5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/08/2016 06:03 PM

Sam
''Prachtig'' zeg ik met een glimlach. ''Hoe is het met de kamer nu?'' vraag ik en doe me schoenen uit en hang me jas snel op. Ik loop achter Calum aan naar boven en kijk naar de kamer. Het zier er al een stuk beter uit. ''Ik wil wel nog graag foto's boven het bed hangen'' zeg ik en pak een doos waar toevallig de foto lijstjes in liggen. Ik pak de foto's eruit en leg die op het bed.

Michael
''Probeer het maar'' zeg ik en gebruik Myrall als een gigantische knuffelbeer.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 06:28 PM

Myrall.
'Ik weet niet echt of ik kan slapen, ben niet zo extreem moe meer.' Ik leg mijn hand op die van hem en sluit mijn ogen voor een tijdje.

Calum.
Ik glimlach asl Sam weer thuis is. 'En? Is Londen mooi?' Vraag ik. Ik kijk even rond. Ik heb de overige dozen die nog gedaan moeten worden in de kast gezet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/07/2016 06:23 PM

Sam
''Nee, het geeft niet'' zeg hij en kijkt ondertussen naar z'n kleren die gelukkig niet nat zijn. ''Woon je hier pas?'' vraagt hij als hij me ziet en ik knik. ''Ik ben James'' stelt hij zichvoor. ''Sam'' zeg ik en schud z'n hand. ''Ben je hier bekend? Ik wil je wel een rondleiding geven. Ik heb niks te doen nu'' stelt hij voor. ''Ja graag'' zeg ik en loop met hem mee. Na een tijdje te gelopen hebben en veel te hebben gepraat lopen we in het park. ''Heb je een vriend?'' vraagt hij en gaat naast me op het bankje zitten. ''Ja, heb jij een vriendin?'' vraag ik en kijk hem aan. ''Nee, ik val op mannen. Maar eigenlijk weet niemand dat. Jij bent nu zeg maar een van de weinige die het weten en ik hoop dat je het tegen niemand verteld'' zegt hij en ik knik. Ik had het wel een beetje van hem verwacht. We geven nog elkaars telefoon nummers zodat we contact kunnen houden en nemen de afscheid. Als ik weer thuis ben doe ik me schoenen uit en ga opzoek naar Calum. 

Michael
Als ze het glas op heeft neem ik d'r mee naar boven en ga samen op bed liggen. ''Ik maak je wel weer wakker als we gaan eten.'' zeg ik en druk een kus op d'r slaap.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 06:07 PM

Myrall.
'Ja, is goed maar ik drink dit eerst op.' Ik pak mijn glas en dribk het rustig op.

Calum.
Ik zucht als ik na een tijdje een groot deel in orde heb gemaakt. Ik hoop dat Sam oké is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/07/2016 06:01 PM

Sam
''Ja doe ik'' zeg ik en loop naar beneden waar ik me schoenen aan doe en me telefoon pak. Ik loop de deur uit en kijk om me heen. We wonen eigenlijk een soort van in het centrum dus het is niet zo ver lopen. Als ik een klein cafétje wil inlopen loop ik tegen iemand aan die z'n beker coffee laat vallen. ''Ohmygod, sorry!'' zeg ik snel en kijk naar de persoon voor me. Het is een jongen met z'n haar naar achter, een bril en het is net alsof hij in een fashion show zit..? ''Ik betaal wel een nieuwe koffie voor je'' zeg ik en kijk hem aan.

Michael
''Kom babe, dan kunnen we samen slapen.'' zeg ik en pak het glas aan die ik dan op tafel zet.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:52 PM

Myrall.
'Klein beetje, maar het gaat wel.' Ik heb best wel erge dorst dus ik sta op om even drinken voor in te schenken. Ik loop terug en geef hem het glas aan.

Calum.
Ik knik. 'Oké, is goed. Maar als er iets is, je de weg kwijt bent of wat dan ook dan bel je me?' Vraag ik aan haar. 'Oké?' Ik druk een kus op haar hoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/07/2016 05:47 PM

Sam
''Ik ga me dan even aankleden in de stad in, kijken hoe het hier is enzo'' zeg ik en sta op. Ik loop naar de dozen waar kleding in zit en haal er een simple zwarte jeans uit met een shirt en een vest en doe dat aan. ''Ruim jij de boel hier een beetje op?'' vraag ik aan Calum en loop naar hem toe.

Michael
''ben je moe?'' vraag ik aan Myrall en leun achterover zodat ze half op me ligt en glimlach naar d'r. ''Als je moe bent moet je even gaan slapen. Het huis veder inrichten kunnen we ook later doen.''

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:40 PM

Myrall.
Ik leg mijn armen om zijn nek heen en zucht. We hebben zo lang gereisd, maar we zijn er eindelijk. Ik heb wel al een paar uurtjes geslapen sinds gister.

Calum.
'Half elf.' Zeg ik. 'S ochtends.' Ik glimlach naar haar en pak haar hand even vast. 'Heb je goed geslapen?' Vraag ik waarna ik een kus op haar hoofd druk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/07/2016 05:40 PM.

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/07/2016 05:33 PM

Sam
Ik word rustig wakker als ik een hand over me hoofd voel en kijk op. Ik zie Calum naast me en glimlach. Gister hadden we een lange reis, van Australie naar England en we zijn er eindelijk. ''Hoe laat is het?'' vraag ik en ga rechtop zitten.

Michael
Ik leg me arm om Myrall heen en kijk uit het raam. We hebben een super mooi uitzicht en een zwembad in de achtertuin. De keuken is prachtig en groot met een bankstel en een tv in de huiskamer. Ik ben zo blij dat we hier nu zijn met een nieuwe start. In het oude huis zijn nare dingen gebeurt die we graag achter ons willen houden. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:29 PM

Myrall.
We zitten eindelijk in ons nieuwe huis. Het is trouwens in Londen. Zo kunnen we met z'n alle een soort nieuwe start maken. Het oude huis had slechte herrineringen. Ik had ook een tijdje niet meer gesneden en heb mezelf beloofd er nu helemaal mee te stoppen. Ik ga bij Michael op de bank liggen en neat me tegen hem aan.

Calum.
Ik glimlach naar Sam die nog steeds slaapt. We zitten eindelijm in het nieuwe huis en het is prachtig trouwens. Ik aai zacht over haar hoofd met mijn hand en zucht zachtjes.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum