ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:57 AM

Fayena
Sochtends word ik laat wakker en denk weer even na over de dag van gisteren en voel gelijk de kou van het wapen en ik krijg weer een rilling door me heen. M’n ouders zijn te werk dus heb ik alle rust voor mezelf. Ik kam m’n haar eventjes en trek dan een bedjes over m’n lichaam heen en ga dan door naar benden toe waar ik een smoothie voor mezelf maak.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 12:00 PM

Jason
Ik word best vroeg wakker en maak een ontbijtje voor mezelf. Opeens vraag ik me af hoe het met Fayena zou gaan. Ze heeft best veel meegemaakt gister. Ik kleed me aan en pak mijn autosleutels. Ik loop naar mijn auto en rijd weg. Als ik bij het huis van Fayena ben blijf ik even in de auto zitten. Na een paar minuten stap ik toch uit en bel aan. Ik blijf voor de deur staan en wacht tot er iemand open doet.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:10 PM

Fayena
Ik drink rustig m’n smoothie leeg en als de deurbel gaat kijk ik raar op, misschien m’n pakketje? Ik neem nog een slok en sta dan op en loop richting de deur. Ik trek m’n badjas beter dicht en open dan de deur. Verbaasd kijk ik als het Jason is “ hee at doe jij hier? Hoe gaat het met je? Hoe is het met Zack? “ vraag ik hem “ kom binnen “ knik ik “ had even bericht dat je kwam, dan had ik me fatsoenlijk aan kunnen kleden “ grinnik ik zacht.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 12:12 PM

Jason
Als Fayena opendoet kijk ik op en glimlach even. "Hey" zeg ik. Ik lach zacht als ze als die vragenstelt en ik stap binnen. "Ik kwam kijken hoe het met jou gaat en met mij gaat het prima hoor. Zack mag vandaag naar huis en het gaat heel goed met hem" zeg ik en kijk haar aan. "Sorry" zeg ik en kijk even naar haar badjas "Dit staat je ook wel goed hoor" zeg ik grijnzend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:24 PM

Fayena
Ik glimlach “ met mij gaat het ook goed “ knik ik “ fijn dat Zack ook naar huid mag en dat het goed gaat met jullie “ knik ik. Ik rol met m’n ogen “ zijn we weer op de slijmtour? “ plaag ik hem en neem plaats op de bank “ wil je wat drinken? “ vraag ik aan hem en drink m’n smoothie leeg. “ hoe is het afgelopen met die neergeschoten man? “ vraag ik voorzichtig aan hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 12:27 PM

Jason
Ik glimlach en knik "Fijn" zeg ik. Ik grijns en knik "Zeker en ik ben niet van plan ermee op te houden" zeg ik grijnzend. Ik ga naast haar op de bank zitten en zeg "Een glas water graag" Ik haal een hand door mijn haar en bijt op mijn lip "Die is dood" zeg ik en kijk haar aan. "Weet je zeker dat het goed met je gaat?" vraag ik om van onderwerp te veranderen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:32 PM

Fayena
Ik schud lachend m’n hoofd en als hij vraagt om water knik ik “ komt eraan meneer Smith “ grijns ik eventjes en loop naar de keuken en vul een glas met koud water. Als ik terug ga zet ik het glas op tafel en neem weer plaats naast hem. Ik slik even dat hij dood is “ Ja dat weet ik maar wat doen jullie er nu mee dan? “ vraag ik nieuwsgierig. Als hij weer vraagt of het goed gaat knik ik “ ja het gaat echt goed “ knik ik glimlachend.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 12:36 PM

Jason
Ik glimlach en zeg "Dankuwel mevrouw Mccomery" Ik kijk naar haar als ze terug komt en glimlach even. Ik knik en zeg "Ze hebben het lichaam opgehaald en ik heb eigenlijk geen idee wat ze er nu mee gaan doen" Ik haal mijn schouders op en zeg "Maar dat hoef ik denk ik ook niet te weten" Ik glimlach klein en knik "Fijn"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:41 PM

Fayena
Ik lach zacht en trek m’n benen op en luister naar hem. Ik knik enkel omdat ik verder niet weet wat ik zou moeten zeggen, het zou vast wel goedkomen, hij maakte dit vast vaker mee. Ik glimlach klein als hij het zelf ook verder niet hoeft te weten. “ Het was echt een gekke avond gisteren “ knik ik. De avond begon al dramatisch dat ik binnen kwam.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 12:57 PM

Jason
Ik kijk even naar haar en glimlach. Ik knik "Klopt" zeg ik en zucht even. "Ik had niet verwacht dat je dit ooit zou meemaken en het spijt me heel erg dat dat wel zo is. En het spijt me... Van daarvoor" zeg ik en sla mijn ogen neer. "Ik... eh... Laat maar" zeg ik toch maar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum