Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  1578  |  1579  |  1580  |  1581 Search found 15807 matches:


Evanescence

22, female

  Level 5

Posts: 9

Re: Ideeën voor Hell♥♥del M♥del!

from Evanescence on 04/22/2015 01:55 PM

Dankjewel voor je mening. Nee het is nog niet ingevoerd, wat ik bedoel is dat er ook een pagina komt, waar je alle ''offline'' leden kunt zien. Zodat we kunnen bijhouden hoeveel leden we hebben.
Liefs, 

Reply

Prinsella
Deleted user

Re: Ideeën voor Hell♥♥del M♥del!

from Prinsella on 04/22/2015 01:53 PM

Dit zijn inderdaad hele goede ideeën! Leuk om een paar ideeën van je te horen!

Alleen de online functie is al ingevoerd. Je kan het niet zien achter je naam, maar wel op je profiel. 

Reply

Evanescence

22, female

  Level 5

Posts: 9

Ideeën voor Hell♥♥del M♥del!

from Evanescence on 04/22/2015 01:49 PM

Hallo allemaal, 
Aangezien deze website nog nieuw is, dacht ik dat Isabella een paar ideeën wel kon gebruiken. Ik verwacht natuurlijk niet dat alles ool echt gaat gebeuren, omdat dit geen betaalde website is met een eigen domeinnaam.

 1. Instellen dat een aantal namen niet uitgekozen kunnen worden als account naam. Zoals bijvoorbeeld de account naam ''Admin'', ''Moderator'' en misschien ook namen die niet van toepassing zijn. ( Scheld woorden?).

 2. Een kleurtje instellen als achtergrondkleur bij berichten die Admin en de (toekomstige) moderators op het forum plaatsen. Zoals bijvoorbeeld roze bij de berichten van Admin, en blauw bij de berichten van de moderators.

 3. Een pagina instellen waar je alle leden ziet van Hell♥ M♥del. Zodat we ook kunnen bijhouden hoeveel leden er zijn in totaal op de website.

 4. Meerdere functies bedenken naast de functie moderator.

 5. Ik weet niet of dit kan, maar misschien is het volgende handig voor de wat jongere leden van de website: Naast de talen Engeld en Duits, ook de taal Nederlands kunnen instellen.

 6. Een aparte pagina waar je alle (online én offline) leden ziet die een functie hebben. Zoals de Admin en de moderators.

 7. Iedere maand een ''Lid van de maand'' uitkiezen.

 8. Een pagina met nieuws over de website. Zoals de nieuwe wijzigingen.

 9. Mijn allerlaatste idee is dat we iets kunnen doen met het aantal punten dat we hebben/krijgen. Zoals dat als je ... punten hebt win je .....




Dit waren mijn ideeën. Hieronder kunnen jullie discuseren over wat er wel en niet goed aan is bedacht. Zoals welke ideeën je goed vindt, en welke misschien wat minder. Praat er met elkaar over!

Liefs,
 
fhhgg.jpg
AnewStory van Gosupermodel en Evanescence van Hell♥ M♥del.

Reply Edited on 04/22/2015 02:03 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

UPDATE: Punten

from AestheticRain on 04/21/2015 11:11 PM

Vanaf nu kun je dus punten verdienen. Je bent daarbij automatisch in de rang geplaatst. Degene die de meeste punten heeft, staat het hoogst bovenaan. Je kan punten verdienen door bezig te zijn met de communicatie. Veel succes!

Liefs, 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: idee!

from Sophie on 04/21/2015 08:40 PM

Goed idee! Maar dat lijkt me ook heel lastig om te maken?

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Alysha

23, female

  Level 11

Posts: 121

Re: idee!

from Alysha on 04/21/2015 08:38 PM

Idd erg leuk! Misschien ook vriendinnen kunnen linken, want ik heb Admin als vriendin

Alysha_.jpg

Reply

CoolGirl

20, female

  Level 7

Posts: 141

idee!

from CoolGirl on 04/21/2015 08:33 PM

misschien is het leuk om meer een gosupermodel idee te krijgen om spellen op deze site te zetten en daarmee geld te krijgen waarmee je leuke extra's in een shop te krijgen

When you be Yourself You are cool, when you be a other are you not
-Christy
-CoolGirl

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  1578  |  1579  |  1580  |  1581

« Back to previous page