Wel eens een 1 gehad...

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Wel eens een 1 gehad...

from Sophie on 05/29/2015 10:42 PM

(op school) omdat je iets op de computer moest maken/typen, er heel lang aan hebt gewerkt en het blijkbaar niet was opgeslagen? Ik 1 keer en dat was zo oneerlijk, maar ik had echt geen zin meer om al die moeite opnieuw te doen ofzo ugh, maar die hele opdracht sloeg ook nergens op. 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Wel eens een 1 gehad...

from Violet. on 05/29/2015 10:44 PM

ahaha ahw, i know that feeling.

Ik had een keer een 0 voor me toets, maar die vrouw gaf me er 1 puntje bij omdat ik me naam goed had geschreven dus ik had een 1 !:)

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

zijra1234

25, female

  Level 7

Posts: 63

Re: Wel eens een 1 gehad...

from zijra1234 on 05/29/2015 10:45 PM

Nog nooit

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Wel eens een 1 gehad...

from Sophie on 05/29/2015 10:47 PM

ahaha ahw, i know that feeling.

Ik had een keer een 0 voor me toets, maar die vrouw gaf me er 1 puntje bij omdat ik me naam goed had

geschreven dus ik had een 1 !:)  

Hahahahahah toch nog iets goed gedaan 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

frouke
Deleted user

Re: Wel eens een 1 gehad...

from frouke on 05/30/2015 01:17 AM

Ik had ooit een keertje op de basischool een onvoldoende gehad, en ik had mijn moeder dat niet verteld totdat het volgende schooljaar bijna begon. Ik zat er toen heel erg mee, maar nu als ik een slechter punt krijg maakt het me niet zoveel uit 

Reply

« Back to forum