Wel eens een 1 gehad...

[ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Sophie

24, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1481

Wel eens een 1 gehad...

von Sophie am 29.05.2015 10:42

(op school) omdat je iets op de computer moest maken/typen, er heel lang aan hebt gewerkt en het blijkbaar niet was opgeslagen? Ik 1 keer en dat was zo oneerlijk, maar ik had echt geen zin meer om al die moeite opnieuw te doen ofzo ugh, maar die hele opdracht sloeg ook nergens op. 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: Wel eens een 1 gehad...

von Violet. am 29.05.2015 10:44

ahaha ahw, i know that feeling.

Ik had een keer een 0 voor me toets, maar die vrouw gaf me er 1 puntje bij omdat ik me naam goed had geschreven dus ik had een 1 !:)

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

zijra1234

25, Weiblich

  Level 7

Beiträge: 63

Re: Wel eens een 1 gehad...

von zijra1234 am 29.05.2015 10:45

Nog nooit

Antworten

Sophie

24, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1481

Re: Wel eens een 1 gehad...

von Sophie am 29.05.2015 10:47

ahaha ahw, i know that feeling.

Ik had een keer een 0 voor me toets, maar die vrouw gaf me er 1 puntje bij omdat ik me naam goed had

geschreven dus ik had een 1 !:)  

Hahahahahah toch nog iets goed gedaan 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Antworten

frouke
Gelöschter Benutzer

Re: Wel eens een 1 gehad...

von frouke am 30.05.2015 01:17

Ik had ooit een keertje op de basischool een onvoldoende gehad, en ik had mijn moeder dat niet verteld totdat het volgende schooljaar bijna begon. Ik zat er toen heel erg mee, maar nu als ik een slechter punt krijg maakt het me niet zoveel uit 

Antworten

« zurück zum Forum