ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

von Chamare am 10.04.2016 03:10

Jayden.
Rustig laat ik het tot me doordringen. Mijn vriendin krijgt misschien een rol in Pretty Little Liars, het is ons jubileum, wat wil je nog meer? Deze dag kan niet beter. Ik luister naar haar woorden. Een lichte glimlach tovert op mijn gezicht. Ik vind het fijn dat ze dat soort dingen zegt. Waarom? Dat weet ik ook niet helemaal. Maar het doet me wel goed. Alleen het feit dat ik bij Skyler kan zijn doet me al goed. Ik luister opnieuw naar haar woorden. "Je bent echt zo stressvol. Ik denk dat je aan yoga moet doen. Dat zal je wel helpen." Knik ik zo serieus mogelijk. Natuurlijk meen ik dat niet. Het zijn vaak standaard dingen waarmee ik Skyler plaag. Bijvoorbeeld dat ze snel stress heeft. Ik vind dat soort dingen altijd wel schattig aan Skyler. Het is iets wat bij haar hoort. "Tuurlijk wil ik dat. Ik breng je, ik wacht daar en daarna gaan we iets leuks doen." Knik ik bevestigend. Ik druk een kus op haar voorhoofd. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg moeilijk om iemand als Skyler te kalmeren. Snel genoeg krijg je haar aan het lachen en denkt ze aan hele andere dingen. Mijn blik vestig ik op haar moeder zodra ze de kamer in is gelopen. Met een glimlach begroet ik haar moeder. "Hey." Gelukkig kan ik het goed vinden met de ouders van Skyler. En ook met haar broertje Liam. Zelfs Aaliyah kan het goed vinden Liam. Aaliyah en Liam lijken qua gedrag wel wat op elkaar. Bij iemand anders heel erg verlegen doen, maar zodra ze thuis zijn kunnen ze niet ophouden met het praten. "Ik vind het echt heel erg leuk." Knik ik als antwoord op de vraag van haar moeder. Natuurlijk vind ik het leuk en ben ik trots. Waarschijnlijk is iedereen wel trots op Skyler. Ik zou het raar vinden als iemand er niet trots op zou zijn..
Na het gesprek met Skyler haar moeder, loop ik achter Skyler aan naar haar kamer toe. Waarschijnlijk gaan we het over de plannen van vandaag hebben. Ik richt mijn blik op Skyler. Haar idee van het restaurant had ik al wel verwacht. Zelf was dat ook mijn idee om te doen. "Ik vind het deel van het restaurant prima." Knik ik met een glimlach. Ik sla mijn armen om haar heen. "Het maakt mij verder niet uit wat we gaan doen. Zodra jij het naar je zin hebt vind ik het allemaal goed." Glimlach ik. Zelfs als ze vandaag wil gaan winkelen zou ik mee gaan. Niet dat dat het leukste idee is, maar als ik Skyler er een plezier mee kan doen doe ik het graag. Ik druk een kusje op haar haarkruin.
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg
 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

von Ellytjevdb am 10.04.2016 03:36

Skyler
Ik kijk hem nep geschrokken en met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Yoga? Heb je geen beter plan?" plaag ik hem. Het is zo standaard dat we elkaar plagen, het hoort gewoon bij ons. Wanneer andere mensen zo'n dingen tegen me zouden zeggen, zou ik het waarschijnlijk niet fijn vinden, maar van Jayden vind ik het wel grappig. Iets leuks gaan doen na mijn auditie? Dat hangt voor mij nog af van het gevoel dat ik daarna heb. Wanneer het verschrikkelijk ging, zou ik liever op de bank gaan zitten met een pot ijs en naar een romantische film kijken. Ik vind het fijn dat Jayden goed overeen komt met mijn ouders én met Liam. Stel je voor dat mijn ouders hem echt helemaal niks zouden vinden? Dat zou ik echt jammer gevonden hebben, maar gelukkig is dat niet zo. Hij is kind aan huis, zeker de laatste tijd. Mijn ouders merken ook dat we het serieus met elkaar menen, dat zal ook wel helpen om Jayden nog sympathieker te laten overkomen. 
Ik denk even na over zijn woorden voordat ik antwoord geef. "Het is ons jubileum", zeg ik waarbij ik de nadruk leg op 'ons'. "Dus we zullen maar niet gaan shoppen en iets doen wat we allebei leuk vinden", zeg ik lief. De kus op mijn haarkruin doet me glimlachen. Zijn aanrakingen voelen prettig aan, maar alsnog laat ik hem los zodat ik hem goed kan aankijken. "Wat wil jij gaan doen?" vraag ik nieuwsgierig. Ik neem zijn handen vast en trek hem mee naar mijn bed, waar ik me op laat vallen en een keer diep zucht. "Een jaar... Het is echt zo snel gegaan. Ik kan me ons eerste afspraakje zelfs nog herinneren", zeg ik met een zacht lachje. In het begin verliep het niet allemaal vanzelf. Ik vond het in het begin erg moeilijk om mezelf open te stellen naar Jayden toe en ik dacht dat hij daarop zou afknappen, maar kijk waar we nu staan. Ik had het alleen maar kunnen dromen om een relatie te hebben met Jayden.

Skyler_Moore_34.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 10.04.2016 04:10

Jayden.
Door haar actie schiet ik zacht in de lach. "Nouja, je kan ook dokter Bibber gaan spelen, maar ik  denk dat je daar alleen maar meer gestresst van wordt." Knik ik zo serieus mogelijk. Dit is de reden waarom ik onze relatie ook zo fijn vind. Niet de hele tijd van die serieuze gesprekken en maar een klein beetje lachen. Nee. Bij de relatie tussen Skyler en mij gaat het wel wat anders. Natuurlijk hebben we ook serieuze gesprekken, maar we hebben vaker van die rare gesprekken die nergens op slaan. Bij haar voel ik me op mijn gemak, en dat vind ik ook zo fijn. Ik had eerst nooit nagedacht over een relatie met Skyler. Tot dat we vrienden werden. Op dat moment zag ik pas hoe leuk ze is. Mijn vrienden lachte mij eerst uit, omdat ik haar niet kende. Maar later begonnen ze pas te beseffen dat Skyler toch wel een leuk meisje is. Ik haal een snelle hand door mijn haren heen. Je kan wel zeggen dat dat een tik van mij is.
Ik luister naar haar woorden. Zachtjes lach ik. "Ik denk dat dat inderdaad een beter idee is, ja." Knik ik. Winkelen vind ik niet het aller ergste wat er is, maar het is ook geen hobby van me. Ik denk nog steeds na over een idee. Wat zouden we kunnen doen? Zo vaak hebben we allerlei dingen gedaan. Maar iets speciaals wat we kunnen doen? Ik heb echt geen idee.  "Wat hebben we nog niet gedaan, wat we een keer willen doen?" Vraag ik bedenkelijk. Er zijn vast wel dingen waar we het altijd over hebben maar dat we nooit doen, toch? Ik laat me door haar meetrekken naar haar bed. Rustig plof ik op haar bed neer en volg de bewegingen van Skyler. Zacht lach ik. Met een soepele beweging trek ik Skyler op mijn schoot. "Ja, die weet ik ook nog wel, ja." Knik ik zacht lachend. Niet dat het geen leuk afspraakje was of zo.. Maar niet alles verliep op rolletjes. Het was gezellig die dag, maar wel erg ongemakkelijk. "Of de eerste keer dat ik tegen je ging praten." Knik ik. Zelfs die dag weet ik nog. Het was bij de kluisjes. Op dat moment kwam ik er ook pas achter dat haar kluisje dicht bij die van mij zit. 
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 10.04.2016 04:29

Skyler
Jayden is niet heel erg lastig als het om winkelen gaat. Als ik het hem lief vraag, gaat het wel met me mee. Het is moeilijker dan ik gedacht had om iets speciaals te bedenken. We hebben al zo veel dingen gedaan samen, dat er eigenlijk bijna niets meer 'origineel' is om te doen. We zeggen vaak wel dat we dat bijvoorbeeld nog willen doen, maar uiteindelijk vergeten we het of is het toch niet zo'n goed idee. Ik kijk Jayden met een ernstig gezicht aan. "Ik heb jou nog nooit opgemaakt", zeg ik waarbij ik over zijn kaaklijn streel en zijn gezicht grijnzend bekijk. "Als we vanavond gaan eten moet je er natuurlijk wel goed uitzien", zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. 
Ik schiet in de lach als ik denk aan dat moment. Het was zo verrassend dat Jayden met me begon te praten. Het was bij de kluisjes en ik wist eerst niet dat de zijne zo dicht bij de mijne was. Ongemakkelijk is het beste woord wat ik op die ontmoeting kan plakken. Ik had Jayden al vaak gezien, want ja zo'n knappe verschijning, daar kijk je niet naast. Ik had dus ook nooit durven dromen dat we ook daadwerkelijk nu zo ver staan. "De eerste keer dat we gingen zoenen", zeg ik met een knipoog. "Dat was voor mij toch wel het spannendste moment ooit", geef ik eerlijk toe. Jayden was mijn eerste echte kus en daarbij ook mijn eerste serieuze relatie. Ik weet eigenlijk niet waar ik nu zou staan zonder Jayden. Waarschijnlijk had ik dan niet zo'n leuke vriendengroep gehad, want door mijn relatie met Jayden ben ik ook in contact gekomen met zijn vrienden die inmiddels ook veel voor mij betekenen. 

Skyler_Moore_35.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 10.04.2016 06:32

Jadyen.
We hebben al zoveel dingen gedaan. Ik zou alles niet eens meer weten. Zelfs de kleinste dingen zijn leuk met haar. Van de kleinste dingen kan ik met Skyler genieten. Eerst kon ik dat niet, dan moest alles groot zijn. Maar door de relatie met Skyler is me dat wel afgeleerd. Ik denk nog steeds na over een idee, tot dat ik de woorden van Skyler hoor. "Ik denk dat je dat ook nooit gaat doen. Doe dat maar bij Liam, of je vader." Knik ik. Opgemaakt worden? Nee, dat word 'm niet. Dat soort dingen hoop ik nooit mee te maken. Ik voel haar beweging, waardoor ik licht glimlach. Elke aanraking van Skyler doet me goed. "Ik hoef niet per sé opgemaakt te worden om er mooi uit te zien, hmm..?" Grijns ik. 
Door haar lach moet ik ook zacht lachen. Het was een behoorlijk ongemakkelijke ontmoeting. Ik had Skyler nog nooit op de school gezien. Eerst dacht ik dat ze er nog maar net op zat, maar dat was niet zo. Het was wel schattig hoe Skyler op dat moment praatte bij de eerste ontmoeting. Ik luister naar haar woorden. "Serieus? Waarom vond je het zo spannend? Ik bedoel, ik bijt niet." Grijns ik lichtjes. Hier hebben we het wel vaker over gehad. Skyler was niet mijn eerste vriendin. Wel het eerste meisje waarbij ik denk dat het echt wat wordt. Hiervoor heb ik twee andere vriendinnetjes gehad. Die relaties duurde niet zo lang. Maar iets van drie maanden. "Of de eerste keer dat ik je familie ontmoette." Knik ik. Dat moment vond ik wel 'spannend'. Haar ouders kende ik wel, maar de rest van haar familie niet. Gelukkig kan ik het ook met hun erg goed vinden. En ook andersom. Als ik een verjaardag heb van mijn familie en Skyler is er niet bij, maken ze zich gelijk zorgen. Iets waar ik altijd wel om moet lachen. 
uwhq92-l-330.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 10.04.2016 06:51

Skyler
Ik haal mijn schouders op. "Ik heb het een keer bij Liam geprobeerd, maar toen werd hij wakker", grinnik ik. Dat weet ik nog goed, jammer dat het mislukt was. Gelukkig was Liam niet boos en vond hij het zelfs grappig. "Nee, eigenlijk niet. Je bent al een lekker stuk op jezelf", grijns ik, waarna ik een kus op zijn lippen druk. Zijn grijns laat een prettig gevoel door mijn lichaam gaan. "Je weet dat jij mijn eerste zoen was", zeg ik pruilend. "Ik vond het spannend omdat ik dacht dat ik je ging afschrikken", zeg ik met een triest gezichtje. Ik was super zenuwachtig op het moment dat we elkaar bijna gingen zoenen, ik dacht dat ik zou overgeven. Gelukkig is dat niet gebeurd, anders hadden we hier waarschijnlijk nu niet gezeten. Jayden heeft al 2 vriendinnetjes gehad voor mij, dus hij had meer 'ervaring' als je het zo zou kunnen noemen. 
"Ohja, iedereen was gelijk in de wolken toen ze je zagen. Je hebt vanaf het eerste moment een goede indruk achtergelaten", zeg ik met een goedkeurend knikje. Mijn familie is gek op Jayden, omdat iedereen doorheeft dat we bij elkaar passen. Als ik op bezoek ga bij mijn grootouders, vragen ze telkens naar Jayden als hij er niet bij is. Ze willen dat we trouwen en kinderen krijgen, liefst zo snel mogelijk zodat ze hen nog kunnen zien. Andersom heb ik het gevoel dat het ook zo is. Jaydens familie is superlief voor me als ik bij ze ben. Ik ga mee naar verjaardagsfeestjes of ga met Jayden mee op bezoek. Ik leun tegen zijn schouder nadat ik een kus op zijn wang heb gedrukt. "Ik zou dit niet meer kunnen missen", fluister ik in zijn oor. "We zouden zo'n filmpje moeten maken met al onze foto's. Dan kunnen we dat later laten zien aan onze kinderen en achterkleinkinder om te laten zien hoe gelukkig we waren en dan ook nog steeds zullen zijn", zeg ik dromerig.

Skyler_Moore_36.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 10.04.2016 07:14

Jayden.
"Je moet het ook niet proberen als iemand slaapt." Zeg ik, alsof ik er veel verstand van heb. Ik heb echt geen verstand van make-up. Misschien moet ik daar ook wel blij mee zijn. Al dat gedoe 's ochtends hoef ik niet. Ik luister naar haar woorden. Zacht schiet ik in de lach. "Bedankt, denk ik." Grijns ik lichtjes. Ik beantwoord haar kus. "Waarom zou je mij afschrikken? Was je bang dat je niet goed kon zoenen?" Ik trek een pruillip. Zelf vind ik het wel schattig hoe zenuwachtig ze toen was. Dat meisjes zich daar zo druk om kunnen maken begrijp ik nog steeds niet. Oké, de eerste keer vond ik het ook wel 'eng', maar dat was meer omdat ik de eerste stap moest zetten. Op dat soort momenten was ik altijd bang dat ze me niet leuk vonden en ik voor schut stond. Gelukkig was dat niet zo, voor zover ik weet.
De woorden van Skyler doen me goed om te horen. Dat is vaak een goed teken, toch? Ik ben blij dat ik het met iedereen die in verband staat met Skyler, goed kan vinden. "Je bent Sophia haar grote voorbeeld." Knik ik met een lichte glimlach op mijn gezicht. Sophia is mijn nichtje. Ze is dertien, net zo oud als Aaliyah en Liam. Iedereen die ze knap vindt bewondert ze. Vooral Skyler. Volgens Sophia was Skyler iets anders dan anderen. Ze zou net iets meer knap zijn als andere meisjes, zoals ze dat zegt. Ik volg haar bewegingen. Mijn armen plaats ik rond haar middel. Rustig luister ik naar haar woorden. "Dan wordt het een lang filmpje." Verzeker ik haar. "Maar ik vind 't wel een leuk idee, ja." Glimlach ik lichtjes. Ik heb veel foto's van Skyler en mij in mijn filmrol. Voornamelijk zijn ze gemaakt door Skyler en ik sla ze op. Of het zijn rare foto's. De meeste foto's of filmpjes die ik heb slaan helemaal nergens op. Dat soort foto's vind ik juist leuk. Van die foto's waarvoor je je over twintig jaar kapot schaamt. Ik wrijf met mijn vingertoppen  over haar middel heen.
brep001.jpg
 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 10.04.2016 08:16

Skyler
Ik moet mijn lach inhouden als hij dat zegt. "Alsof jij er verstand van hebt", grinnik ik. Jayden begrijpt het hele make-up gebeuren niet echt. Als ik bij hem blijf slapen, sta ik ook altijd een tijdje voor de spiegel en dat is niet altijd even prettig voor hem. Dat pruillipje staat hem ongelooflijk schattig, maar dat geef ik natuurlijk niet toe. "Natuurlijk had ik daar schrik voor. Ik had toen nog geen mogelijkheid gehad om te oefenen", leg ik uit. Het is en blijft een beetje beschamend, maar bij Jayden is dat niet zo erg. 
Ohja Sophia, Jaydens nichtje. Ze is superlief! Elke keer als ik bij haar ben, gaan we lekker kletsen, tot grote ergernis van Jayden. Het gaat dan altijd over echte meidendingen en dan kan hij natuurlijk niet meepraten. Als hij zegt dat het dan een lang filmpje wordt, moet ik zachtjes lachen. "Het wordt ons liefdesverhaal, dat moet langdradig en schattig zijn", leg ik uit. Geregeld neem ik Jaydens gsm en maak ik gekke foto's van mezelf of van ons samen. Ik vind het leuk als herinnering voor later, op dat moment schaam je je waarschijnlijk maar voor nu is het wel grappig.
Er gaat een rilling door me heen van zijn aanraking aan mijn middel. Ik duw hem achterover en ga zo zitten dat hij niet meer weg kan, door mijn benen langs zijn heupen te zetten. "Dit doet me denken aan ons laatste afspraakje voordat we echt een koppel werden", zeg ik met een brede glimlach. Vandaag heb ik een paar terugblikken op alle momenten die ik samen met Jayden heb gehad in mijn hoofd. Ik kan deze ook niet gemakkelijk vergeten. Vrijwel elke keer als we ergens naartoe gaan, gebeurt er wel iets waardoor die dag me altijd bij zal blijven. Samen met een foto om het voor eeuwig vast te leggen. "Wat zullen we nu gaan doen", zeg ik op een zeurende toon.

Skyler_Moore_37.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 10.04.2016 08:59

Jayden.
"Hey, ik heb nooit gezegd dat ik verstand heb van dat hele make-up gedoe." Grinnik ik. Ik wil me er niet eens in verdiepen. Al dat gedoe op je gezicht hoef ik niet. Gelukkig valt het bij Skyler wel mee hoe veel ze op heeft. Er zijn meisjes die super veel make-up op hebben en knap zijn, maar zodra ze alles van hun gezicht afhalen zijn ze lelijk. Ook dat heeft Skyler niet, gelukkig. Niet veel jongens kunnen dat over hun vriendin zeggen. "Dan ben je een natuurtalent, Sky." Knik ik. Dit soort dingen vind ik totaal niet vreemd om te bespreken. In ieder geval niet met Skyler. Met andere mensen zou ik dit wel wat raar vinden. Af en toe vraagt mijn zusje over hoe ze dingen moet aanpakken. Dat soort dingen zijn wel schattig.
Door haar woorden schiet ik zacht ik de lach. "Denk je dat onze kinderen daar uren naar kunnen kijken? Geloof me, die vinden het eerder vies dan dat ze het leuk vinden." Antwoord ik. Dat spreek ik uit eigen ervaring. Zlefs op deze leeftijd, als mijn ouders erg klef doen of iets, kijk ik liever naar mijn telefoon. Ik denk dat elk kind dat wel heeft. Behalve Aaliyah. Mijn zusje vind dat soort dingen lief om te zien. Het ligt er maar aan bij wat voor een personen je dit moet voorstellen.
Haar beweging laat me lichtjes grijnzen. Ik leg mijn handen op haar bovenbenen. Kort denk ik terug aan dat afspraakje waar ze het over heeft. "Je bent soms zo raar, Skyler. Hoe weet je nog hoe we daar zaten?" Lach ik zachtjes. Ik verplaats mijn handen, door haar polsen vast te pakken. Daardoor trek ik haar zachtjes naar me toe. Ik draai ons een kwartslag om en glimlach lichtjes. Zo liggen we beide naast elkaar. "Dat is beter." Knik ik met een glimlach. "Wil je iets standaards of iets speciaals doen?" Vraag ik. Bij Skyler weet je dat soort dingen maar nooit. Niet dat je dat bij mij wel weeet, ik verschil vaak van mening.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 11.04.2016 05:10

Skyler 
Met Jayden praten over zoenen en al het bijhorende is totaal niet ongemakkelijk, wat ik vroeger altijd moeilijk vond om te bespreken. Zijn woorden doen me wel goed. Als ik niet goed zou zoenen, had hij het vast wel al eerder gezegd, maar dan nog. Onbewust krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik luister aandachtig naar zijn woorden. "Dan is het voor onszelf. Kunnen we naar ons nog niet verrimpelde huid kijken", zeg ik met een knipoog. Ik vind het zelf ook niet zo prettig om mijn ouders klef te zien doen, maar het is wel een teken dat ze elkaar na al die jaren nog steeds graag zien. "Het was een belangrijk moment in onze liefdesgeschiedenis", zeg ik op serieuze toon. "Natuurlijk weet ik nog hoe we toen zaten en wat we toen zeiden", zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is. De glimlach komt weer om mijn lippen als hij zijn handen op mijn bovenbenen legt. Dit is dus totaal hoe we die dag zaten. Toen was alles veranderd en gingen we van datende pubers naar een schattig koppeltje. Jayden neemt mijn polsen vast, trekt me op die manier wat dichter naar zich toe en draait ons een kwartslag. Hierdoor moet ik zachtjes lachen. "Kon je er niet tegen dat ik net de baas over je was", grijns ik. Het blijft leuk om hem te plagen met flauwe dingen zoals dit. 
Ik luister naar zijn woorden. Standaard is zo standaard, maar wat is 'speciaal'? "Ik wil gewoon iets leuks doen, zolang we het samen kunnen doen vind ik het prima", geef ik als antwoord met een brede glimlach. "Ohja, waar blijven we vanavond slapen?" vraag ik met een lichte grijns. Ik ben er nog niet zeker van of mijn ouders vanavond weg gaan of niet, anders hebben we hier het huis voor ons alleen.

Skyler_Moore_41.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum