ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 03:31 PM

Leena rolde haar ogen ''ik ga alleen en ik heb het al is een keer eerder gedaan dus waarom niet'' zei ze en keek hem aan ''ik ga alleen dus bemoei je niet met mij en wat kan het jou schelen je bent me vriend niet'' zei ze en keek naar haar soep en name een paar happen.

Matthew rolde haar ogen ''dat we in bed belanden'' zei hij en keek der aan ''Meggy ik ben serieus als je het niet wilt stop dan met sexy te zijn anders laat je me geen keus'' zei hij lachend en gaf der een kus ''ik meen het rustig aan met ja?"

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/05/2018 03:37 PM

Taylor beet zijn kaken op elkaar en schudde zijn hoofd. "Omdat het gevaarlijk is, Leena. Dat ik je vriend niet ben, betekent niet dat ik niet om je geef. Het kan me wel schelen en ik laat je niet alleen gaan" zei hij en keek haar aan.

Meghan glimlachte breed en keek hem aan. "Vind je mij sexy dan?" Vroeg ze grijnzend en sloeg haar benen weer om zijn middel. "Oke, ik zal het rustig aandoen" zei ze en begon hem heel langzaam te zoenen. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/06/2018 05:45 PM

Leena keek hem aan ''boeit me niet en ik heb me zilvere kogels dus laat me gaan en bemoei niet met me leven godverdomme'' zei ze en stond op en liep naar de keuken ''en je laat me wel alleen want anders schiet ik je in je been'' zei ze

Matthew knikte ''ja natuurlijk'' zei hij en keek der aan ''weer die benen'' zei hij lachend en kuste haar. "Prima maar ik denk dat ik rustig aan moet doen'' zei hij kuste der terug ''geweldig dit maar hoelaat is het?'' vroeg hij.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/06/2018 06:09 PM

Taylor beet op zijn lip en zuchtte even. Waarom moest ze nou weer zo moeilijk doen? "Je doet maar" zei hij en liep naar zijn kamer. Hij was van plan nu alvast wat te slapen zodat hij vanacht niet te moe was om toch met Leena mee te gaan. Ze wist helemaal niet wat ze kon verwachten, maar hij wel.

Meghan glimlachte toen hij haar weer sexy noemde. Ze lachte zacht en klemde haar benen nog wat straker om Matt heen.  Ze keek even om zich heen en zag dat er in een gebouwtje in de buurt een klok hing. "Kwart over drie" zei ze toen hij vroeg hoelaat het was.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 01:43 PM

Leena keek hem geirriteerd aan 'als het moet hou ik hem wakker want weet precies wat hij van plan is en dat gaat mooi niet werken' dacht ze. Ze stond op en liep naar hem ''hey wil je even me helpen met iets? moet boodschappen halen en koken help je? waarom vraag ik het je, je moet helpen dus kom maar mee'' zei ze en pakte wat geld en een tasje en trok hem mee.

Matthew keek haar aan ''zullen we maar naar huis gaan dan anders word het misschien te laat weet je wel'' zei hij en klom uit het zwembad en hielp daarna Meghan eruit. Hij trok zijn shirt aan ''Ik wacht buiten op je'' zei hij en liep naar buiten. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/07/2018 02:02 PM

Taylor had net zijn shirt uit gedaan toen Leena zijn kamer binnenkwam. "Leen kom op, ik wil gewoon even slapen. Ik heb vanacht amper geslapen en nu ben ik uitgeput" zei hij en ging op de rand van zijn bed zitten, maar ze trok hem al mee. "Jij wilde niks met me te maken hebben en nu wil je opeens dat ik je overal mee help?" Vroeg hij en keek naar haar.

Meghan knikte en klom ook uit het zwembad. Ze droogde zich af en trok haar jurkje weer aan. Ook deed ze nog even haar haren goed en liep toen naar buiten. "Kom, we gaan" zei ze toen ze bij Matthew was en pakte zijn hand vast. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 08:11 PM

Leena rolde der ogen ''Ik heb een paar sterke armen nodig voor de boodschappen'' zei ze en het was waar ze had hem echt nodig om de tassen te dragen dat kon ze echt niet alleen doen. "Maar als je me alleen wilt laten prima maar verwacht me dan pas thuis rond 10 uur s'avonds'' zei ze en liep langzaam weg en met een zielig gezicht in de hoop dat hij ja zou zeggen en mee zou gaan.

Matthew keek meghan aan ''okay lets go beauty'' zei hij en hield de hare ook vast en begon te lopen met haar naar het huisje ''Dus wat nu en zullen we een film kijken als we daar zijn'' vroeg hij maar hij had nog een geheim en daardoor deed hij rustig aan over het seks gedoe maar dat is iets wat hij haar niet kon zeggen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/07/2018 08:50 PM

Taylor rolde zijn ogen en zuchtte even. "Alleen omdat je-" begon hij, maar hij bedacht zich en beet op zijn lip. "Laat maar, ik ga al mee" zei hij en zuchtte zacht. Hij liep naar haar toe en deed zijn handen in zijn zakken. "Het spijt me Leena" zei hij en sloeg zijn ogen neer.

Meghan glimlachte breed toen Matthew haar beauty noemde. Ze haalde haar schouders even op en verstrengelde hun vingers. "Ja, kan" zei ze en keek even naar hem. Ze kwamen aan bij het huisje en Meghan liep naar binnen. Taylor en Leena waren er blijkbaar niet meer, want ze kon hen niet vinden. Meghan draaide zich naar Matt om en glimlachte even. Ze legde haar armen om zijn nek en drukte een kus op zijn lippen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 09:46 PM

Leena keek naar taylor ''dankje voor me te helpen'' zei hij glimlachend en begon te lopen. Toen ze bijna bij de supermarkt waren hoorde ze hem praten ''waarvoor?'' vroeg ze want zij was niet sorry om zo gemeen te zijn ze haatte dit zo erg dat ze werd behandeld als een klein fucking kind dat was ze niet zo waarom haar zo behandelen dacht ze.

Matthew Keek der aan en zag die glimlach op haar gezicht en glimlachte ''cute'' zei hij grijnzend en liep verder. Toen ze aankwamen riep hij een paar keer ''taylor, leena!'' maar toen hij geen reactie kreeg stopte hij. Ineens voelde hij haar zachte lippen op die van hem en hij kuste haar terug en pakte der heupen vast.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/08/2018 07:44 AM

Taylor knikte even en beet op zijn lip. "Voor alles. Voor vanmorgen, vor daarnet. Het was niet mijn plan je pijn te doen en dat is het nog steeds niet. Daarom wil ik je niet alleen laten gaan." Zei hij en keek naar haar.

Meghan glimlachte even en schrok toen Matt de eerste keer taylor en leena riep. "Wil je me alsjeblieft niet meer zo laten schrikken?" Vroeg ze lachend. Ze keek hem grijnzend aan toen ze Matts handen op haar heupen voelde. Ze trok hem wat dichter tegen zich aan en kuste hem. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum