ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/11/2018 07:35 PM

Leent keek naar Taylor "Omdat ik dat zeg" zei ze en liep naar binnen en trok hem mee naar binnen "Dus wat nu? Oh ja wel ga koken" zei ze en liep de keuken en pakte de tassen uit en zette de dingen die ze niet nodig hadden in de koelkast en de dingen die ze wel nodig had op het aanrecht.

Matthew knikte "okay" zei hij en keek der aan "Dus wat nu dan?" Vroeg hij want zelf wist hij niet wat te doen totdat hij leent en Taylor hoorde "ze zijn er weer ik hoor ze" zei hij 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/11/2018 07:57 PM

Taylor lachte zacht en liep achter haar aan naar binnen. "Hm koken, misschien moet je me daar een beetje mee helpen" zei hij en zette de tassen in de keuken. "Ik kan echt niet koken" zei hij lachend. Hij ging achter haar staan en legde zijn armen om Leena's middel.

Meghan beet op haar lip en keek naar hem. Zij wist ook niet wat nu te doen. Ze zuchtte zacht en keek naar de deur. "Matt, ik wil het denk ik wel, maar ik ben bang, denk ik..." zei ze en beet op haar lip.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/11/2018 09:33 PM

Leena voelde zijn armen om der heen en leunde tegen hem aan "ik heb geen zin om te koken zou de pizzeria willen bellen ik wil graag magerita en bel Matt de om te vragen wat hij wilt en Meg wat zij wilt" zei ze en gaf hem een kus op zijn wang "alvast bedankt" zei ze en bleef staan want noem haar gek maar ze voelde veilig in een weerwolf armen.


Matthew keek haar glimlachend aan en ga der een kus op der voorhoofd "denken er eens goed over na voordat je straks wat gaat doen waar je later spijt van krijgt omdat je het niet wilde" zei hij. Hij wilde graag et der naar bed maar niet as ze bang of het niet zeker wist "En waar ben je bang voor dan?" 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/11/2018 10:07 PM

Taylor glimlachte en drukte een kus in Leena's nek. "Pizza gaat er wel in bij mij zei hij en lachte zacht. Hij trok haar nog wat dichter tegen hem aan en drukte nog een kus in haar nek. "Ben zo terug" zei hij en drukte nog een kusje in haar nek waarna hij haar losliet en zijn telefoon pakte. "Welke pizza willen jullie tortelduifjes?" Riep hij en klopte hard op de deur van hun kamer.

Meghan glimlachte even en keek hem aan.  "Je bent zo lief voor me" zei ze. "Ik... ik ben bang dat het pijn doet" zei ze zacht en beet op haar lip. Dit was zo stom vond ze. Ze zuchtte zacht en toen hoorde ze Taylor vragen welke pizza ze wilden. "Één margarita" riep ze en keek naar Matt.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/12/2018 09:29 PM

Leena keek hem aan en giegelde ''wat veel kusjes zeg'' zei ze en liep naar hem ''oh en ik slaap bij meggy vanvond en niet bij jou ja?'' vroeg ze en gaf hem knuffels en kusjes.

Matthew knikte ''Ja Ja dat weet ik, Maar het doet misschien pijn in het begin maar daarna niet meer het is eventjes en dan voelt het alleen maar fijn beloof ik je'' ze hij en schreeuwde ''Pizza hawaii'' en stond op.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/13/2018 09:12 AM

Taylor lachte zacht en haalde zijn schouders op. "Ik kan er ook wel mee stoppen hoor" zei hij lachend en toetse ondertussen het nummer van de pizzeria in op zijn telefoon. "Wat waarom?" Vroeg hij en keek naar Leena. "Je gaat toch niet jagen?" Vroeg hij verbaasd. Hij tilde haar op en ging op de bank zitten zodat ze bij hem op schoot zat. 

Meghan glimlachte even klein en keek naar Matt. "ieuw, wie doet er nou ananas op een pizza?" Zei ze lachend. Ze stond ook maar op toen Matt op stond en haalde een hand door haar haren. Ze liep de kamer uit en zag Leena en Taylor samen op de bank zitten. "Zo zo, jullie hebben duidelijk ook geen ruzie meer" zei ze lachend en liep naar de keuken om een glas water te pakken. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/14/2018 07:44 PM

Leena glimlachte ''nee niet stoppen gekkie'' zei ze en hoorde over jagen en dat was ze van plan maar natuurlijk ging ze niks tegen hem zeggen dus keek ze hem aan ''Nee ik ga niet jagen dat had ik toch al gezegd of niet soms?'' vroeg ze en keek hem aan totdat ze werd opgetild. Ze begon te giegelen en deed de armen om zijn nek ''nee niet doen straks komt die pizzaman'' zei ze en kek op toen ze meghan hoorde ''Nee opgelost'' zei ze grijnzend toen ze hun uit de kamer zag lopen ''je shirt is omhoog gekropen'' zei ze.

Matthew keek der aan ''dat is wel heel erg lekker hoor'' zei hij in verdediging en liep naar buiten met der ''zo,zo'' zei hij lachend en liep de badkamer in.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/14/2018 08:34 PM

Taylor lachte zacht om Leena en legde zijn armen om haar middel. "Ja, klopt, oke" zei hij toen ze zei dat ze niet zou gaan jagen. "Maar waarom wil je dan niet bij mij slapen? Ik ben heel hot hoor" zei hij grinnikend met een knipoog. Hij legde zijn handen in haar zij en keek naar haar. "Dat van jou ook" zei hij grijnzend en trok haar shirt een beetje omhoog tot net boven haar navel.

Meghan lachte zacht en schudde haar hoofd. "Nee, echt smerig" zei ze lachend. "Nou, dit ziet er uit als meer dan opgelost" zei ze lachend terwijl ze met een glas water weer naar de kamer liep.  

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/15/2018 03:52 PM

Leena keek hem aan “omdat meghan anders alleen slaapt en ze miat me in dw kamwr tay” zei leena en keek hem aan “en ik ben hotter” zei ze lachend en voelde ze warme armen om hem heen en glimlachte “laat me niet meer los ok?” Zei ze en giegelde toen meghan weg liep “niet doen” zei ze en trok der shirt omlaag, je kon net haar tattoo zien en trok haar shirt naar beneden “echt niet meee doen” zei ze en stond op.

Matthew liep uit de douche in alleen een boxer en liep naar meghans kamer “hey moest ff wat zeggen mijn pizza is niet vies jij bent vies” zei hij lachen liep naar der “maar still like u tho” zei hij

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/15/2018 04:31 PM

Taylor glimlachte en keek haar aan. "Maar ik ben toch veel belangrijker dan Meghan. Zonder jou kan ik echt niet slapen hoor. En het klopt. Jij bent inderdaad hotter. Daarom heb ik je ook nodig. Anders heb ik het veel te koud" zei hij lachend en drukte een kusje op haar wang. Hij glimlachte breed en knikte even toen ze zei dat hij haar niet meer los moest laten, maar al gauw stond ze op en trok haar shirt naar beneden. Taylor fronste even en keek naar haar. "Wat is er?" Vroeg hij en stond ook maar op.

Meghan keek op toen Matt haar kamer binnenkwam lopen. "Ik ben helemaal niet vies" zei ze lachend. Ze stond op toen hij naar haar toe kwam lopen en keek hem even grijnzend aan. Ze duwde Matt op zijn rug op het bed en ging op zijn middel zitten. "Dat komt mooi uit, want ik vind jou ook wel leuk" zei ze en boog voorover om hem een kus te geven. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum