ORPG//: Noah

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 10/01/2017 08:17 PM

Fayena Mccomery
girl_7.jpg 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 12:25 PM

Jason Smith
Ik word wakker van mijn wekker en ga rechtop in bed zitten. Ik wrijf even in mijn gezicht en stap uit bed. Ik pak mijn tas, kleed me om, poets mijn tanden en eet ontbijt. Als ik klaar ben pak ik mijn fiets en rijd naar school. Ik loop naar het lokaal waar ik het eerste uur les heb en ga bij het raam zitten. Ik kijk op de klok en zie dat over vijf minuten de bel pas gaat. Ik pak de boeken uit mijn tas en kijk naar buiten.
e4e36b834a5bf0634d7eeb185d768c5e--fransisco-lachowski-beautiful-boys.jpg

Reply Edited on 11/12/2017 07:45 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 07:55 PM

Fayena

Als ik de wekker hoor druk ik hem weg op snooze maar vijf minuten daarna gaat hij weer af en ik kijk er eventjes op. Even gaan mn gedachten verder naar de rest van de dag. Omdat het vandaag niet zo'n hele lange dag is besluit ik om het eerste uur dit keer mee te pakken. Vaak bleef ik nog wel eventjes liggen het eerste en soms het tweede uur. Als ik uit bed stap neem ik eerst even een lekkere warme douche waarna ik mezelf aankleed en klaar maak om naar school te gaan. Met mn ontbijt en een sigaret in mn hand loop ik naar buiten toe richting school. Aangezien ik er niet ver vanaf woon ben ik met een kwartiertje lopen al bij school. Ik hoor de bel al gaan en loop dan achter de menigte aan door naar het klas lokaal. De geur van de muffigheid komt me al tegenmoet en gelijk heb ik al weer spijt dat ik gekomen ben. Zuchtend laat ik mezelf zakken op een stoel en leg mn tas op tafel.  

Alena_Shiskova.jpg
outfit:  https://i.pinimg.com/564x/fd/80/ec/fd80eca17a54dbbd90e73b5b37bc5537.jpg

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 08:07 PM

Jason
Ik heb afgelopen weekend een mailtje gekregen met de vraag van de schooleidinb of ik een meisje uit mijn klas wilde helpen. Ik heb geantwoord dat ik dat best zou willen doen. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik de bel hoor en kijk om me heen. Er komen steeds meer klasgenoten binnenlopen en mijn beste vriend komt naast me zitten. Hij is zo'n beetje de populairste jongen van de school en ik snap eigenlijk niet waarom hij nog met mij bevriend is.

96a4deb2a7c3c8b26c247c2f91c75843--men-with-style-nerd-style.jpg

Reply Edited on 11/13/2017 02:04 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:17 PM

Fayena
Ik zit nog maar net in de klas of de rector komt al binnen gelijk met de leraar en kijkt even zoekent om zicht heen. '' Fayena Mccomery '' rolt er over zijn lippen en ik zie wat mensen omkijken naar me en ik zucht, ik had thuis moeten blijven. Het was zeker nu. '' Kom jij mee? '' zegt hij en ik pak mijn spullen bij elkaar en sla mn tas over mijn schouder heen. '' Jason Smith, volg jij ook? '' zegt hij. Ik frons eventjes en loop verbaasd achter de rector aan, nu wist ik al helemaal niet meer waar over het gaat. In stilte loop ik verder en neem plaats op de stoel in de kleine ruimte. Ik kijk hoe hij er een dossier bij pakt. '' Zoals je weet gaan de cijfers niet omhoog en je aanwezigheid begint al meer te dalen '' zegt hij. '' Aangezien je al gezakt ben moet je het dit jaar wel gaan halen '' '' Anders moeten we een nieuwe start voor je gaan zoeken '' zegt hij en ik rol eventjes met mijn ogen. '' Daarom hebben we Jason gevraagd voor je als studie maatje '' Ik moet even zacht lachen maar hij blijft me serieus aan kijken '' En misschien is studiekamp ook wel een goede aanvulling voor je deze zomer '' 
girl1.jpg 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 08:27 PM

Jason
Als de rector binnenkomt kijk ik op en als ik ook mijn naam hoor sta ik op en pak mijn tas. Ik krijg een vragendd blik van mijn beste vriend, Zack, en haal mijn schouders op. Ik loop zonder iets te zeggen achter de rector aan en ga naast Fayenna lopen.ik ga naast haar op een stoel zitten in het kantoortje en luister naar wat de recotr zegt. Het was dus Fayenna die ik moet gaan helpen. Ik zucht even bij het idee en kijk even naar haar en dan weer naar de rector.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:37 PM

Fayena
'' Meent u dit? Studiekamp '' '' Mij aan iemand vastbinden op school oke, maar mijn hele zomervakantie wegnemen? Dat kan u toch niet menen '' zucht ik en hij knikt. '' Maar als je je best doet dan hoeft het niet, dan kan je van je zomervakantie genieten en mee op schoolkamp '' knikt hij. '' Dit is echt chantage '' zucht ik diep en sta op. '' Ik heb een vak dat ik moet volgen '' mompel ik en sla mn tas over mn schouder '' Nou kom je nog? '' zeg ik en trek Jason aan zn arm mee. '' Hij maakt een grapje toch ? '' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen Jason. Zwijgend loop ik verder en door de klas in waar ik weer ga zitten en mn spullen op tafel neerleg. Ik kon morgen wel gaan beginnen.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 08:47 PM

Jason
Ik lach zacht als ik luister naar het 'gesprek tussen Fayenna en de rector. Ik sta op en loop met haar mee als ze me aan mijn arm mee trekt. Ik schud mijn hoofd en zeg "Hij maakt geen grapje" Ik loop met haar naar het lokaal en ga weer naast Zack zitten. Hij kijkt me vragend aan en ik zeg "Ik moet haar gaan helpen om te slagen dit jaar" Hij zucht en vraagt waarom ik dat zou willen doen. Ik haal mijn schouders op en pak mijn boeken.

Reply Edited on 11/13/2017 04:31 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:56 PM

Fayena,
Het blijft door mijn hoofd heen gaan wat Jason zij, hij maakt geen grapje. Ik kijk op van het raam als ik de leraar hoor roepen. '' Ja ja ik was onderweg '' zeg ik zuchtend en kijk hoe hij verder gaat met zijn les en pak dan mijn spullen uit mn tas vandaan. Ik open mn schrift die bijna nieuw is op een paar krabbels na. Als ik bij de klasgenoten voor me heb gekeken welke bladzijde we zijn open ik ook mijn boek en kijk er eventjes moeilijk in, waar waren wij nu weer mee bezig? 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 09:20 PM

Jason
Ik kijk even om naar Fayenna als ik haar iets hoor zeggen tegen de docent en kijk even bij Zack waar we zijn gebleven. Ik luister naar de uitleg van de docent en praat wat met Zack. Als de bel gaat stop ik de boeken in mijn tas en loop naar Fayenna. "Is het eigenlijk niet de bedoeling dat we naast elkaar gaan zitten?" Vraag ik aan haar. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum