ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/29/2016 10:30 PM

Ts
Skyler
Het eten was overheerlijk en de sfeer zat meer dan goed. Jayden en ik hebben nog lang zitten praten over mijn acteerwerk, onze relatie etc. Een flauw grapje, of honderd, kon natuurlijk niet ontbreken. Ik moet eerlijk toegeven, ik heb een glaasje of twee, drie gedronken en dat is iets wat ik normaal nooit doe. Ik voelde me alleen zo goed dat ik het niet kon laten. Het is niet dat ik er geweldig goed tegenkan, dus ben ik nu nog losser dan ik normaal al ben. We zijn net bij Jayden thuis aangekomen en vrolijk stap ik uit de auto. "Ik heb het zo naar mijn zin", zeg ik opgewekt. "Ik zou zo nog de hele avond kunnen blijven praten, of nuja misschien met elke keer", zeg ik waarna ik een kus op zijn lippen druk. "Met dit", vervolg ik waarna alweer een kus volgt. "Ertussen", eindig ik mijn zin, met weeral een kus die erop volgt. Ik neem zijn hand en draai al lachend een pirouette. "Ik hou van je, Jayden", zeg ik zo lief mogelijk. Ik druk me tegen hem aan, ook om op die manier wat steun te krijgen. We stappen naar binnen en meteen voel ik de gezellige warmte op mijn huid. Het is buiten inmiddels niet meer zo warm, dus ben ik blij dat we binnen zijn. Wat we nu gaan doen is nog een grote vraag. Een film kijken? Daar heb ik niet echt veel zin meer in. Inmiddels begin ik wat moe te worden ook en dan haal ik het einde sowieso niet.
 
Skyler_Moore_52.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/28/2016 08:46 PM

Jayden.
Als Skyler geen ideeën opbrengt denk ik nog even na. Er is veel te doen in mijn huis. Zoveel dat ik niet eens weet wat we nu precies kunnen doen. Thuis zien we het allemaal wel, eerst gaan we nu heerlijk uiteten. Ik ben erg blij dat Skyler en ik van dezelfde dingen houden. Niet alleen qua eten, maar ook qua doen en laten. Misschien is dat ook wel de reden dat onze relatie zo goed werkt. Als je twee tegenpolen van elkaar bent werkt het ook niet mee.
Door haar kwade blik moet ik zachtjes lachen. "Ja, dat snap ik dus ook niet helemaal. Ik bedoel, hoe kun je het zo lang volhouden met iemand als jou?" Plaag ik haar. Plagend steek ik mijn tong uit. Ze heeft ook dezelfde humor als mij, dat is al iets wat helemaal meewerkt in de relatie die ik zoek. Een relatie zonder humor? Nee, echt niet.
Ik glimlach lichtjes door haar woorden. Nog steeds is het een raar idee dat ik haar precies één jaar geleden een relatie heb gevraagd. Die tijd is echt snel gegaan. Gelukkig zijn er nog vele jaren samen tegaan. Door haar woorden glimlach ik lichtjes. Met mijn duim wrijf ik over de rug van haar hand heen. Net als ik iets wil terugzeggen, komt de ober eraan met het eten. Eerst zet hij de borden neer en daarna de glazen. Ik bedank hem en richt mijn blik daarna weer op Skyler. "Eet smakelijk, babe." Glimlach ik lichtjes.
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/27/2016 03:09 PM

Skyler
Als het op dingen bedenken aankomt, komt die zware taak meestal op mijn schouders terecht. Jayden vindt zowat alles goed of leuk om te doen. Het is niet dat ik dan heel erg veel inspiratie heb, maar ik ben toch wel de beste ideeënbedenker van ons twee. Gelukkig lust Jayden ongeveer hetzelfde als ik, anders kon hij natuurlijk niet bij mij 'afkijken' over wat hij zou nemen om te eten. Het is ook erg handig wanneer ik bij hem ga eten of hij bij ons komt.
Ik kijk hem even kwaad aan. "Deze gek is dan toch wel zo gek genoeg om het een jaar met je uit te houden", zeg ik plagend. Ondertussen stuurt Jayden een luchtkusje terug, de mijne omdat hij hem niet wou hebben. Ik trek een pruillipje maar moet daarna wel lachen.
Ik kijk hem aan met een lief gezicht. Hij is zo schattig en lief. Jayden en ik hebben al heel wat meegemaakt, als ik het druk krijg met acteren komen we daar vast ook wel uit. Ook ik zal er zijn voor hem en dat weet hij hopelijk ook. "Ik zal er ook nog steeds voor jou zijn", zeg ik zacht. Na onze ups en downs zijn we nog steeds samen en sterker dan voorheen, dus deze uitdaging zal onze relatie wel overwinnen.

Skyler_Moore_51.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/25/2016 09:09 AM

Jayden.
Zodra ze een vraag stelt denk ik grondig na over het antwoord wat ik ga geven. "Het maakt mij niet uit. Jij mag kiezen, alweer." Antwoord ik grijnzend. Uit het niets ideeën bedenken. Daar ben ik niet zo goed in. En dat weet ze ook. Maar alsnog krijg ik vaak zo'n vraag. Niet dat het me heel erg veel uitmaakt. Door haar lach moet ik ook zacht lachen. Het is ook weer iets typisch wat ik doe. Het scheelt dat we ongeveer dezelfde dingen lusten, anders had ik deze tactiek nooit kunnen bedenken. Dan zou ik iets moeten eten in een restaurant wat ik helemaal niet lekker vind..
"Dan hebben we nog niet gesproken over hoe gek jij wel niet bent." Plaag ik haar grijnzend terug. Ik doe alsof ik, met mijn vrije hand, het luchtkusje vang. Vervolgens blaas ik hem weer terug, zodat het lijkt alsof ik die niet wil. Grijnzend laat ik mijn blik op Skyler vallen. Haar woorden doen me erg goed om te horen. Natuurlijk weet ik dit al, maar het geeft toch altijd nog wat zekerheid. "Ik houd ook van jou. En ik zal je altijd steunen, ook al heb je het zo druk. Eén belletje en ik ben er." Glimlach ik lichtjes. Het wordt allemaal zo anders. Skyler gaat waarschijnlijk acteren, dus dan heeft ze veel minder tijd. Ik ga er, uiteraard, alles voor doen om de relatie te behouden. Dit jaar is dat ook gelukt, dus dan lukken de volgende jaren die eraan komen ook. Vooral met iemand als Skyler. Dit jaar ging zo voorbij, met hoogte- en dieptepunten. Maar het was wel het leukste jaar dat ik heb gehad.
npbh06-l.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/24/2016 09:48 PM

Skyler
Hij weet dat ik hem doorheb dus gaat hij er niet verder op in. "Waar denk je zoal aan?" vraag ik grijnzend bij zijn woorden. Jayden heeft gelijk, we kunnen inderdaad meerdere dingen doen aangezien we het huis voor ons alleen hebben. Ik schud lachend mijn hoofd. Wat een verrassing dat hij ook de lasagne neemt, totaal niet dus. Voor mij is het geen probleem, hij moet het toch opeten. De grijns op zijn gezicht doet me glimlachen, wat wel vaker gebeurd als ik naar zijn grijns kijk.
"Ik ben ook trots dat ik jou mijn gek kan noemen", zeg ik plagend. Ik stuur hem een luchtkus om het meer plagend te laten overkomen. Zodra hij mijn hand neemt, begin ik met zijn vingers te prutsen. Uiteindelijk leg ik zijn hand weer op de mijne, omdat dat het fijnste aanvoelt. Die kleine dingetjes voelen prettig aan. De simpele dingen zijn vaak goed voor een enorm goed gevoel. "Ik hou echt van je lieverd", zeg ik zacht met een lieve glimlach. "Vergeet dat niet als ik het druk ga krijgen met acteren", zeg ik wat moeilijk. Natuurlijk heb ik er nu al even over nagedacht en het is niet fijn dat ik hem minder ga zien, maar dat is nu eenmaal zo. We slaan ons er wel doorheen zoals we nu al een jaar doen, met succes.

Skyler_Moore_50.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 07:54 PM

Jayden.
Het lijkt alsof Skyler door heeft dat ik haar plaag. Dat soort dingen gebeuren wel vaker. Dat een grapje mislukt. Daar kan ik gelukkig altijd wel om lachen. Het maakt me vrij weinig uit of het wel of niet lukt, zodra ik er maar lol om heb. "We kunnen ook meerdere dingen doen, Skyler. We hebben de hele avond en nacht het huis voor ons alleen." Grijns ik. Het maakt mij allemaal niet zo veel uit wat we gaan doen. Zodra ik bij Skyler ben vind ik het prima. Ik blader nog steeds door de menukaart heen. "Ik neem ook lasagne. Wat een toeval toch weer." Knik ik. Een lichte grijns siert mijn gezicht.
Ik zet leg de menukaart voor mij neer als ik heb besloten wat ik neem. Mijn blik richt ik op de ober. "Doe mij maar de lasagne en een cola." Glimlach ik. De ober noteert alles, neemt de menukaarten mee en loopt weg. Ik kijk naar Skyler. Door haar woorden moet ik glimlachen. "Ik ook. Ik ben blij én trots dat ik je vandaag al één jaar mijn meisje mag noemen." Glimlach ik. Als ik haar hand op tafel zie, plaats ik mijn hand automatisch op de tafel. Ik pak haar hand vast. Dit soort kleine dingetjes doen me echt goed. Tijd doorbrengen met Skyler. Iets waar je blij mee moet zijn.
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/24/2016 06:59 PM

Skyler
Ik merk dat Jayden me aan het plagen is. Hij weet heel erg goed welke film ik bedoel. We keken hem na onze eerste date en daarna hebben we hem nog een paar keer gekeken. "We kunnen ook iets anders doen als je niet naar die film wilt kijken", grijns ik. Ik ga hem echt niet vertellen over welke ik het heb aangezien hij het goed genoeg weet. Ik begin door de kaart te bladeren. Na alle keren dat we hier al geweest zijn, is het nog steeds moeilijk om te kiezen. "De lasagne. Wat neemt de prins?" vraag ik lief terug. Ik heb zin in iets met pasta en de lasagne is hier overheerlijk. Meestal vraagt Jayden eerst wat ik neem en vaak neemt hij dan ook hetzelfde.
De ober komt de bestelling opnemen. Ondertussen kent hij ons al en maakt hij af en toe een praatje met ons. "Voor mij de lasagne en een ice tea", zeg ik met een brede glimlach. Ik sla de kaart zacht dicht en kijk Jayden afwachtend aan. Als ook hij heeft besteld, neemt de ober de kaarten mee en gaat hij weer weg. "Ik heb tot nu toe echt al genoten van onze dag", zeg ik met een gelukzalige zucht. Ik leg mijn hand op tafel in de hoop dat hij de mijne vastneemt. Het was superleuk vandaag en waarschijnlijk gaan we het vanavond ook nog gezellig maken aangezien we het huis toch voor ons alleen hebben. Tot een bepaalde tijd dan toch.

Skyler_Moore_49.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 06:36 PM

Jayden.
Ik luister naar haar antwoord, waardoor ik glimlach. "Mooi zo." Ik loop samen met Skyler naar het restaurant toe. Het is er niet heel erg donker, maar er is meer wat sfeerverlichting. Bijna altijd hebben we hier hetzelfde tafeltje. Dicht bij het raam, maar er niet helemaal naast.
Mijn blik vestig ik op iemand die vraagt of we hebben gereserveerd. Skyler heeft gereserveerd, dus ik laat het haar ook afhandelen. Achter de man aan lopen we naar het tafeltje. Rustig neem ik plaats. De menukaart neem ik van de man aan. Ik richt mijn blik op Skyler als ze begint te praten. Zacht schiet ik in de lach. "Welke film? We hebben er zoveel gekeken." Plaag ik haar. Ik weet als geen ander welke film ze bedoelt. Het is een film die we wel vaker hebben gekeken, ook na onze eerste date. Dat zijn dingen die ik dan wel weer onthoud.
"Wat neemt deze prinses?" Grijns ik lichtjes. Ik bekijk de menukaart. Ik kom hier zo vaak, maar nog steeds vind ik het moeilijk om te kiezen wat ik wil. Alles hier is ook lekker.. Ik haal een langzame hand door mijn haren heen. Vaak als ik niet weet wat ik moet kiezen vraag ik wat Skyler neemt. En daardoor kies ik dan vaak wat Skyler ook neemt.. Zo is mijn keuze toch wat makkelijker dan normaal. Ik kijk kort rond in het restaurant en richt daarna mijn blik op Skyler. Deze dag is wel echt één van de leukste dagen. Als we thuiskomoen zijn mijn ouders al weg, die zijn nu al onderweg naar de verjaardag.. Daar hebben we dus geen last van, gelukkig.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 04/24/2016 05:07 PM

Skyler
Het was super in de Efteling. We hebben zowat alle attracties gedaan omdat het niet zo heel erg druk was. De wachttijden vielen zeer goed mee, zodat we van de ene naar de andere achtbaan konden gaan. Natuurlijk heb ik weer veel moeten gillen, waardoor mijn stem nu een beetje hees is. Verschillende herinneringen kwamen terug van de eerste keer dat we hier samen waren.
Nu rijden we richting mijn lievelingsresaurant. Het eten is er altijd superlekker, de sfeer is gezellig en de mensen zijn er erg aardig. Jayden vindt het er ook lekker, dus daar hebben we dan ook al gereserveerd. Als we aankomen kunnen we dan meteen aan een tafeltje zitten en genieten voor het vervolg van de dag. We komen aan en Jayden opent de deur voor me. "Mevrouw is helemaal klaar", glimlach ik terug. Ik hang mijn tasje over mijn schouder terwijl Jayden de auto op slot doet. Voordat we beginnen wandelen naar het restaurant, verstrengelt hij onze vingers. Het is nog redelijk licht buiten, maar het begint wel al wat frisser te worden. Samen wandelen we uiteindelijk naar binnen. Vrijwel meteen komt er iemand naar ons toe die vraagt of we gereserveerd hebben. Ik zeg mijn naam en meteen worden we naar een tafeltje begeleid. Er worden ons twee kaarten gegeven en met een glimlach kijk ik Jayden aan. "Ik wil lekker veel energie opdoen zodat we vanavond tot erg laat nog wat leuks kunnen doen. Die ene film kijken bijvoorbeeld", zeg ik met een brede glimlach als we aan tafel zitten.

Skyler_Moore_48.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 04:52 PM

Jayden.
De dag in de Efteling was heel erg leuk. Herinneringen van de eerste keer in de Efteling werden ook weer opgehaald. Bovendien was het gegil van Skyler het toppunt van de dag. Gelukkig was het ook niet zo heel erg druk in de Efteling. De vorige keer dat ik er met Skyler was, was het veel en veel drukker. Het leek wel alsof ze er gratis dingen verkochten. De rijen waren ook best kort, het langste dat we hebben gewacht was misschien een kleine twintig minuutjes.
Ik parkeer mijn auto bij het lievelingsrestaurant van Skyler. Hier hebben we ook al gereserveerd, dus dat komt goed uit. Overigens is dit ook mijn lievelingsrestaurant. Het eten is hier altijd lekker en de mensen die hier werken zijn erg aardig. Een vriend van mij heeft hier stage gelopen. Hij werd ontslagen, omdat hij niet serieus genoeg was. Dat moment vergeet ik nooit meer, omdat het te grappig was.
Ik stap uit mijn auto. Rustig loop ik naar de kant waar Skyler zit. Het is nog best licht buiten, maar dat is best logisch. Het is nog maar iets van half zeven. Ik open de deur van Skyler. "Is mevrouw klaar om te gaan eten?" Glimlach ik lichtjes. Nog steeds verbaasd het me hoe goed Skyler er élk moment van de dag uit ziet. Er is geen één moment waarop ik haar minder knap vond. Zelfs niet als ze net wakker is. Ik laat haar uitstappen en sluit de autodeur. Via de sleutel sluit ik mijn auto af. Mijn hand verstrengel ik met die van Skyler en ik druk een kus op haar slaap. Eerlijk gezegd heb ik ook best wel trek in eten. De hele dag in een pretpark lopen sloopt je toch wel.. Samen lopen we rustig naar het restaurant toe.
brep001.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last

« Back to forum