5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 09:47 PM

Myrall.
'Nou, gewoon oké. Huid met een paar littekens.' Zeg ik waarna ik langzaam mijn pols terug trek. 'Laat me nog slapen, ik ben moe.'

Calum.
Ik ga aan tafel zitten en pak een broodje met ham een kaas. 'Heerlijk.' Ik kijk weer naar Sam en Jake. Het is echt een schattig jochie. En Sam, Sam is prachtig. Ik betrap mezelf na een tijdje op staren. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:06 PM

ts 1 week later (sponsbo voice)
---
Sam
Ik heb net Jake in bed gestopt voor een middag dutje. Hij was erg moe. Als ik eindelijk op de bank zit ga ik liggen en sluit me ogen. Als ik handen voel doe ik me ogen open en zie Calum die boven me gaat hangen. ''Calum, nu niet'' zeg ik

Michael
''Myrall ik vraag het nu voor de laatste keer, mag ik je polsen zien. Ik voel dat je iets verbergd  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:10 PM

Myrall.
'Je vertrouwt me echt niet he?' Vraag zacht. Ik hou mijn polsen buiten bereik van zijn handen. Niet te opvallend.

Calum.
Ik ga boven Sam hangen en plaats mijn hand op haar zij. Ik rol kijn ogen als ze alweer afwijst. 'Sam we hebben het al een fucking week niet gedaan en ik kan het niet langer meer houden.' Zeg ik met een redelijk ruwe stem. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:20 PM

Sam
''Calum, ik ben fucking moe'' zeg ik en duw hem van me af en ga recht op zitten.

Michael
''Myrall laat me je polsen zien! Je hebt het toch niet meer gedaan waarom doe je dan moeilijk!" zeg ik wat harder dan normaal en kijk boos. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:26 PM

Myrall.
'Niet te geloven, je vertrouwt me gewoon echt niet.' Ik zucht diep als hij boos kijkt, maar word er toch een beetje bang van. 'Je moet echt ophouden met dat overbezorgde gedoe ik bepaal zelf wat ik doe.'

Calum
Ik ga weer over d'r heen liggen en hou d'r armen vast. 'Sam, heel even. Gewoon even snel, daarna mag je zo lang slapen als je wilt.' Zeg ik waarna ik mijn hand over d'r lichaam laat glijden om haar op te winden.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:32 PM

Sam
Ik krijg rillingen over me hele lichaam heen als hij me ''dwingt''. ''Calum stop!'' zeg ik en duw hem weer van me af. Ik sta op van de bank en kijk Calum boos aan. ''Dwing me niet''

Michael
''I care about you!'' zeg ik boos en op d'r armen vast en doe dr mauw snel omhoog. ''Ik wist het'' zeg ik boos en kijk d'r aan. ''Je had het belooft!'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:40 PM

Myrall.
Ik kijk weg. Hij word gelijk boos. Zo moet je dus echt met iemand omgaan als diegene het moeilijk heeft. Ik sta op. 'Jij had beloofd om niet meer boos te doen tegen me omdat je weet dat ik daar niet tegen kan.' Ik doe mijn mouw weer omlaag.

Calum.
Als ze boos kijkt, doe ik hetzelfde. Ik kan ook boos kijken. Ik duw haar tegen de muur aan en druk wat kusjes in d'r nek. 'Ik weet dat jij het net zo graag als ik wil.'
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:45 PM

Sam
''Calum stop!'' roep ik en duw z'n hoofd weg met m'n hand. ''Als ik niet wil, wil ik niet!'' zeg ik en duw hem weg met me schouder. Ik loop snel van hem weg en kijk hem nog steeds boos aan. ''Als je zo opgewonde bent doe dan wat bij jezelf''

Michael
''Je hebt het me beloofd, je hebt keihard zitten liegen in me gezicht. Hoe kan je?'' zeg ik kwaad en duw een glas van de kast af.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:51 PM

Myrall.
Ik kijk naar beneden en knijp mijn ogen dicht  als ik een glzz hoor vallen. 'Michael, kalm aan...' zeg ik.

Calum.
Ik kijk haar boos aan en sla met mijn vuist tegen de muur. Ik draai me om. 'Je hebt godverdomme amper tijd voor me, Sam! We hebben een fucking relatie.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:53 PM

Sam
''Doe is fucking normaal gek'' roep ik. ''En relatie me hol. Als je me blijft dwingen hoef ik het niet meer'' zeg ik en ren naar boven. Als ik een glas hoor vallen loop ik die kamer in bij Myrall en Michael. ''Wat is er aan de hand?''

Michael
Als Sam de kamer inloopt zucht ik. ''Bemoei je er niet mee'' zeg ik boos en kijk d'r aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum