ORPG|| With walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 25.09.2016 09:28

Winttr
Als Jace Kingston met het meisje naast me begon te praten. Kwam ik overeind ik wilde geen deel hier van zijn. Al snel ontmoeten ik Gideon om de hoek van het feest gebouw ''wat is jou probleem winttr.. en waarom stink je alweer naar rook!'' Vroeg Gideon ruig terwijl ik naar de grond keek ''het doet me denken aan Franco de geur van rook.'' Nu wist ik dat ik hem getriggerd had hij nam mijn haar vast en trok er aan zijn andere hand legde hij op mijn keel ''als je nog 1 keer het slachtoffer speelt laat ik je tepels weghalen en daarna laat ik je neuken dooor een paar gangsters.'' Zei hij grof ik stikte bijna en kreeg een flashback ''fuck~!'' Vloekte Franco terwijl hij neerplofte in de stoeltuin en ik een beetje onzeker naar hem keek. Ik was net nieuw in de familie dus ik wist niet wat ik moest zeggen hij stak een langwerpig ding op waar vervolgens rook uitkwam ''dit moet je ook is proberen word je rustig van.'' Zei hij tegen me terwijl ik mijn jurkje vast nam ''zeker met zo een vader als de mijn.'' Gideon gooide me tegen het steegmuurtje aan ''je loopt maar naar huis of naar Franco.. zijn gezin woont hier 2 staten vandaan!'' Zei hij nog boos tegen me terwijl ik op adem kwam.

Jace
Als ze dat zegt kijk ik haar fronsend aan ik schudden mijn hoofd ''een man zoals ik kan geen relatie aan.''Zei ik ''voor als je het wil weten we hebben niks gedaan alleen een beetje showbizz besproken zo gaat het hier nou eenmaal.'' Zei ik zuchtend zins mijn EQ super hoog was wist ik precies hoe ik me weg naar de top kon vinden. Ik gebruikte mensen net als mijn moeder. Als ik Elizabeth zie zwaaien neem ik diep adem ''die vlek ga je ooit goed met me moeten maken wanneer je de top bereikt.. wat je is je naam?'' Vroeg ik nog even snel met een grijns terwijl ik mijn charmes gebruikte zij zou zeker weten wel een weg vinden met zo een gezicht en lichaam. Ze had vast ook een rijke familie.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 09:09

Chris
Wanneer ze naar buiten liep besloot ik haar niet te volgen. Mijn blik vestigde zich weer op de volgende groep modellen. Ik liep ernaartoe. 'Dames... Is het geen prachtige avond?' vroeg ik. Ze waren bekend genoeg om binnen te komen maar ze waren niet bekend genoeg voor mij om ze ook echt te kennen. Wanneer uiteindelijk een iemand overbleef begon ik daar mee te kletsen. Na een tijdje was de sfeer al erotisch geladen. 'Ga jij met mij mee?' vroeg ik haar en zag haar lipbijtend knikken. Even keek ik rond. Dat meisje met die aparte naam.. uhm... Winttr? Ze was nergens meer te bekennen. Toch intrigeerde ze me.

Kailynn
Ik haalde mijn schouders op. Als ik opeens de stem van Jace Kingston naast me hoorde keek ik op. 'Een paar... Bedankt voor de tips.' Zei ik. 'Sorry van je Beckham.' zei ik nog en haalde een hand door mijn haar. 'Ik durf te wedden dat Devina wat onder de vlek zat wel goed onder handen heeft genomen.' floepte ik eruit voor ik er erg in had. Mijn ogen werden meteen groot. 'Sorry, dat had ik beter niet kunnen zeggen.' grinnikte ik zenuwachtig. Hij kon mijn hele carrière kapot maken voor hij überhaupt begonnen was. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 25.09.2016 08:49

Winttr
Ik keek het meisje aan die tegen me sprak en nam een flinke hijs.'Niet persee' zei ik kort af terwijl ik mijn sigaret tussen mijn vingers nam. Het feest was zo afgelopen en ik wist precies wat er op me stond te wachten.

Jace
Ik liep de zaal weer binnen en kwam er achter dat ik nog niet met mijn broertje gesproken had. Als ik hem zie wil ik op hem af lopen maar tot mijn verbazing was hij bezig met een model.''Een ander keertje misschien'''zuchten ik zacht ik zette mijn stropdas wat loser terwijl mijn telefoon afging ''limo'' zei ik zuchtend terwijl ik naar buiten liep. En dat meisje zag staan ik besloot nog een sigaretje op te steken voor ik weg ging ''en nog wat klussen gescoord?'' Vroeg ik het meisje vriendelijk terwijl ik een diepe hijs nam.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 08:17

Chris
Wanneer ze weg liep keek ik Gideon aan. Wanneer hij dat zegt hield ik mijn kaken maar stijf op elkaar en zei verder niks. Dit leek me anders geen normale broer zus relatie. Ik nam nog een drankje van een ober die langsliep. 'Fijn je ontmoet te hebben Gideon.' zei ik en liep verder door de zaal. Ik socializde nog met een paar mensen en keek vervolgens op een grote klok die er hing. Het was inmiddels half 1. Wanneer ik even verderop een onbekend model zag lopen grijnsde ik. Altijd goed om nieuw vlees in de kuip te hebben. Vooral als het zo sexy vlees is.

Kailynn
Even verderop zag ik de andere Kingston. Met een charmante glimlach keek ik hem kort aan. Misschien was dit niet goed. Ik was namelijk niet van plan om mijn weg naar de top te neuken. Na een tijdje had ik nog met meerdere mensen van meerdere Agency's gepraat en was toe aan frisse lucht. Wanneer ik buiten kwam zag ik een meisje tegen de muur leunen met een sigaret tussen haar vingers. Ik ging naast haar staan en keek voor me uit. 'Ook even genoeg van de drukte?' vroeg ik haar en staarde voor me uit. Toch kon ik aan niks anders denken dan dat lichaam van Jace Kingston onder die dure Beckham die ik heb verpest. Wanneer mijn telefoon trilt keek ik erop en zag een post van Gossip Girl over Jace. Hele biografie... Meidenverslinder. Misschien niet zo een goed idee om bij hem in de buurt te blijven.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 25.09.2016 08:05

Winttr
'Winttr heeft een bepaalde regel waar ze zich aan moet houden.. Van mij.' zei Gideon vals terwijl ik automatische weg liep naar wc.'Oe de drankjes' zei Gideon alleen terwijl hij eentje door gaf aan Danny. Als ik de oudste Kingston zie met Devina Clear een argument hebben neem ik diep adem 'als ik een journalist was had ik tonen hier aan verdiend.' Zei ik zacht terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel ik moest mijn excuses aanbieden eigenlijk. Maat Gideon maakte mijn leven zo zuur dat ik niet eens meer the guts had om me normaal voor te stellen. Ik horde niet in dit wereldje thuis ik horde bij niemand. Ik liep de wc uit en had gelukkig sigaretten kunnen kopen ik stak er 1 op en liep naar buiten.

Jace
'Wie is die jongen?' Vroeg ik terwijl ik mijn armen overelkaar sloeg en er een meisje voorbij liep. Ik volgde haar kort vast een model ofzo.'Dat is Kyle mijn nieuwe showvriend ik betaal hem natuurlijk' zei ze oogrollend 'hoelang moet ik die rodel laten lopen dat we uitelkaar zijn' vroeg ze. Ik keek haar grijnzend aan 'zolang mogelijk..'Grijnsde ik vals Jace Kingston.. 20 jaar oud, meidenverslinder, model, upcoming acteur en de man die de the kingston empire over zou nemen... Maar ook de gene die veel cariere's heeft vernietigd. Zijn vader heeft hem opgevoed als een mastermind hij is afgestudeerd op Harvard heeft een 3 jaar jongere broer en een voormalige moeder die prosutitee en zangeres was inmiddels overleden aan kanker. 19 exen vanaf zijn zeventiende. Rookt wiet gebruikte drugs maar is gestopt. Iedereen valt voor zijn charmes opkomende celebs moeten oppassen voor deze aantrekkelijke duivel - XOXO Gossip Girl

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 12:12

Chris
Wanneer ze kort af doet en me niet aan kijkt raak ik geïntresseerd. Als ik vervolgens de stem van Gideon hoorde keek ik op. Ik kon de gozer niet heel goed, ik wist alleen dat hij ook redelijk succesvol was. Maar niet zo succesvol als mijn broer, ik en het familiebedrijf. 'Meneer Werst.' zei ik en schudde zijn hand. 'Mooie prestatie, de men's vogue van vorige maand.' zei ik met een glimlach. 'Ik stelde je zusje net voor om even te gaan zitten. Ze voelde zich zover ik kon zien niet helemaal lekker.' zei ik tegen hem en keek weer naar het meisje dat blijkbaar Winttr heette.

Kailynn
Wanneer hij dat zegt beet ik op mijn lip en glimlachte. 'Sorry, ik keek niet uit.' zei ik en keek naast me wanneer er een meid naast me kwam staan. Ik herkende haar uit duizende. Devina. Voormalige vriendin van Jace. Ik probeerde niet met mijn ogen te rollen. Wanneer Devina weg liep en Jace me dat vertelde beet ik op mijn lip en knikte bedankend. Ondertussen keek ik even om me heen. Wanneer niemand keek trok ik de neklijn een beetje meer omlaag zodat er wat meer inkijk ontstond en vouwde de onderkant van mijn jurk dubbel zodat hij wat meer been liet zien. Ik klemde de clutch onder mijn arm en nam een nieuw drankje. Meteen voelde ik al wat meer ogen op mij gericht. Ook zag ik af en toe eens een flits van een fotograaf die binnen was om van het hele feest foto's te maken. Als dit me meer geluk zou brengen kon ik die Kingston wel dankbaar zijn. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 24.09.2016 11:50

Jace
"Die vlek gaat er niet meer uit." Zei ik eerst aanstaanjagend. Ik had die bloed toch van de collectie gratis gekregen tijdens de shoot. Maar ik vond het gewoon leuk om haar gezicht zo te zien." Nee geintje het is maar een vlek.. wel bedankt dat je het erge weg heb gehaald kost me minder geld bij de stomerij." Glimlachten ik stralend terwijl Devina arogant met haar cocktail zich erbij voegde "ik zie dat.. een meisje over je Beckham bloes heeft gemoorst." Zei ze terwijl ze het meisje van top tot teen bekeek "ik zie je in de wc Jace baby." Zei ze nog bijtend richting het meisje toe "ze zijn allemaal het zelfde.. probeer gewoon op te vallen met wat je daar onder hebt." Zei ik nog als tip terwijl dat rokje iets hoger mocht en een inkijk er heus wel mocht zijn "je gezicht is er gemaakt voor." Ik liep langs haar achter Devina aan en zou haar onthouden er waren niet veel in mijn systeem dat ik onthield.

Winttr
Als een jongen me mee neemt en de drankjes neerlegde en zijn hand uitstak. Kwam ik uit mijn trans ik keek slikkend naar zijn hand en keek duister de andere kant op." Ik ben okè." Zei ik alleen terwijl zijn gezicht mijn ogen nog niet gadden ontmoeten.. Chris.. Chris Kingston! Hoelang was hij mijn idol al niet zins hij de rol van Damon over had genomen in Vampire diaries. Maar toch bleef mijn houding afstandelijk ookal kon het hem wel zijn de stem ik herkende het in 1 oog opslag." Winttr doen wij zo tegen vreemde?" Horde ik Gideon zeggen terwijl ik mijn hand tot een vuist kneep "Winttr." Zei ik alleen "Winttr wie?" Zei hij giftig "Winttr Werst de zus en assistente van Gideon Werst." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 24.09.2016 11:25

Chris
Vanaf de bar keek ik de zaal rond. Al die heerlijke modellen. Kort beet ik op mijn lip. Als ik even verderop een meid zag die niet zo blij keek bleef mijn aandacht op haar gevestigd. Wanneer ze terug de zaal in liep merkte ik op dat ze wankelde waardoor ik achter haar aan liep en haar drankjes overnam. 'Die zal ik maar even overnemen. Misschien is het verstandig als jij eventjes gaat zitten.' zei ik tegen haar en zette de drankjes op een van de sta tafels. 'Chris.' zei ik tegen haar terwijl ik mijn hand uitstak.

Kailynn
Met de cocktail liep ik door de zaal. Wanneer ik even niet oplet botste ik tegen iemand aan waardoor mijn cocktail over zijn pak viel. Nou, Lynn. Zo val je zeker op. 'Oh mijn god, sorry!' zei ik meteen en zette het glas op een sta tafel waarna ik wat servetten nam van een dienblad en over zijn pak probeerde te wrijven om het schoon proberen te maken. Ik keek op en beet op mijn lip. Ik was nu gewoon over het pak, dat ik nog geen minuut geleden heb verpest, aan het strelen van Jace Kingston?! Oké, nu denk ik dat ik mijn modellen carrière wel kan schudden.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 24.09.2016 11:13

Winttr
Ik schonk twee glazen punch in terwijl ik een beetje wazig zag. Ik schudden mijn hoofd snel en probeerde al die blikken te vermijden.  Als ik de punch naar Danny en Gideon wil brengen besef ik dat ik 5 meter afstand moest houden. Ik beet op mijn onderlip en bleef onzeker naar de grond staren, Ik stond midden in een groep celebs en het enigen wat ik niet kon doen was 2 glazen punch brengen. Kom op Winttr denk ik had vanavond geen zin in eindeloze mishandelingen dus zoch ik naar een ober die het voor me wilde doen. Maar zelfs die bleken een bepaalde afstand te hebben.. ik was tenslotte niet beroemd. Tranen uit spanning stonden in mijn ogen terwijl ik naar de grond keek. Het leek net alsof ik elk moment door mijn hakken kon slippen.

Jace
Mijn aandacht was vooral naar Devina terwijl de vrouw bleef praten en ik haar probeerde te volgen. Ondertussen was haar blik ook op mij gefocust ''excuseer me mevrouw ik moet nog wat dingen afhandelen.'' Ik zette mijn cocktail op een obers dienblad en liep richting de uitgang waar de wc's waren ik en Devina wiste allebei wat er gebeurde als ik naar de wc liep. Met mijn gedachte's een beetje bij Devina liep ik tegen een meisje aan waardoor haar wijnglas over mijn Beckham shirt viel.'' Kijk is..'' Als ik zie dat het een nieuw gezicht is en haar kleren merkloos zijn kijk ik haar weer aan. Volle lippen, perfecte kuiltjes en het lichaam van een model ze moest vast verdwaald zijn..

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 22.09.2016 11:07

Chris
Zuchtend liep ik binnen en nam de cocktail aan en dronk er kleine nipjes van. Alle belangrijke mensen waren aanwezig. Wanneer ik de manager van hêt sportmagazine uit LA zie liep ik naar hem toe. Een beetje socializen. 'Meneer Driesche, goed u weer te zien.' zei ik hem. De man glimlachte en knikte. 'Ah Christiaan.' zei hij met een glimlach. 'Inderdaad goed je te zien. Ik had uw assistent willen bellen, maar er kwam mij tot orde dat u op dit moment geen assistent meer heeft?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Alles gaat nu nog via de assistent van mijn broer.' zei ik met een glimlach. Mijn vorige assistent had gevoelens voor me gekregen dus moest ik haar wel ontslaan. 'Goed, Dan nemen we wel contact op. We willen namelijk iets met uw bespreken over de issue van volgende maand.' zei hij. Ik glimlachte en knikte. 'Laat alles door de assistent opnemen en dan zal ik zien wat ik voor u kan doen.'zei ik en zag hem knikken. 'Fijne avond nog Meneer Kingston.' zei hij. Ik knikte. 'Insgelijks meneer Driesche.' zei ik en glimlachte terwijl ik mijn cocktail leeg dronk.

Kailynn
Wanneer we er zijn stapte ik uit. Wat wou ik graag over die rode loper als een echt beroemd model. Ik had wel al klussen gedaan, maar ik was pas verre van bekend en verre van professioneel. We liepen achterom waar ik mijn laatste spaargeld gaf aan de uitsmijter die me naar binnen liet gaan. Eenmaal binnen keek ik mijn ogen uit. 'Zie je morgen Kyle, ik ga met een taxi naar huis.' zei ik terwijl ik verwonderd om me heen keek. 'Doe voorzichtig.' zei hij en de deur sloot achter me. Ik liep langs een ober waar ik een cocktail van het dienblad afnam en keek rond. Oké, en nu nog opvallen.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum