Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 12:25 AM

Sam
Ik doe me telefoon op luidspreker zodat myrall kan meeluisteren. "Calm down" zeg ik geïrriteerd . "Steek je Dick maar in een ander gaatje want ik kom niet meer terug. Dit is al de 3de keer dat je me dwingt tot iets wat ik niet wil. Je bent niks veranderd" zeg ik boos en kijk naar Myrall die van me woorden schrikt.

Michael
Ik luister naar Sam en schrik... Maakt ze het nou uit? "Dude" zeg ik zachtjes tegen Calum en kijk hem aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 12:20 AM

Sam
"Ja tuurlijk" zeg ik en loop achter jake aan. Als ik binnen ben gaat me telefoon af. "Calum belt" zeg ik en neem op. "Hallo?" Vraag ik en loop d'r huiskamer in en kijk naar MyrAll

Michael
"Ja goed idee, bel ze" zeg ik en ga naast Calum staan die de telefoon op luidspreker zet

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 12:10 AM

Sam
Na een lange reis zijn we eindelijk thuis. "Ga je naar je moeder?" Vraag ik als ik de auto heb geparkeerd. Ik kijk naar Jake die wakker is geworden en glimlach. "We zijn thuis" zeg ik en stap uit

Michael
"Het is nu al wel 6/7 uur later en ze zijn er nog niet... " zeg ik en maak me zorgen. Straks komen ze niet meer teug.. Ik kan niet zonder myrall

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:59 PM

Sam
Ik kijk naar jake voordat ik antwoord. Hij slaapt, gelukkig.. "Ik lag op de bank, nadat ik Jake in bed heb gelegd aangezien hij erg moe we en ik ook. En Calum kan zich niet beheersen. We hebben een week niks gedaan en dat is voor hem heel veel. Ik duwde hem van me af want ik zei nee. Maar hij ging veder. Hij duwde me tegen de muur en begin allemaal kusjes in me nek te zetten en toen ben ik naar boven gegaan. Hij is nog steeds dezelfde Calum als in het begin" zeg ik en rij de andere snelweg af en ga daarna de nieuwe snelweg op.

Michael
"Sukkel" zeg ik en schud me hoofd. "Om zo iets sulligs maken jullie ruzie? Als ze niet wilt, wilt ze niet cal" zeg ik en loop met hem naar beneden.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:35 PM

Sam
"Myrall je moet wel beseffen dat die littekens nooit meer weg gaan en je je hele lichaam mee verkloot" zeg ik en naam de afslag. "Als je met iemand wilt praten, ik ben er voor je. Je staat er niet alleen voor. En Michael wil je ook alleen maar helpen. Alleen zegt hij het niet op se goeie manier" zeg ik en concentreer me op de weg

Michael
"En daar maak je ruzie over?" Vraag ik.. Damn elke dag seks? Ik en myrall hebben het maar 1 keer gedaan.. De eerste keer tel ik niet mee..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:23 PM

Sam
"Wat myrall?" Zeg ik teleurgesteld. "Waarom heb je me het niet verteld. Ik kan je helpen" zeg ik en kijk d'r aan. Fuck, waarom wist ik dit niet? Ik zucht en rij de snelweg op.

Michael
"Ze komen wel weer terug" zeg ik en klop op cal's schouder. "Waarom had je ruzie?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:11 PM

Sam
Ik zet jake in het kinder zitje achterin de auto en ga zelf achter het stuur zitten en start de auto. Weer een ritje van 6 uur.. Als we van de oprit zijn rij ik weg en kijk naar Myrall. "Wat was er aan de hand bij jou en Michael?"

Michael
"Wat is er gebeurd?" Vraag ik en kijk hem aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:00 PM

Sam
Ik loop naar Jake toe en pak z'n tas met spulletjes. Ik ben hier helemaal klaar mee en moet er tussen uit. ''Jake, we gaan naar huis'' zeg ik en maak hem wakker. ''In de auto kan je veder slapen'' zeg ik en doe een broek bij hem aan en een vestje en neem hem mee naar beneden. ''Myrall ga je mee?'' roep ik.

Michael
Ik rol me ogen als ze de kamer uitloopt. ''Loop maar weer weg'' zeg ik en ga op bed zitten.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:53 PM

Sam
''Doe is fucking normaal gek'' roep ik. ''En relatie me hol. Als je me blijft dwingen hoef ik het niet meer'' zeg ik en ren naar boven. Als ik een glas hoor vallen loop ik die kamer in bij Myrall en Michael. ''Wat is er aan de hand?''

Michael
Als Sam de kamer inloopt zucht ik. ''Bemoei je er niet mee'' zeg ik boos en kijk d'r aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:45 PM

Sam
''Calum stop!'' roep ik en duw z'n hoofd weg met m'n hand. ''Als ik niet wil, wil ik niet!'' zeg ik en duw hem weg met me schouder. Ik loop snel van hem weg en kijk hem nog steeds boos aan. ''Als je zo opgewonde bent doe dan wat bij jezelf''

Michael
''Je hebt het me beloofd, je hebt keihard zitten liegen in me gezicht. Hoe kan je?'' zeg ik kwaad en duw een glas van de kast af.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page