ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/24/2016 04:15 PM

Skyler
Natuurlijk probeer Jayden zichzelf uit deze situatie te redden. Ikzelf zou hetzelfde gedaan hebben, moest ik een rijbewijs hebben natuurlijk. Alhoewel ik de gps zo veel mogelijk zou gebruiken om niet te verdwalen. Het is zeker niet fijn wanneer er omleidingen zijn als je in het buitenland bent aangezicht je daar de weg niet kent.
Ik kijk hem grijnzend aan en volg hem daarna met mijn blik totdat hij rond de auto is gestapt en op de bestuurderszetel is gaan zitten. Ik kijk heel erg uit naar onze uitstap en dan vanavond lekker gaan eten... Ja, deze dag wordt top. We zitten al een tijdje in de auto als Jayden vraagt in welke attracties ik niet wil. Dat is de perfecte vraag, want als je vraagt in welke ik wel wil, dan ben ik heel erg lang bezig. "De super kinderlijke attracties", zeg ik met een glimlach. Jayden ziet de glimlach waarschijnlijk niet aangezien ik voor me uit kijk naar de weg, maar ik kan het toch niet laten. Ik wil in zo goed als alle attracties tenzij ze echt voor kleine kinderen zijn. Dat is Jayden wel al van me gewoon en daarom stelt hij ook die vraag. "Ik wil heel erg graag een keer in de Baron 1898. Die schijnt echt leuk te zijn", zeg ik enthousiast. De nieuwste achtbaan, die moet ik natuurlijk ook een keertje testen. Ik heb van vriendinnen gehoord dat ze hem echt super vonden, dus dat maakt mijn nieuwsgierigheid nog groter.
"Lieverd?" vraag ik als we aangekomen zijn en aan de ingang staan. Ik draai me naar hem om en neem zijn handen vast. "Heb ik je al verteld dat ik van je hou?" vraag ik met een lieve glimlach. Misschien ga ik nu wel een beetje slijmen, maar ik vertel hem zo graag dat ik hem graag zie. Het voel gewoon prettig om het hem zo vaak te vertellen. Ik druk een korte kus op zijn lippen en verstrengel daarna onze vingers aan één hand en de andere stop ik in de zak van mijn vestje.

Skyler_Moore_47.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 03:26 PM

Jayden
Mijn aandacht richt ik op Skyler. Rustig luister ik naar mijn woorden, die me doen lachen. "Het was niet mijn idee om in eens naar België te rijden. In Nederland weet ik de weg." Grijns ik lichtjes. "Bovendien was er een hele omleiding, dus ik kan er niets aan doen, hoor." Ik trek kort een pruillip. Zodra wegen zijn afgesloten, met name in het buitenland, kan ik best gestresst raken. De enige die die autorit plezier had, was Skyler. Dat snap ik overigens wel, als haar dat zou overkomen zou ik ook hard lachen. Verder weet ik bijna altijd wel de weg. Natuurlijk niet altijd, af en toe heb ik ook wel hulp nodig van de tomtom, die ik dan ook gebruik met alle liefde.
Skyler laat ik instappen. Net op het moment dat ik de deur wil sluiten, hoor ik de woorden van Skyler. "Jammer, ik wou net over je heen gaan kruipen." Grijns ik lichtjes. Ik sluit de deur van mijn auto. Rustig loop ik om de auto heen naar de bestuurderskant. Nog steeds ben ik blij met deze auto. Het is een vrij nieuw model. Helaas was die wel een beetje prijzig, maar ik hoefde ook maar een klein beetje mee te betalen. Ik stap in mijn auto en stop de sleutel in het contact. De deur sluit ik, waarna ik mijn gordel om klik.
Met een rustig tempo rijd ik richting de Efteling. "Dus, in welke attracties wil je níét?" Vraag ik aan Skyler. Misschien is dat wel beter om te vragen dan in welke attracties ze wel wilt. Met haar weet je maar nooit in welke attracties je allemaal komt. Niet dat ik het erg vind, ik durf eigenlijk overal wel in. Sinds ik klein ben houd ik al van pretparken. Af en toe voel ik me daar echt nog een klein kindje.
uwhq92-l-330.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/20/2016 09:39 PM

Skyler
Één van de eerste dingen die Jayden en ik samen deden, was naar de Efteling gaan. Het heeft dus bepaalde herinneringen die we vandaag kunnen ophalen op ons jubileum. Ik zet nog een snel mijn zonnebril op voordat we naar buiten gaan. "Je weet altijd de weg, totdat het erop aan komt", plaag ik hem. "Die keer dat we naar Gent gingen? Je reed hopeloos verloren", zeg ik tegen hem terwijl ik mijn lach probeer in te houden. Het was echt een grappig zicht om hem helemaal gestresseerd te zien, maar ook best zielig. Ik begreep toen wel waarom hij in de war was, aangezien er zeer veel straten afgesloten waren. Mannen denken altijd beter de weg te weten dan vrouwen, zelfs als ze niet weten waar naartoe zullen ze ons geen hulp vragen. Koppige wezens, dat zijn ze. Jayden zag er toen overigens wel schattig uit, zoals altijd dus.
We stappen samen naar Jaydens auto, hand in hand wat er vast erg romantisch moet uitzien. Het is echt handig dat hij zijn eigen auto heeft, anders zouden we de auto van onze ouders moeten gebruiken of ons met het openbaarvervoer moeten verplaatsen. Mijn ouders hebben me wel al duidelijk gemaakt dat ik niet zomaar een auto ga krijgen, maar dat is normaal. Tenslotte kost het ook heel wat geld. Ik weet dat Jayden de auto ook niet volledig heeft gekregen en zelf ook wat heeft betaald, maar dat vind ik meer dan normaal. Er verschijnt spontaan een brede glimlach op mijn gezicht als hij de deur voor me openhoudt. "Dan hoop ik toch dat je langs de andere kant instapt want anders zitten we met een probleem", zeg ik met een grijns, waarna ik ga zitten en de gordel vastklik.

Skyler_Moore_46.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/20/2016 06:51 PM

Jayden.
Ik laat haar aan mijn hand omhoog trekken. "Ik heb er ook zin in." Glimlach ik na haar woorden. Het is al best weer een tijdje geleden dat ik bij de Efteling ben geweest. De laatste keer was met Skyler. Dat is ook al weer langer dan een half jaar geleden. Het was een van de eerste dingen die we samen hebben gedaan. 
Met Skyler loop ik naar beneden toe. Gelijk valt mijn blik op haar moeder. Ik schenk haar moeder een glimlach en haal mijn leren jack van de kapstok af. Het leren jackje trek ik aan. Snel voel ik of ik alles heb. Mijn mobiel stop ik in mijn jaszak. Mijn portemonnee ligt in de auto, ik heb alles. Skyler' bewegingen volg ik. Haar bankkaart valt me gelijk op. Waarschijnlijk heeft ze die niet eens nodig. Vandaag is het een dag waarop Skyler niets hoeft te betalen. Sowieso betaal ik bijna altijd voor ons, maar dat vind ik ook wel logisch. Dat soort rare trekjes heb ik nou eenmaal. De 'mannen' horen te betalen, niet de vrouwen. "Ja, ik weet de weg." Glimlach ik met een knikje. 
Snel zeg ik de moeder van Skyler nog gedag. De hand van Skyler neem ik wat beter vast. Ik open de voordeur en samen lopen we naar mijn auto toe. Gelukkig heb ik een eigen auto. Anders zouden we met de auto van één van onze ouders moeten, maar dat zou niet zo handig zijn. Deze auto heb ik deels zelf moeten betalen en deels van mijn ouders gekregen, wat ik ook wel snap. Ik loop naar de deur van Skyler toe en houd die voor haar open. "Na u." Grijns ik lichtjes.
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/18/2016 05:10 PM

Skyler
Als hij zegt dat hij me getalenteerd vind, doet het me wel goed. Het geeft me meer zelfvertrouwen om het van hem te horen, dan dat je jezelf moet inpraten dat je het wel goed doet. "Awh, jij zou ook een super goede papa zijn", zeg ik lief. Jayden is goed met kinderen, daar ben ik wel blij om aangezien ik zeker en vast een kinderwens heb. Een kindje met hem is echt wel een droom.
Hij plaagt me hier zo zwaar mee en dat weet hij zelf ook. Mij in verlegenheid brengen, daar is hij dan ook erg goed in. "Nee, helemaal niet", lieg ik met zo veel mogelijk overtuiging. Dat gelooft hij waarschijnlijk niet, ik zou het zelf ook niet doen. Ik leg mijn handen op mijn wangen om ze op die manier te laten afkoelen, hopelijk helpt dat een beetje. "Ik ga mee", zeg ik op een zo kinderlijk mogelijke manier. Ik trek me aan zijn hand omhoog en kom net voor zijn lichaam recht. "Ik heb er zin in", zeg ik met een brede glimlach waarna ik een kus op zijn lippen druk. 
Samen wandelen we weer naar beneden. "Jayden en ik gaan naar de Efteling", meld ik aan mijn moeder, aangezien mijn vader nergens te bespeuren is. "Is goed, amuseer jullie! Ik moet niet voor het avondeten zorgen neem ik aan?" vraagt ze. "Goed geraden", grinnik ik. Ik neem mijn tasje dat op de bank ligt en trek een jas aan. "Je weet hoe je moet rijden?" vraag ik met een lieve glimlach aan Jayden. Jayden is vaak mijn taxi van dienst. Ik vind het leuk om bij hem in de auto te zitten en dan muziek op te zetten. Als er een leuk liedje speelt, zing ik dan ook volle borst mee. Uit het kastje in de hal, neem ik mijn bankkaart mee. Ik stop deze weg in mijn portemonnee en dan ben ik klaar om te gaan. Met een brede glimlach neem ik Jaydens hand en geef hem dan een kus.

Skyler_Moore_45.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/17/2016 08:54 PM

Jayden.
"Awh, ik weet dat je je best doet, Skyler. Ik denk alleen dat iemand plagen niet je beste vak is." Plaag ik haar opnieuw. Ik veeg wat neppe tranen bij haar weg. Gelijk daarna schiet ik zacht in de lach. Gelukkig kan Skyler tegen dit soort grapjes. Tenminste, dat denk ik wel. Ik weet het bijna wel zeker. Ik luister naar haar woorden. Eén wenkbrauw trek ik op. "Ik ben al blij als ik die tekst überhaupt wel onthoud. Je bent echt te getalenteerd." Lach ik zachtjes. Ik snap echt niet hoe mensen kunnen acteren. Als ik bij Skyler ben schiet ik door de stomste redenen al in de lach. Mijn aandacht vestig ik opnieuw op mijn vriendin. "Ik denk dat je wel echt een leuke moeder zou zijn." Geef ik toe. Ik druk een klein kusje op haar neus. Later wil ik wel kinderen met Skyler, dat sowieso. Een kind hebben lijkt me leuk, op de een of andere manier.
Ik luister naar haar woorden. "Dan gaan we nu." Glimlach ik. Langzaam kom ik alvast overeind. Gelukkig is het ook niet erg lang rijden. Misschien een half uurtje. Alles met Skyler vind ik leuk om te doen, dus erg moeilijk ben ik niet.
Door haar gebloos lach ik zachtjes. Dit soort dingen vind ik leuk. Skyler in verlegenheid brengen. Zodra ze bloost ziet het er schattig uit. Dat is mijn mening, in ieder geval. "Ik kan niets beloven." Grijns ik. Natuurlijk snuffel ik niet in haar spullen. Dat zijn dingen van haar, niet van mij. Ik heb er dus ook niets mee te maken. "Stiekem ga jij elke avond voordat je gaat slapen tussen mijn spullen kijken, hmm..?" Plaag ik haar.
Ik stap van haar bed af en draai me naar Skyler toe. Haar hand pak ik vast. "Gaat deze prinses ook mee of blijft ze thuis?" Glimlach ik lichtjes. Ik heb echt zin om naar het pretpark toe te gaan. Uiteraard in de attracties.
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/15/2016 10:00 PM

Skyler
Ik luister naar zijn woorden en trek een pruillip. "Ik doe ook alleen maar mijn best", zeg ik waarbij ik neppe tranen wegveeg. Door mijn eigen actie moet ik zacht lachen. We plagen elkaar wel vaker zo en ik vind het ook fijn dat we hier allebei tegenkunnen. Moest ik een relatie hebben met iemand die niet tegen dit soort grapjes kan, sorry maar dan stuur ik die persoon meteen naar de deur. Hierin hebben Jayden en ik elkaar zeker gevonden. Ik tik met mijn vinger tegen zijn lip als hij een pruillip trekt. "Het gaat niet alleen om het vanbuiten leren, het gaat om het gevoel. Al die zinnen hebben een betekenis. De tekst voor de auditie, daar moet ik eerst nog een bepaald gevoel inleggen", leg ik zo serieus mogelijk uit, ook al gaat dat in deze situatie moeilijk. "Ik ook. Ik zou het echt nog niet aankunnen om mama te zijn", vertel ik hem. Voor mij geldt het om eerst samen te wonen en eventueel getrouwd te zijn voordat ik aan kinderen begin, of dat zou toch het scenario waar ik op hoop. Je weet natuurlijk nooit.
"Dan mogen we wel niet te lang wachten om te vertrekken", zeg ik met een brede glimlach. Ik kijk er nu al naar uit. Ik ben er al eens eerder geweest met Jayden en het is superleuk om samen met hem rond te wandelen en te lachen. In een pretpark is het toch net iets anders dan wanneer je gewoon in de stad rondwandeld. 
Ik begin nog harder te blozen. Wat erg dat hij gewoon een deel van zijn kast moet opofferen aan mij. "Je hebt toch niet in mijn spullen gesnuffeld hè?" vraag ik grijnzend. Ik durf, als Jayden en ik niet bij elkaar slapen, zijn shirt wel eens aantrekken omdat het lekker naar hem ruikt. Ik heb eigenlijk geen idee of hij dat weet, maar ik vind het gewoon fijn.

SKyler_Moore_44.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/14/2016 08:40 PM

Jayden.
Door haar reactie moet ik lichtjes grijnzen. Gelukkig is Skyler niet het type die ik zo iets aan haar gezicht zie doen. Dat zou ik als ik haar was ook niet doen. Haar gezicht ziet er perfect uit. Geen redenen dus om dat soort flauwekul te gebruiken. "Als je me nu ook niet lief zou vinden hadden we al geen relatie meer gehad, Skyler. Je poging om me te pesten is mislukt." Plaag ik haar. Dit soort humor gebruiken we vaker. Ik ben blij dat Skyler daartegen kan. Ik heb ooit een vriendin gehad die niet tegen mijn soorten grapjes kon. Dat is echt heel erg vervelend. "Je weet dat ik dit soort dingen niet kan onthouden." Pruil ik. "Ik denk dat je de tekst bij je auditie wel makkelijk onthoud. Je onthoud dingen van een jaar geleden nog." Grijns ik lichtjes. 
Bij haar reactie schud ik mijn hoofd. "Ik ben blij dat we daar nu nog niet aan zijn begonnen." Geef ik eerlijk toe. Ik ben negentien. Persoonlijk vind ik dat iets te vroeg om een kind te hebben. Ook omdat je vrijheid dan enorm wordt beperkt. Nu ga ik bijna elk weekend uit. Bijvoorbeeld met vrienden. Maar als Skyler en ik nu al een kind zouden hebben, was dat niet gebeurd. Later wil ik wel kinderen. Over een paar jaar. Maar eerst lijkt het me een verstandig plan om ons te richten op de toekomst. Misschien samenwonen. Trouwen? Mijn aandacht richt ik weer op Skyler. Zacht moet ik lachen. "Het was het waard." Knik ik."Dan gaan we naar de Efteling toe." Knik ik. De Efteling vind ik persoonlijk één van de leukste pretparken. Er hangt een leuke sfeer. Ik ben er wel wat vaker geweest met haar. Misschien twee of drie keer.
Een lichte glimlach siert mijn gezicht als ik haar zie blozen. "Ik durf te wedden dat ik er meer kleding van jou heb liggen. Je hebt ondertussen een eigen kant in mijn kast." Grijns ik. Niet dat ik het erg vind, het maakt me helemaal niet uit.
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/13/2016 01:38 PM

Skyler
Ik kijk hem met grote ogen aan. "Iew nee", zeg ik waarbij ik een vies gezegd trek. Het idee alleen al laat koude rillingen over mijn rug gaan. Ik heb het er echt niet voor. "Ja, toen was je nog lief", zeg ik waarbij ik de nadruk leg op 'toen'. Ik steek mijn tong plagend naar hem uit. Ik trek een pruillip als hij zegt dat hij het niet meer weet. "Het was blijkbaar een belangrijk moment", zeg ik grijnzend. Eerlijk gezegd weet ik ook niet helemaal meer wat ik zei. Jaydens woorden heb ik eerder onthouden omdat die het meest met me deden. "Ik heb je toen waarschijnlijk geknuffeld en gezegd dat ik ook van jou hou", geef ik uiteindelijk als antwoord. Ik begin te glimlachen en druk een kus op zijn lippen.
"Het had ook gekund, als we er vroeg aan begonnen waren", grinnik ik bij wijze van antwoord. Ik zou nog niet direct aan kinderen willen beginnen. Eerst wil ik samenwonen en misschien wel al trouwen. We zijn nog jong en hebben hier alle tijd voor, dus doe ik het liever rustig aan. Als ik de rol zou krijgen, zouden we ook weinig tijd hebben voor kinderen, dus ben ik wel blij dat Rosie niet echt ons kindje is ook al is ze een schatje. "Zodat jij weer doof bent door mijn gegil", lach ik zacht. De vorige keer dat we naar een pretpark gingen, was het voor de familiedag van Jaydens familie. Het was toen supergezellig. Gelukkig was ik niet de enige die aan het gillen was. "Ik wil echt supergraag naar de Efteling", zeg ik enthousiast. De Efteling is absoluut mijn favoriete pretpark. Zelfs als iets oudere geniet ik er nog van om door het sprookjesbos te wandelen en terug te denken aan mijn kinderjaren.
Ik moet zacht blozen. Er ligt waarschijnlijk van alles in zijn kast dat oorspronkelijk van mij is. Hij heeft ook wel kleding hier liggen, aangezien we echt vaak bij elkaar slapen, maar soms vind ik dingen niet terug omdat ze dan bij hem liggen. Dat gebeurt vaker en vaker de laatste tijd. "Van jou ligt er ook van alles in mijn kast hoor", grijns ik terug.

Skyler_Moore_43.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 04/13/2016 01:40 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/12/2016 08:44 PM

Jayden.
"Dat zeg je nu. Maar misschien heb je over twintig jaar wel een hele facelift gedaan." Grijns ik lichtjes. Van het idee word ik al misselijk. Zodra meisjes iets aan hun gezicht doen, behalve make-up, vind ik ze al aanstellen. Als er echt iets aan de hand is, snap ik het wel. Maar botox? Nee. Daar ben ik nooit een voorstander van geweest. En dat zal ik ook nooit worden. Tot nu toe, dan. Misschien veranderd later mijn hele mening over van alles en nog wat wel. 
Mijn blik vestig ik opnieuw op Skyler. Door haar woorden grijns ik lichtjes. "Wat was ik toch weer lief." Plaag ik haar. Gelijk denk ik na. Wat Skyler toen zei? Ik heb echt geen flauw idee. We hebben zoveel dingen tegen elkaar gezegd. Het moment kan ik me nog wel herinneren. Ook herken ik nog hoe we stonden. Maar voor de rest niet. "Ik heb geen idee, verras me." Glimlach ik lichtjes. Toch is het best apart dat dat moment vandaag precies één jaar is geleden. De tijd gaat zo snel als je het naar je zin hebt. Bijna elke dag zie ik haar. En bijna elke dag slapen we bij elkaar. Dat doet me best goed. Gelukkig vinden mijn ouders het geen enkel probleem.
Verbaasd kijk ik naar Skyler als ze een idee heeft. Direct daarna schiet ik zacht in de lach. "De dierentuin was echt leuk, moet ik zeggen. Iedereen dacht dat we ouders waren." Grijns ik lichtjes. Het plaatje was toen wel compleet. Alleen met het verkeerde kind. Rosie is echt een heel lief meisje en enorm schattig. "Of we gaan naar het pretpark." Lach ik zacht. Een paar maanden geleden bedacht mijn familie om een familiedag te organiseren. Natuurlijk hoort Skyler daar ook bij. Met z'n allen, ook mijn grootouders, zijn we toen naar het pretpark gegaan. Het was toen wel heel gezellig. Bovendien was het gegil van mijn neefjes en nichtjes, maar ook van Skyler, toch wel een van de leukste dingen om te horen.
"Een heel goed idee, ja. Kan je gelijk zien hoeveel kleding ik nog wel niet van je heb, in mijn kast." Grijns ik lichtjes. Het is bij ons een beetje 'normaal' om kleding bij elkaar thuis te hebben liggen. Daar heb ik nooit problemen mee. Zo heb je altijd iets liggen bij diegene waar je blijft slapen.
npbh06-l.jpg 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Last

« Back to forum