Re: orpg i am mummy

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 07:33 PM

ts 4 uur later.

Arts
Rustig loop ik met het jongetje naar Liz het ging niet heel goed met hem hij kan niet zonder beademing en niet eten en is eigenlijk zoals nu naar uit ziet meervoudig gehandicapt. Terwijl die kerngezond in haar buik zat wat een complicatie wel niet kan laten gebeuren bij die kleintjes.

djennah
'Hoe wil je hem eigenlijk noemen?'vraag ik aan liz. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/22/2016 07:40 PM

Liz
Als ik hoor dat ik een gehandicapt kindje heb krijg ik tranen in mijn ogen. Ik wil dit helemaal niet. Ik kan even nergens meer aan denken en sluit mijn ogen. Als Djennah vraagt hoe ik mijn kindje wil gaan noemen denk ik heel goed na. ''Ik wil hem Tycho noemen. Dat vind ik wel een leuke naam voor hem.'' Ik kijk mijn kleintje aan, maar hij slaapt. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 07:46 PM

Arts
Rustig leg ik het kleine hummeltje op haar buik neer aangezien die niet op de ic hoeft te liggen met beademing kan die best bij zijn mama.

djennah
'hij is mooi'zeg ik tegen liz. 'je hebt echt een heel mooi kindje gekregen'zeg ik.
1478297889.jpg 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/22/2016 07:53 PM

Liz
Als ik mijn kleintje in mijn armen krijg knuffel ik hem en geef ik hem een kusje. Wat is hij mooi. Maar dat heb ik al zovaak gezegd denk ik.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 08:10 PM

Arts
'In hoeveren hij gehandicapt is moet de tijd uitwijzen zeg ik tegen liz en kijk naar het kindje dat lekker op der borst lig en probeer of die der bort wil pakken.

djennah
'Je word vast een onwijs goede moeder en aangezine je rust moet hebben ga ik de eerste paar nachten voor hem er uit'ze ik 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/23/2016 07:21 PM

Liz
Als Djennah de eerste nachten aanbied om op te staan voor mijn kleintje vind ik het helemaal goed. Kan ik mooi uitrusten. Maar als ze echt niet wakker wordt dan moet ik er toch zelf wel uit. Maar dat vind ik niet erg dan kan ik ook een beetje oefenen.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/24/2016 12:06 AM

Arts
'De arts legt zo de beademing en sonde uit en dan mogen jullie daarna lekker naar huis toe'Zeg ik tegen liz en kijk naar het kereltje. 'eey mannetje ga jij een beetje lief zijn voor je mama'vraag ik. 'ik vertrouw jullie wel met hem aangezien faitlynn ook sonde en beademing heeft'Zeg ik.

djennah
'Ja klopt'Zeg ik op de laaste zin en aai door de haardjes van het mannetje. 'Hij is echt een stoer kereltje'Zeg ik. 'Maar wel heel eigenwijs hoor mannetje'zeg ik. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/25/2016 05:54 PM

Liz
Als ik eindelijk naar huis mag stap ik uit bed met mijn kleintje mannetje in mijn armen en ga ik in een rolstoel zitten. Djennah brengt me naar de auto waar ik rustig in ga zitten. Eindelijk mag ik naar huis toe, hier heb ik zo lang van gedroomt. Dat ziekenhuis bed ligt nooit fijn, heb er zelfs rugpijn van gekregen. Nu kan ik lekker weer in mijn eigen bedje liggen.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/30/2016 04:32 PM

Djennah
'De kleine doet het goed hé'Zeg ik tegen liz terwijl naar der ventje kijk. 'Klein stoer mannetje'Zeg ik tegen hem en we rijden dan naar huis toe waar we ondertussen snel zijn, me ex brengt zo me kindjes . Ik glimlach bij de geachten dat ze terug komen. Ik vind dat heel prettig mijn twee kleine kindjes terug bij mij.
 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/30/2016 05:25 PM

Liz
Als ik weer wakker word heb ik ongeveer een uurtje geslapen. Maar ik heb wel hele erge hoofdpijn. Ik loop naar beneden toe en neem een glas water met een asprine. Ik slik het in 1 keer weg en pak daarna wat te eten voormezelf. Ik kijk naar mijn mannetje, hij ligt lekker te slapen.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  »  |  Last

« Back to forum