Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 11:27 PM

Myrall.
'Ik wilde het niemand vertellen, maar hij kwam erachter.' Ik zucht zachtjes. 'En ik wil geen hulp, alsjeblieft niet.'

Calum.
'Je hebt gelijk.' Ik zucht. 'Nou sinds dat Jake hier was draaide alles alleen om hem. Ik hoor eigenlijk wel bijna elke dag seks met haar te hebben maar deze week helemaal geen een keer, ik had gewoon zin maar ze wilde niet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 11:16 PM

Myrall.
Ik zucht zachtjes en kijk naar Sam. 'Je weet het misschien niet maar je benf mijn beste vriendin, dus je mag het wel weten.' Ratel ik. 'Ik snij me soms en ik had hem beloofd te stoppen maar dat lukt niet. Ik wil gewoon niet dat iemand zich er mee bemoeid en hij werd boos omdat hij erachter kwam dat ik me nogsteeds snijd.' Jake slaapt al weer, hij hoort er gelukkig niks van. Niet dat hij dat zal begrijpen.

Calum.
Al voor dat ik Michael kan antwoorden hoor ik de auto. 'Shit.' Voel ik luid. Ik kijk uit het raam maar zie ze al niet meer. 'Michael, ze zijn weg.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 11:06 PM

Myrall.
Ik knik en zucht zachtjes. Ik haast me naar de auto, ik geef niks om mijn spullen. Maar mijn mobiel zit toevallig in mijn broekzak. Ik ga in de bijrijdersstoel zitten aangezien ik heen auto kan rijden.

Calum.
Ik loop even naar Michael's kamer. 'Sam is zo vervelend.' Zeg ik met een ruwe stem. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:58 PM

Myrall.
Ik loop de kamer uit als Sam de deur opent. Ik ben er klaar mee, hij bemoeit zich overal mee... 

Calum.
Ik ga zuchtend op de bank zitten. Na een tijdje loop ik naar boven en ik kom Myrall tegen die de trap afloopt.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:51 PM

Myrall.
Ik kijk naar beneden en knijp mijn ogen dicht  als ik een glzz hoor vallen. 'Michael, kalm aan...' zeg ik.

Calum.
Ik kijk haar boos aan en sla met mijn vuist tegen de muur. Ik draai me om. 'Je hebt godverdomme amper tijd voor me, Sam! We hebben een fucking relatie.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:40 PM

Myrall.
Ik kijk weg. Hij word gelijk boos. Zo moet je dus echt met iemand omgaan als diegene het moeilijk heeft. Ik sta op. 'Jij had beloofd om niet meer boos te doen tegen me omdat je weet dat ik daar niet tegen kan.' Ik doe mijn mouw weer omlaag.

Calum.
Als ze boos kijkt, doe ik hetzelfde. Ik kan ook boos kijken. Ik duw haar tegen de muur aan en druk wat kusjes in d'r nek. 'Ik weet dat jij het net zo graag als ik wil.'
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:26 PM

Myrall.
'Niet te geloven, je vertrouwt me gewoon echt niet.' Ik zucht diep als hij boos kijkt, maar word er toch een beetje bang van. 'Je moet echt ophouden met dat overbezorgde gedoe ik bepaal zelf wat ik doe.'

Calum
Ik ga weer over d'r heen liggen en hou d'r armen vast. 'Sam, heel even. Gewoon even snel, daarna mag je zo lang slapen als je wilt.' Zeg ik waarna ik mijn hand over d'r lichaam laat glijden om haar op te winden.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:10 PM

Myrall.
'Je vertrouwt me echt niet he?' Vraag zacht. Ik hou mijn polsen buiten bereik van zijn handen. Niet te opvallend.

Calum.
Ik ga boven Sam hangen en plaats mijn hand op haar zij. Ik rol kijn ogen als ze alweer afwijst. 'Sam we hebben het al een fucking week niet gedaan en ik kan het niet langer meer houden.' Zeg ik met een redelijk ruwe stem. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 09:47 PM

Myrall.
'Nou, gewoon oké. Huid met een paar littekens.' Zeg ik waarna ik langzaam mijn pols terug trek. 'Laat me nog slapen, ik ben moe.'

Calum.
Ik ga aan tafel zitten en pak een broodje met ham een kaas. 'Heerlijk.' Ik kijk weer naar Sam en Jake. Het is echt een schattig jochie. En Sam, Sam is prachtig. Ik betrap mezelf na een tijdje op staren. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 09:31 PM

Myrall.
Ik kijk hem teleurgesteld aan. 'Je gelooft me niet..'

Calum.
Ik lach zachtjes en achtervolg ze. Ik ga bij Sam staan en omhels haar van achteren als ze al eten aan het maken is. Ik hoor Jake een beetje zeuren. 'Wat is er kleintje?' Vraag ik waarna ik Sam loslaat en even door mijn knieen ga voor Jake. 'Ik ben niet klein, jullie hebben gewoon een toverdrankje op.' Zeurt hij. Ik draai me om naar Sam. 'Wat een fantasie.' Fluister ik naar Sam. 'Ja, nou misschien heb je wel gelijk.' Zeg ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page