ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 05.05.2016 06:06

Jayden.
Vandaag is het een best spannende dag. Vooral voor Skyler, maar stiekem ben ik ook wel een beetje zenuwachtig. Een auditie doen voor een rol is niet zomaar iets. Veel tijd die we normaal samen doorbrengen heeft Skyler nu doorgebracht aan de tekst instuderen. Natuurlijk is dat minder leuk, maar ik begrijp het wel. Zelf zou ik me ook alleen maar richten op de tekst. Vandaar dat ik Skyler ook een weekje niet heb gezien en voor onze relatie is dat best lang. Met een lage snelheid rijd ik het oprit van het huis op. Daar zie ik Skyler al staan. Mijn auto sluit ik af en ik stap uit de auto. Ik stap naar haar toe en glimlach door haar woorden. "Ik heb jou ook gemist." Knik ik. Ik beantwoord haar kus. Haar handen pak ik vast. "Hey, het komt goed, ja? Je krijgt die rol en gaat elk ander meisje verslaan." Glimlach ik zwakjes. Ik weet dat soort dingen natuurlijk niet zeker, maar als ik zie hoe goed Skyler kan acteren heeft ze toch zeker een hele grote kans om die rol te krijgen. Ik druk een kus op haar voorhoofd en laat één hand los. "Kom, dan gaan we. Heb je alles?" Vraag ik voor de zekerheid. Ik wil op zo'n dag niet te laat komen en dat is voor mij toch best nog wel een opdracht. Gelukkig is het niet zo heel erg druk op de weg én is het niet zo heel erg lang rijden. Anders sprak ik ook wel veel eerder met haar af.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 05.05.2016 07:29

Skyler
Ik ben blij met zijn woorden en automatisch begin ik weer te glimlachen. Zie je wel, hij begrijpt me en dat is ook één van de redenen dat ik Jayden zo geweldig vind. "Ik hoop het maar", antwoord ik waarbij ik mijn schouders ophaal. Hij zegt die natuurlijk om me op te vrolijken, maar toch hoop ik dat er enige waarheid in zit. Zijn kus op mijn voorhoofd en alle andere handelingen die hij doet laten me tot rust komen. "Ik denk het wel", geef ik als antwoord op zijn vraag. Ik heb enkele papieren mee en natuurlijk mijn tekst zodat ik die onderweg nog een keer kan overlopen. Eigenlijk ken ik alles vanbuiten en kan ik het prima zonder dat papier, maar voor de zekerheid neem ik het toch mee. Ik stap in de auto en klik mijn gordel vast. "Vind je het erg als ik alles nog een keer overloop?" vraag ik lief. Ik wil Jayden hier zeker in betrekken, dus is het misschien fijn om hem te laten luisteren naar alles wat ik moet zeggen en doen. "Alleen als je dat wilt aanhoren", grinnik ik. Misschien heeft hij dat helemaal niet graag of wilt hij liever gewoon met me praten aangezien we dat al een hele week niet echt meer gedaan hebben. Een week, juist ja, een hele week hebben we elkaar niet gezien. Natuurlijk hebben we wel gesmst en via facetime hebben we elkaar gezien, maar alsnog is dat anders dan dat je elkaar in het echt ziet.

Skyler_Moore_58.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 06.05.2016 03:51

Jayden.
Door haar glimlach ben ik toch wel iets gerustgesteld. Het is een teken dat ik haar toch een beetje kan kalmeren en dat doet me erg goed. Toch doe ik daar wel altijd mijn best voor. Ik wil niet dat het haar niet lukt door stress of spanning. Maar ik ben er wel bijna zeker van dat ze die rol krijgt. Skyler doet er echt heel erg veel voor om de rol te krijgen. "Dan kunnen we gaan." Glimlach ik lichtjes. Ik loop naar mijn auto toe en stap in. Mijn gordel klik ik vast. De motor start ik alvast. "Nee, tuurlijk niet. Doe waar je je goed bij voelt. Dat soort dingen hoef je echt niet te vragen, Sky." Knik ik. Ik vind het echt geen probleem als ze de tekst nog een keer wil overlezen. "Pfoe, ik weet niet of ik jou stem wel aan kan. Maar voor deze éne keer zal ik het accepteren." Plaag ik haar. Ik vind het altijd wel leuk om te luisteren naar Skyler. Bovendien kunnen we op de terugweg of later deze dag altijd nog bijpraten. Via Facetime konden we ook wel praten, maar dat is anders. Grote dingen vertel je elkaar dan niet. Dat doe ik tenminste niet.. Ik rijd het oprit af, naar het juiste gebouw. Ik ben wel vaker in het gebouw geweest, dus kan ik er ook zonder navigatie naar toe rijden. Dat is niet zo'n groot probleem. 
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 08.05.2016 05:11

Skyler
Ik hoop maar dat ik de rol krijg, anders heb ik Jayden 'verwaarloost' voor niks. Alsnog vind ik het al heel wat dat ik auditie mag komen doen. De rol krijgen zal een heel ander paar mouwen zijn, maar ik ga mijn uiterste best doen om te geven wat ik heb. Ik haal opgelucht adem als hij zegt dat het geen probleem is, niet dat ik het tegendeel had verwacht van hem, maar dan nog. Zodra hij me weer begint te plagen, steek ik lachend mijn tong naar hem uit. Ik zoek het juiste blad, terwijl ik weer serieus word. Als ik het gevonden heb, begin ik mijn tekst te vertellen. "Je weet toch waar het is hè?" vraag ik nerveus. Deze vraag heb ik misschien al twintig keer gesteld, maar door de zenuwen kan ik het niet laten om het nog eens te vragen voor de zekerheid.
Uiteindelijk komen we aan bij het gebouw. Ik richt mijn blik op Jayden en haal diep adem. "Zoek jij maar een parkeerplaats, ik zie je zo", zeg ik terwijl ik alle lucht weer laat ontsnappen. Ik druk een korte kus op zijn lippen, neem dan mijn tas en papieren en stap uit de auto. In mijn hoofd overloop ik alle doemscenario's die kunnen gebeuren. Ik kan mijn tekst vergeten, mijn voet omslaan, op de grond vallen, mijn stem kan overslaan of wegvallen... Na nog een keer diep in en uit geblazen te hebben, open ik de deur. Er staat een pijltje met 'AUDITIE PLL' op dat ik moet volgen. Het is maar één verdieping, dus de lift nemen is niet nodig.

Skyler_Moore_59.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 08.05.2016 06:23

Jayden.
Ik rijd de snelweg op, richting het gebouw. Ondertussen luister ik naar de stem van Skyler die haar tekst nog snel aan het overkijken is. Ik vind het altijd leuk om te horen hoe Skyler aan het acteren is. Ze heeft echt talent en dat is ook één van de redenen waarom ik haar die rol zo erg gun. "Ja, we zijn er bijna." Knik ik als bevestiging. De vorige keer dat we ergens een afspraak hadden waren we te laat. Er was een omleiding en daardoor was ik de weg kwijt. Net als de ene keer dat we naar Gent gingen. Daar was ik ook de weg kwijt. 
Als we aankomen bij het gebouw richt in mijn blik op Skyler. "Succes baby." Glimlach ik lichtjes. Als ze bijvoorbeeld al aan de beurt is als ik kom, heb ik haar in ieder geval succes gewenst. Haar kus beantwoord ik. Nadat ze is uitgestapt rijd ik door naar de eerste de beste parkeerplaats. Het is gelukkig dichtbij dus hoef ik ook niet ver te lopen. Ik heb verder echt geen idee of ze direct een uitslag krijgt, gebeld wordt of misschien later deze week te horen krijgt of ze door is of niet. Misschien is het ook wel beter als ik dat niet weet. Stel je voor dat ze wordt gebeld als ze door is. Dan vraag ik alleen maar of ze al telefoon heeft gehad. Ik stap uit mijn auto, druk het slot op mijn auto en loop op een rustig tempo naar het gebouw toe. Mee naar binnen ga ik niet. Misschien is dat alleen maar afleiding en waarschijnlijk mag dat ook niet. Ik open de deur van het gebouw en kijk naar de bordjes. Linksaf een 'wachtkamer'. Daar moet ik zijn. Ik stap de linkerkant op en al snel kom ik de ruimte tegemoet. Ik neem plaats op een stoel. Nu is het alleen maar wachten. Meer kan ik niet doen..
npbh06-l.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 15.05.2016 08:29

Skyler
Er staan drie stoelen klaar waarop je kan gaan zitten tijdens het wachten. Er zit nog een ander meisje dat zenuwachtig met haar schoen tikt. Ze schenkt me een vlugge, onvriendelijke blik. Hierdoor zakt de zwakke glimlach langzaam van mijn gezicht. Ik ga op de stoel zitten en neem mijn mobiel. -Onvriendelijke tegenstander naast me :/ X- stuur ik naar Jayden. De deur gaat open en een meisje komt met een droevig gezicht naar buiten. "Awh lieve Kate. Je deed het vast geweldig! Alleen niet zo goed als ik, leg je er maar bij neer", zegt het onvriendelijke meisje. Het lijken wel 'vriendinnen' van elkaar te zijn, zeker omdat het ene meisje de naam kent van de andere. Er komt een vrouw naar buiten, een minuut nadat de meisjes weer naar buiten zijn gegaan. Ze vraagt naar mijn naam en gebaart dan dat ik mee naar binnen mag komen. Ze ziet er erg vriendelijk uit en ik snap niet waarom het meisje voor me bijna aan het huilen was. Ik stel mezelf voor en mag dan mijn stukje spelen. Met zo veel mogelijk gebaren en intonatie probeer ik mijn gevoel in de scène te legggen.
Ik kom naar buiten met een goed gevoel, alsof ik al weet dat ik de rol heb. Er werd me verteld dat ik het erg goed gedaan heb en dat ik zeker een grote kans maak. Alles verliep vlot en ik heb niet één keer moeten nadenken over mijn tekst, alsof alles gewoon over mijn lippen rolde zonder dat ik erover na moest denken. Vrolijk wandel ik weer de trap af, volg het bordje met 'wachtkamer' en kom uit bij Jayden. Vrijwel meteen vlieg ik rond zijn hals. "Het ging zo goed! Ze zeiden dat ik een grote kans maak", zeg ik opgewonden.

Skyler_Moore_60.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 22.05.2016 12:59

Jayden.
Het is erg stil in de wachtkamer. Er zijn weinig mensen. Waarschijnlijk komen die mensen allemaal voor wat anders. Ze zien er oud uit en zijn dus niet erg geschikt voor een rol. Bij het idee moet ik zachtjes grinniken. Stel dat Skyler de rol krijgt.. Dan zou alles veranderen. Positief én negatief. Voor onze relatie waarschijnlijk het meest negatief. Er is minder tijd om elkaar te zien. Natuurlijk snap ik dat Skyler voor de rol wil gaan. Ik sta er ook honderd procent achter, maar toch is het nog een beetje raar. Ik doe er wel alles voor om onze relatie in stand te houden. Dat heb ik er wel voor over. Mijn blik vestig ik op mijn iPhone. Dat is de enige manier waarop ik het lange wachten minder lang kan laten duren. Althans, dan lijkt het minder lang.. Ik open mijn WhatsApp. Gelijk zie ik het berichtje van Skyler. Zachtjes schiet ik in de lach. 'You can do this. Trek je er niets van aan x'. Stuur ik terug. Meisjes zijn soms zo irritant tegenover elkaar. Ze kunnen elkaar nooit met rust laten.
Het wordt steeds rustiger in de 'wachtruimte'. De enige die er nog zijn, ben ik en een andere man. Die man is rond een jaar of zestig. Bij elke deur die ik hoor denk ik dat het Skyler is. Dit keer komt er een huilend meisje naar buiten. De oudere man staat op. Zou dat haar opa zijn? Waarschijnlijk wel. Niet veel later komt Skyler. Ik sta op van de stoel en stop mijn iPhone in mijn zak. Haar woorden laten me zachtjes lachen. Ik laat mijn armen rusten om haar onderrug. "Ik zei toch dat het je gaat lukken?" Glimlach ik. We zijn er nog niet, maar een grote kans. Dan is het toch al wel duidelijk dat Skyler het bijna wordt. 
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 22.05.2016 02:03

Skyler
Ik moet bijna huilen van opluchting, wat zal het dan zijn als ik de rol ook daadwerkelijk heb. Ik kijk Jayden aan met een brede glimlach. "Het was niet gelukt zonder jou", zeg ik lief, waarna ik een kus op zijn lippen druk. "We kunnen wat gaan eten om te vieren dat het zo goed ging?" stel ik grijnzend voor. Ik zoek altijd wel een excuus om samen met Jayden iets te kunnen eten of drinken, maar dit is toch wel een van de betere redenen. Het is altijd zo gezellig, dat ik het ook deze keer niet kan laten om voor te stellen. "Of... We kunnen naar mij thuis gaan en daar zelf wat koken?" stel ik als tweede voor. Zelf koken is altijd lachen met Jayden. Er gaat altijd wel iets (bijna) fout, maar uiteindelijk komt er wel iets eetbaars uit het hele experiment.
Ik neem Jaydens hand en zo wandelen we het gebouw uit. De zon die schijnt, de geslaagde auditie, Jayden bij me. Wat heb ik nog meer nodig om gelukkig te zijn? Het lijkt wel alsof ik op wolkjes loop. Nu maar hopen dat ik snel de uitslag weet zodat ik niet dagenland aan mijn iPhone gekluisterd zit.

Skyler_Moore_61.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 30.05.2016 07:48

Jayden.
Haar blijheid doet me erg goed om te zien. Ik vind het fijn dat dit soort dingen haar goed doen. Ook is dit een grote kans voor haar. Een carrière, zelfs voor later. Wauw, ze is ook zo ontzettend getalenteerd.. Haar woorden laten me glimlachen. De kus op mijn lippen beantwoord ik. "Je mag ook gewoon zeggen dat je zin hebt om te gaan eten of drinken. De smoesjes die je bedenkt worden een beetje oud." Lach ik zachtjes. Natuurlijk plaag ik haar alleen maar. Ik vind het al lang fijn dat Skyler dat leuk vind om te doen. "Ja, dat is ook wel een goed plan." Knik ik. Het maakt mij niet zoveel uit. Zelf koken met Skyler. Dat gaat bijna nooit goed. Eén keer is het helemaal gelukt. Dat was de eerste keer. Maar de keren daarna ging het niet zo goed. Toch komt er elke keer iets wat we wél kunnen eten.
Onze handen verstrengel ik. Samen met Skyler loop ik het gebouw uit. Buiten is het heerlijk weer. Nog een goede reden om vandaag leuke dingen te gaan doen. Ik haal met mijn vrije hand de autosleutels uit mijn zak. De auto klik ik alvast open. "Dus, gaan we zelf wat eten proberen te maken of wil je ergens heen om te eten?" Vraag ik. Mijn blik vestig ik dan ook op Skyler, zodat ik haar gezicht kan zien.  
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 26.06.2016 01:47

Skyler
Ik steek mijn tong uit als hij zegt dat mijn smoesje een beetje oud beginnen worden. Dat maakt me niet zoveel uit, maar ik weet dat hij me aan het plagen is.
Voordat we instappen denk ik goed na. "Ik zou thuis wel wat willen proberen. Als die auditie goed ging, moet het koken toch ook wel lukken?" grijns ik. Mijn moeder heeft al vaak genoeg gezegd dat ik vaker met Jayden of voor Jayden met koken, gewoon als oefening voor later. Het is fijn om te voelen dat mijn ouders net zo veel geloven in het slagen van mijn relatie als ikzelf. Uiteindelijk trek ik het portier open en stap ik in de auto. Ik leg mijn handtas tussen mijn benen op de grond en kijk afwachtend naar Jayden. Ik heb het gevoel alsof deze dag niet meer stuk kan, hoe gaat het dan zijn als ik de rol krijg? Volgens mij is de glimlach dan al helemaal niet meer van mijn gezicht te halen.

Skyler_Moore_62.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum