ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 11:08 AM

''Ja okay'' Matthew liep achter der aan.
Toen ze aan kwamen ging hij snle naar binnen en liet haar natuurlijk als eerste naar binnen en deed de deur opslot ''We zijn er weer'' zei en liep door naar de badkamer op te douche.

Leena keek hem aan ''Doe dit niet. Duw me nu niet weg, ik was boos toen en nu niet meer nu wil ik jou maar ik begrijp wel dat je mij niet wilt'' zei ze en zwaaide toen ze binnen kwamen ''hey meggy kom je zitten Temptation begon een kwartier geleden'' zei ze en toen ze ze hoe bleek ze eruit zag ''Gaat het wel meid'' vroeg ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 11:13 AM

Taylor ging weer rechtop zitten en keek Leena verbaasd aan. "Ik snap jou niet. Het ene moment zeg je dat je me wilt, dan weer niet, nu weer wel en ik heb net letterlijk gezegd dat ik je leuk vind, maar dan zeg jij dat ik je niet wil. Volgens mij moet jij eerst bedenken wat je zelf wilt. Je weet me te vinden als je eruit bent" zei hij en liep naar zijn kamer waar hij op bed ging liggen.

Meghan liep naar binnen en ging naast Leena op de bank zitten. "Hè? Oh, ja hoor, gaat prima" zei ze snel toen Leena vroeg of het wel ging. "Wat heb ik gemist?" vroeg ze om van onderwerp te veranderen. Ze wist niet hoelang ze dit geheim zou kunnen houden voor Leena.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 11:20 AM

Matthew was klaar met douche en trok alleen een joggingbroek aan en liep naar taylor ''Hoe was het? goed gemaakt?"' vroeg hij en keek hem aan en was aan het denken over dat meisje dat arme meisje hoe kom toch zo iets gebeuren zeker verkeerde moment op de verkeerde plek. 

Leena keek hem aan ''Ik wil jou echt waar!!'' riep ze voordat hij in de kamer verdween ''GODVER!'' zei ze hard en keek haar aan ''oke mooi en uhm een van de jongens is volgens mij vreemdgegaan meid'' zei ze ''en een dame heeft de verkeerde verleidster gekozen denk ik hoor'' legde ze uit ''meer heb ik niet want het kwartiertje heb ik ook niet gezien'' zei ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 11:25 AM

Taylor zuchtte even en wreef in zijn gezicht. Hij keek op toen Matthew de kamer in kwam lopen. "Ik weet het niet, soort van, of niet. Ik snap het niet meer, je moet het maar aan Leena vragen. Die weet namelijk precies wat ze wil. Not" zei hij en staarde naar het plafond. "Maar jullie zijn snel terug, is ze toch minder leuk dan je dacht?" vroeg hij en keek naar Matt.

Meghan fronste even, maar ging niet verder in op wat Leena allemaal riep. Daarvoor was ze veel te veel aan het nadenken over dat meisje. Hoe kon dat gebeuren op dit tijdstip? Meghan zuchtte even en knikte. "Niet veel speciaals dus" zei ze en lachtte zacht. "Maar hoe gaat het met jou en Taylor?" vroeg ze en keek haar aan.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 11:47 AM

Matthew glimlachte ''ik vind haar nog steeds leuk alleen ze kreeg pijn aan der voet dus moesten we terug'' zei matt ''dus niks bijzonders'' zei hij en keek hem aan ''wat? ik dacht dat je haar leuk vond en zo'' zei hij en keek hem aan ''wat zei ze dan dat ze niet wist wie of wat ze wilt'' vroeg matt nieuwsgierig.

Leena keek der aan ''nee niet echt veel maar waarom ben je zo vroeg terug ik had pas rond middernacht verwacht'' zei ze en trok een sexy blik ''als je begrijpt wat ik bedoel'' zei ze lachend en keek der aan ''niks hij is gewoon zichzelf want ik had heb gezegd ik vind je leuk en hij begint over dat ik niet kan kiezen wat ik wil en shit en dat ik naar hem toe moest komen als ik het wist maar ik weet het toch al ik wil hem'' zei ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 11:57 AM

Taylor ging rechtop zitten en keek Matt aan. "Ze kreeg pijn in haar voet na nog geen vijf minuten lopen?" vroeg hij verbaasd. "Dat is ook niet helemaal gezond" zei hij en ging weer liggen. "Ja, nou ja, vrouwen... Je weet hoe ze zijn" zei hij en zuchtte even. "Het ene moment springt ze zo'n beetje boven op me het andere moment ben ik een watje en een eikel en nu wil ze me weer, maar blijkbaar wil ik haar niet." zeg ik tegen hem. "Ze zoekt het maar uit"

Meghan moest zacht lachen en haalde haar schouders op. "Het is opeens vet koud geworden, dus ik had er niet zo'n zin meer in" zei ze. "Ja, ik begrijp wat je bedoelt, maar nee. Ik heb hem nog niet eens gekust" zei ze en voelde haar wangen een beetje rood worden. "Ach, mannen, wat moet je ermee?" zei ze en moest zacht lachen. "Ze doen zo moeilijk over de makkelijke dingen en zo makkelijk over de moeilijke dingen" zei ze en keek naar de tv.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 12:06 PM

Matthew lachte ''Ja maar ze had gister al last van der voet dus ja'' zei hij en keek hem aan ''Dus nu vind je der niks meer?'' vroeg hij en zei ''Ik haal der en jij zegt wat je voor der voelt'' zei hij en liep naar de woonkamer "leena kamer van taylor je word verwacht'' zei hij en tilde leena op en liep met der naar taylor.

''Voortaan jas meenemen meid'' zei ze lachend en schrok ff ''nog niet? heb nog nooit gekust ofso'' vroeg ze en keek der aan en wilde wat zeggen voordat ze matt hoorde en werd opgetild ''ik wil niet! Meghan help mij!'' riep ze keihard totdat ze op een bed werd neer gezet ''Ja en nu?'' zei ze simpel..

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 12:11 PM

Taylor schudde zijn hoofd en keek even naar Matt. "Dat zeg ik niet, zij moet gewoon nadenken over wat ze wil" zei hij en bleef rustig liggen. Maar toen hij haar ging halen, schoot hij overeind en zuchtte. "Gast, niet doen" zei hij, maar hij kwam al terug met Leena in zijn armen. "Ja jezus weet ik veel" zei hij en zuchtte even.

Meghan slikte even en knikte. "Ik ben niet zo van het meteen kussen, ik wil eerst weten wat hij voor me voelt" zei ze en schudde haar hoofd. "Tuurlijk heb ik wel gekust, wat voor kleuter denk je dat ik ben?" vroeg ze en lachte zacht. Meghan moest zacht lachen toen Matt Leena optilde en ze schudde haar hoofd. "Nope, voor je eigen bestwil" zei ze en lachte zacht. Toen Matt weer terug kwam keek ze hem grijnzend aan. "Ga je mij nu ook optillen?" vroeg ze en lachte zacht.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 12:24 PM

''praten ik kom over een uurtje terug'' zei matthew en liep weg.
Hij grijnsde naar meghan ''wil je dat dan?'' vroeg hij en liep dichter naar haar toe. (meer weet ik ff nii voor hem)

Leena keek hem aan ''Ik vind je leuk echt leuk'' zei en ging naast hem zitten ''ik wil je ook nu gaan kussen als dat is wat ik moet doen om het te bewijzen zo niet vertel me dan hoe ik het kan bewijzen tay'' zei ze en keek hem aan

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 12:31 PM

Taylor keek haar even aan en beet op zijn onderlip. Hij zuchtte even en nam haar gezicht in zijn handen. Hij drukte zacht zijn lippen op die van Leena en duwde haar voorzichtig op haar rug op het bed. "Heb ik je toch nog bij me in bed gekregen" zei hij grijnzend en zoende haar verder.

Meghan keek even grijnzend naar Matthew. "Misschien, misschien niet." zei ze grijnzend en keek naar hem terwijl hij dichterbij kwam. Ze beet even kort op haar lip en keek hem aan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum