Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:24 PM

Fayena
Ik glimlach “ met mij gaat het ook goed “ knik ik “ fijn dat Zack ook naar huid mag en dat het goed gaat met jullie “ knik ik. Ik rol met m’n ogen “ zijn we weer op de slijmtour? “ plaag ik hem en neem plaats op de bank “ wil je wat drinken? “ vraag ik aan hem en drink m’n smoothie leeg. “ hoe is het afgelopen met die neergeschoten man? “ vraag ik voorzichtig aan hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:10 PM

Fayena
Ik drink rustig m’n smoothie leeg en als de deurbel gaat kijk ik raar op, misschien m’n pakketje? Ik neem nog een slok en sta dan op en loop richting de deur. Ik trek m’n badjas beter dicht en open dan de deur. Verbaasd kijk ik als het Jason is “ hee at doe jij hier? Hoe gaat het met je? Hoe is het met Zack? “ vraag ik hem “ kom binnen “ knik ik “ had even bericht dat je kwam, dan had ik me fatsoenlijk aan kunnen kleden “ grinnik ik zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:57 AM

Fayena
Sochtends word ik laat wakker en denk weer even na over de dag van gisteren en voel gelijk de kou van het wapen en ik krijg weer een rilling door me heen. M’n ouders zijn te werk dus heb ik alle rust voor mezelf. Ik kam m’n haar eventjes en trek dan een bedjes over m’n lichaam heen en ga dan door naar benden toe waar ik een smoothie voor mezelf maak.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:48 AM

Fayena
Ik rol lachend m’n ogen “ je weet het niet “ plaag ik hem. “ hm misschien wel, als Zack er was geweest? Ze komen ook naar hem lijkt mij “ zeg ik klein glimlachend. Ik schiet in de lach “ gaan we weer aansteller “ grinnik ik. Als hij over school begint knik ik en stap de deur uit de auto in. Ik geef het geld, hij is niet blij maar dat had ik kinnen verwachten. Thuis douche ik en kruip weer lekker fris m’n bed in.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:41 AM

Fayena
Ik moet zacht lachen als hij het jammer vind “ oh en noi wel? “ plaag ik hem. Ik schud m’n hoofd “ nee ik moet je bedanken “ knik ik “ Als jij er niet was geweest en ik was hier had het misschien heel anders afgelopen, niemand anders boeide het hoor als ik beschoten zou worden “ lach ik zacht. Als hij vraagt of ik het wil houden kijk ik hem even raar aan en lach dan zacht “ vergeten “ zeg ik en haal hem onder m’n jas uit m’n kous vandaan “ hierlekker warm “ grinnik ik zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:34 AM

Fayena
Als het kang duurt maak ik me lichtelijk zorgen en stop het wapen tussen m’n Been en de kousband en glimlach eventjes klein als het goed blijft zitten. Weer hoor ik geren naar boven wat bekent klinkt. Ik glimlach klein slangetje Jason is. Ik schud m’n hoofd “ m’n vader wacht, ik moet wel naar huis “ knik ik en glimlach klein naar hem. “ bedankt “ kan ik enkel uitbrengen naar hem. “ Ik zie je goed? “ zeg ik en knoop m’n jas goed dicht en knijp even zacht in z’n arm en looo dan naar beneden naar de auto toe.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:26 AM

Fayena
Ik knik enkel en pak m’n mobiel en app m’n vader even dat het wat langer duurt. Ik verzin een smoes dat ze niet te vreden waren met het aanbod en dat ik inruil doorvoor wat extra langer bleef. Ik kreeg dan wel problemen maar ik moeilijk vertellen wat de echte reden was. Ik speel wat met het wapen en blijf naar de deur staren, het was rustig hier. Beneden hoorde ik wat jongens praten en opruimen en dat was het. Braaf blijf ik zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:15 AM

Fayena
Ik knik maar, ik wilde niet eens weten hoe hij werkte. Ik schud m’n hoofd “ wat nou als je alleen was geweest vanavond, dan had je het niet gered “ knik ik “ denk je daar wel eens over na? “ vraag ik aan hem en als hij loslaat knik ik. “ ik red het wel “ knik ik en pak voorzichtig het stalen ding weer op en ga op het bed liggen, hier zag niemand me uit het raam vandaan. Ik blijf rustig liggen en staar naar het wapen en wacht intussen op Jason.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:07 AM

Fayena
Niet veel seconden na mijn schot hoor ik iemand de trap op rennen en duik snel een hoekje in met het pistool gericht oo de deur. Als ik zie dat het Jason is optijd laat ik hem snel vallen “ ik heb de kast gesloopt “ mompel ik en kijk dan van de kast weer naar Jason en knuffel hem échtes “ gaat het? “ vraag ik zacht terwijl ik hem zowat dood knuffel. “ zijn ze weg? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:59 AM

Fayena
Ik bijt even oo m’n lip en knik “ dit is niet jou schuld “ knik ik en kijk even naar hem en wat hij doet. Ik kijk hem met grote ogen aan als ik het koude metaal in m’n handen voel. Ik knik en kijk hoe hij weglooot. Ik wilde niet dat hij op dit moment ging. Ik loop in een waas door naar boven herhalend wat hij zij l schiet oo iedereen binnen een straal van 10’meter “ herhaal ik en ga os bed zitten en staar naar het wapen, geen ideeen hoe het moest. Ik druk perongeluk op het knopje. Als hij schiet geef ik een zachte gil van de schrik en zie een kogel belanden in de kast.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page