ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 01:39 PM

Matthew lachte ''wat nu? zou je me misschien meer duidelijkheid kunnen geven over waar we nou precies staan?'' vroeg hij en keek der aan en tilde der op ''als jij dat wilt waarom niet toch'' zei ze en rende rondjes met der in de kamer lachend.

Leena keek hem aan en sloot haar ogen toen ze zijn zachte lippen op der modn voelde toen ze hem wat hoorde zeggen zei ze ''ja dat heb je'' zei ze en merkkte toen pas dat ze op der rug lag en kuste hem terug maar na een paar seconde stopte ze hem ''voor nu niks meer dan dit okay?"' vroeg ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 02:05 PM

Taylor kuste haar glimlachend en keek even naar haar toen ze hem stopte. "Is goed" zei hij en glimlachte even. Hij drukte nog een kusje op haar lippen en ging weer rechtop zitten. "Je kan goed kussen" zei hij tegen haar en lachte zacht. "Was dat beter of ben ik nog steeds een lompe eikel?" vroeg hij.

Meghan schudde haar hoofd en keek hem aan. "Nee, ik houd wel van geheimzinnig zijn" zei ze en lachte zacht toen hij haar optilde. "Matt" zei ze en legde haar armen om zijn nek. Lachend keek ze hem aan terwijl hij rondjes rende door de kamer. "Jij bent echt gek" zei ze lachend.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 02:14 PM

Matthew keek haar aan en stopte ''oh echt dus k heb een geheimzinnige meisje in me armen'' zei hij en zette haar neer ''zullen we het eten maken dan maar?" vroeg hij ''of bestellen want ik heb zin in sushi'' zei hij en glimlachte terwijl hij de telefoon pakte ''wil jij vragen wat hun willen? of ze sushi of wat anders willen?'' zei hij en ging zitten.

Leena keek hem bloosend aan en zei ''jij bent ook een goede kusser'' zei ze en voelde nog een kus en kuste terug maar toen hij stopte en recht op ging zitten deed zij dat ook alleen toen hij dat vroeg lachte ze en zei ''ssshh verpest het nou niet maar je bent beter dan een lompe eikel'' zei ze en gaf hem een kus

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 02:21 PM

Taylor lachte zacht om Leena's rode wangetjes en keek haar aan. "dankje" zei hij toen ze hem een goede kusser noemde. "Oh, dus nu ben ik een goed kussende verpester? Goed om te weten" zei hij grijnzend. Hij voelde haar zachte lippen weer op de zijne en duwde haar weer op haar rug. Hij zoende haar zacht en legde zijn handen in haar zij.

Meghan knikte en ging weer staan. "Ja, maar ik kan nog veel geheimzinniger zijn hoor" zei ze en lachte zacht. "Oooeee, sushi!" zei ze blij. Meghan hield wel van shushi. "Ik zal het wel even vragen" zei ze en liep de kamer van Taylor in. "Willen jullie ook su-" begon ze nadat ze de deur opendeed. Toen zag ze dat ze aan het zoenen waren en slikte even. "Ik laat jullie wel even alleen" zei ze glimlachend en liep de kamer weer uit.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 02:34 PM

Matthew keek haar aan ''oeh ik wil alles weten van die kant van je'' zei hij en knipoogde en lachte om haar reactie ''okay sushi voor jou ook dus'' zei hij en pakte een boekje waar alle menukaarten lagen dat had de camping voor elke vakantie ganger gedaan. Hij pakte de menu kaart voor het sushi restaurant en wachtte op meghan toen ze weer aankwam keek hij haar aan ''vanwaar dat gezichtje?''

Leena glimlachte ''graag gedaan'' zei ze en begon te giegelen ''nee dat bedoel ik niet en je weet zelf wel wat ik bedoel'' zei ze en voelde zijn lippen en dat hij haar op der rug legt ''oh weer proberen he'' zei ze lachend en kuste hem terug. Toen hoorde meghan en keek omhoog omdat ze lag en begon te lachen 'meggy!'' riep ze en stond op lachend.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 02:41 PM

Taylor schudde even grijnzend zijn hoofd en keek haar aan. "Nee, ik zou echt geen idee hebben wat je bedoelt" zei hij lachend. "Wat? Ik probeer helemaal niks" zei hij onschuldig en moest even zacht lachen. "Mag ik je niet kussen dan?" vroeg hij en keek op toen Meghan binnenkwam. Hij moest lachen om haar reactie en keek Leena na. Hij liep zelf ook de kamer uit en liep even naar Matt. "Thanks man" zei hij tegen Matthew en grinnikte even.

Meghan keek Matt aan en lachte zacht. "Nou, ik denk niet dat die twee nog hoeven te eten. Ze slikken elkaar zo'n beetje door" zei ze lachend en keek om toen ze Leena hoord. "Leen, wat is er met jou gebeurd? Wat is er gebeurd met die eikel die je een half uur geleden nog buiten hebt gesloten?" vroeg ze lachend.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 02:47 PM

Matthew lachte en keek meghan aan ''oh echt?'' vroeg hij en lachte ''maar willen jullie sushi of wat anders of elkaar natuurlijk'' vroeg hij en keek naar taylor ''graag gedaan man'' zei hij lachend.

Leena knikte ''sushi klinkt goed'' zei ze ''en neem maar gewoon wat ik vind alles wel lekker behalve tonijn en krab dingen hoor'' zei ze en keek ff naar taylor voordat ze meghan hoorde ''hou op hoor meggy en ik denk dat hij zijn straf wel hebt gekregen en die kussen van hem heerlijk'' zei ze en keek hem aan ''na ik ga ff douche'' zei ze lachend ''maar matt ik had gehoord van meg dat ze vannacht naast zou willen liggen dus jij mag mij plek hebben ik slaap wel op de bank'' lachte ze om meghan te plagen ''na tot zo'' zei ze en liep naar de douche en onderstussen belde matthew the japaner en zei ''komen in 5 minuten hier want het zit op de camping'' zei hij.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 02:56 PM

Taylor lachte even zacht en zei tegen Matthew dat hij wel sushi wilde. Hij keek even grijnzend naar Leena en lachte zacht. "Ja, Matt, ik zou niet tegen Leena ingaan hoor. Dat overleef je niet" zei hij lachend tegen Matt. "Dan mag je ook wel bij mij slapen hoor prinses" zei Taylor grijnzend tegen Leena toen ze zei dat ze wel op de bank ging slapen.

Meghan moest even lachen om Leena en keek van haar naar Taylor en weer naar Leena. Meghans ogen werden groot toen ze hoorde wat Leena zei en keek even naar Matt. "Dat heb ik helemaal niet gezegd, Leen" zei ze en lachte een beetje awkward. "Ga jij maar douchen ja, je stinkt" zei ze tegen Leena om haar terug te plagen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 03:11 PM

Matthew lachte ''ik heb er rekening meegehouden maak je maar geen zorgen over'' zei hij en keek meghan aan ''ik wil altijd komen'' zei hij en glimlachte tot dat hij geklop hoorde en deed open ''mmmh sushi hier'' hij gaf hem een briefje van 50 en kreeg 10 terug. Hij zette het eten neer en ging zitten ''okay kies maar want ik heb maar gewoon wat besteld'' zei hij lachend.

Leena kwam in een joggingbroek en calvin klein sport bh terug gelopen ''ben net op tijd he'' zei ze ''geef mij maar advocado dingen en die gerookte paling'' zei en pakte wat stokjes en soja en gember en wasabi en mengde het samen ''lets eat'' zei ze en keek naar meghan ''meggy ik stink niet hoor anders had taylor nooit met me gezoend maar kan ook zijn dat ik stonk naar hem'' zei ze lachend

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 03:29 PM

Taylor ging aan tafel zitten en begon te eten. Hij keek op toen Leena de kamer weer in kwam lopen. Ze zag er zeer goed uit in die joggingbroek en sport bh. Hij beet even op zijn lip en begon te eten. "Hee, ik stink niet" zei hij en lachte zacht.

Meghan ging tegenover Matt zitten en beet even op haar lip. Zal ze aan Matthew vragen of hij bij haar wilde slapen? Ze pakte stokjes en stopte wat in haar mond. Meghan vond alle sushi eigenlijk wel lekker. "Ja ja" zei ze om Leena te plagen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum