ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/04/2018 04:12 PM

Leena keek tayor aan ''zie en dan ben ik degene die niks met je wilt he'' zei ze en stond op ''als je me neit wilt prima maar laat me los en kus me en raak me niet meer aan want dat doet meer pijn dan ooit'' zei ze en liep naar de keuken.

Matthew keek der aan ''oh echt gaat niet gebeuren want k ben sterker dan jij'' zei hij en lachte ''ik gooi alleen het water in want ik kan je niet weggooien heb geeb prullemand'' zei hij lachend

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/04/2018 04:35 PM

Taylor beet op zijn lip en keek naar haar. "Leen, het spijt me" zei hij zacht, maar ze liep al weg. Hij zuchtte even diep en wreef in zijn gezicht. Hij stond op en liep naar Leena. "Het is niet dat ik je niet leuk vind." Zei hij en keek haar aan. "Het is gewoon... een relatie komt te dichtbij en dat kan ik echt niet hebben" zei hij en beet op zijn lip.

Meghan schudde haar hoofd en lachte zacht. "Echt niet, ik ben echt heel sterk hoor" zei ze lachend. "O, dus je bent gemeen én bijdehand? Goed om te weten" zei ze plagend. Ze drukte glimlachend een kus op zijn wang en keek hem aan. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/04/2018 07:34 PM

"Ja ik zei al okay!'' riep ze en kreeg tranen ''als je me gewoon niet aanraakt of kust zitten we goed'' zei ze en keek hem niet aan ''Ik uhm ga in me kamer zitten okay of ga je me volgen?'' vroeg ze.

Matthew lachte ''ja ja wat jij wilt schat'' zei hij en kuste der voorhoofd ''Ja ik kan heel bijdehand zijn wen er maar aan mop'' zei hij lachend en glimlachte toen hij een kus kreeg ''awh wat lief van je''

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/04/2018 07:45 PM

Taylor beet op zijn lip en keek naar haar. "Leen, ik kan niet de rest van de vakantie zonder jou te kussen. Ik wil je, zo graag" zei hij en schudde zijn hoofd. "Als jij niet wilt dat jij niet wilt dat ik je volg, zal ik je niet volgen." Zei hij en slikte.

Meghan glimlachte breed en keek hem aan. "Hm, ik weet niet of ik daar wel aan kan wennen hoor" zei ze lachend. "Ik ben ook heel lief" zei ze grijnzend en keek hem even aan. Ze legde haar handen in zijn nek en drukte haar lippen op die van hem. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 11:25 AM

Leena knikte ''je moet wel want je krijgt geen enkele kus meer van mij want dat doet teveel pijn om van je te houden en te kussen als ik weet dat het nooit wat gaat worden'' zei ze en keek hem aan ''sorry'' zei ze en liep naar de bank.

Matthew lachte ''oh je moet wel darlin`'' zei hij en kuste der ''niet altijd'' zei hij toen hij hoorde over dat ze altijd lief is. Toen hij haar lippen voelde kuste hij terug met passion.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/05/2018 11:39 AM

Taylor slikte even en keek haar aan. Hij knikte even om wat ze zei en zuchtte zacht. Hij zou ook alles kunnen vertellen, naar dan komt hij sowieso in de problemen. Hij leunde even met zijn hoofd tegen de koelkast en haalde diep adem. Zonder iets tegen Leena te zeggen, liep hij naar buiten. Hij liep naar het begeleidershuis en klopte daar aan. "Is Lily hier?" Vroeg hij aan degene die opendeed. Hij liep met hem mee naar het kantoortje en ging op de stoel tegenover het bureau zitten. "Ik moet het haar vertellen" zei hij meteen. Ze draaide zich naar hem om en keek hem doordingend aan. "Ben je gek?!" Zei ze.

Meghan lachte zacht en woelde met haar handen door zijn haren. "Echt wel, altijd" zei ze grijnzend en zoende met hem mee. Ze klemde haar benen wat steviger om zijn middel en trok hem dichter tegen zich aan. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 02:30 PM

Leena hoorde hem weg gaan en keek daar beneden maar ze stond weer op en maakte was tomatensoep voor der zelf.

''Nou.....'' zei hij om dat ze altijd lief was en glimlachte toen hij der benen voelde klemmen en dichter bij kwam ''en jij wilde niet te snel'' zei hij lachend om der te plagen en kuste der en zwom/liep naar de kant van het bad.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/05/2018 02:50 PM

Taylor liep een uur later weer over het kampterrein naar huis. Hij had een lange ruzie gehad met Lily en had niet zijn zin gekregen. Daar was hij kapot van, want het had grote gevolgen. Vooral voor Leena. Hij beet op zijn en opende de deur. "Hoi" zei hij en keek naar Leena.

Meghan lachte zacht en haalde haar schouders op. "We hebben  u een relatie" zei ze grijnzend en drukte nog een kus op zijn lippen. "Wat ga je doen?" Vroeg ze toen ze merkte dat hij naar de kant van het bad ging. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 03:05 PM

"Dus? wil je nu in een keer sneller?'' vroeg matthew lachend en keek haar aan ''ik ga naar de zijkant van het bad zodat ik er tegen kan leunen mag dat niet?'' vroeg hij en draaide om en leunde tegen de kant aan ''ik bedoel klemmen zorgt voor een bepaald reactie van me'' zei hij en probeerde haar duidelijk te maken dat het zo zou kunnen aflopen met hun in bed samen.

Leena rolde haar ogen ''hey als ik vanacht weg ben, ben ik achter het ding aan die dat arme meisje heeft vermoord want heb uitgevogeld wat het is en jij gaat niet leuk vinden als je erachter komt wat het is.'' zei ze en keek hem aan ''weerwolf'' zei ze en nam een kop soep en ging op de bank zitten en pakte een kussen en zette het op der schoot zodat ze met haar kommetje erop kon leunen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/05/2018 03:10 PM

Taylor keek haar aan en fronste even. "En wat is het dan volgens jou?" Vroeg hij aan haar. "Je gaat toch niet serieus in je eentje achter dat ding aan?" Vroeg hij verbaasd en liep achter haar aan. "Ik laat je niet alleen gaan, als je gaat, ga ik mee" zei hij en keek haar aan.

Meghan haalde haar schouders op en keek naar hem. "Nee dat mag niet" zei ze lachend. Ze legde haar armen om zijn nek en keek hem aan. "En wat is die reactie dan?" Vroeg ze grijnzend bij zijn oor. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum