5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 10:58 PM

Myrall.
Ik loop de kamer uit als Sam de deur opent. Ik ben er klaar mee, hij bemoeit zich overal mee... 

Calum.
Ik ga zuchtend op de bank zitten. Na een tijdje loop ik naar boven en ik kom Myrall tegen die de trap afloopt.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:00 PM

Sam
Ik loop naar Jake toe en pak z'n tas met spulletjes. Ik ben hier helemaal klaar mee en moet er tussen uit. ''Jake, we gaan naar huis'' zeg ik en maak hem wakker. ''In de auto kan je veder slapen'' zeg ik en doe een broek bij hem aan en een vestje en neem hem mee naar beneden. ''Myrall ga je mee?'' roep ik.

Michael
Ik rol me ogen als ze de kamer uitloopt. ''Loop maar weer weg'' zeg ik en ga op bed zitten.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 11:06 PM

Myrall.
Ik knik en zucht zachtjes. Ik haast me naar de auto, ik geef niks om mijn spullen. Maar mijn mobiel zit toevallig in mijn broekzak. Ik ga in de bijrijdersstoel zitten aangezien ik heen auto kan rijden.

Calum.
Ik loop even naar Michael's kamer. 'Sam is zo vervelend.' Zeg ik met een ruwe stem. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:11 PM

Sam
Ik zet jake in het kinder zitje achterin de auto en ga zelf achter het stuur zitten en start de auto. Weer een ritje van 6 uur.. Als we van de oprit zijn rij ik weg en kijk naar Myrall. "Wat was er aan de hand bij jou en Michael?"

Michael
"Wat is er gebeurd?" Vraag ik en kijk hem aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 11:16 PM

Myrall.
Ik zucht zachtjes en kijk naar Sam. 'Je weet het misschien niet maar je benf mijn beste vriendin, dus je mag het wel weten.' Ratel ik. 'Ik snij me soms en ik had hem beloofd te stoppen maar dat lukt niet. Ik wil gewoon niet dat iemand zich er mee bemoeid en hij werd boos omdat hij erachter kwam dat ik me nogsteeds snijd.' Jake slaapt al weer, hij hoort er gelukkig niks van. Niet dat hij dat zal begrijpen.

Calum.
Al voor dat ik Michael kan antwoorden hoor ik de auto. 'Shit.' Voel ik luid. Ik kijk uit het raam maar zie ze al niet meer. 'Michael, ze zijn weg.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:23 PM

Sam
"Wat myrall?" Zeg ik teleurgesteld. "Waarom heb je me het niet verteld. Ik kan je helpen" zeg ik en kijk d'r aan. Fuck, waarom wist ik dit niet? Ik zucht en rij de snelweg op.

Michael
"Ze komen wel weer terug" zeg ik en klop op cal's schouder. "Waarom had je ruzie?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 11:27 PM

Myrall.
'Ik wilde het niemand vertellen, maar hij kwam erachter.' Ik zucht zachtjes. 'En ik wil geen hulp, alsjeblieft niet.'

Calum.
'Je hebt gelijk.' Ik zucht. 'Nou sinds dat Jake hier was draaide alles alleen om hem. Ik hoor eigenlijk wel bijna elke dag seks met haar te hebben maar deze week helemaal geen een keer, ik had gewoon zin maar ze wilde niet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:35 PM

Sam
"Myrall je moet wel beseffen dat die littekens nooit meer weg gaan en je je hele lichaam mee verkloot" zeg ik en naam de afslag. "Als je met iemand wilt praten, ik ben er voor je. Je staat er niet alleen voor. En Michael wil je ook alleen maar helpen. Alleen zegt hij het niet op se goeie manier" zeg ik en concentreer me op de weg

Michael
"En daar maak je ruzie over?" Vraag ik.. Damn elke dag seks? Ik en myrall hebben het maar 1 keer gedaan.. De eerste keer tel ik niet mee..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 11:55 PM

Myrall.
Ik knik en zucht vervolgens. Ik laat me even zakken en leg mijn armen over mijn buik heen. 'En wat was er met jou en Calum?'

Calum.
'Ja, nou ik ben gewoon gewend om het vaker te doen dan jij het doet, dus 1 week is lang.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 11:59 PM

Sam
Ik kijk naar jake voordat ik antwoord. Hij slaapt, gelukkig.. "Ik lag op de bank, nadat ik Jake in bed heb gelegd aangezien hij erg moe we en ik ook. En Calum kan zich niet beheersen. We hebben een week niks gedaan en dat is voor hem heel veel. Ik duwde hem van me af want ik zei nee. Maar hij ging veder. Hij duwde me tegen de muur en begin allemaal kusjes in me nek te zetten en toen ben ik naar boven gegaan. Hij is nog steeds dezelfde Calum als in het begin" zeg ik en rij de andere snelweg af en ga daarna de nieuwe snelweg op.

Michael
"Sukkel" zeg ik en schud me hoofd. "Om zo iets sulligs maken jullie ruzie? Als ze niet wilt, wilt ze niet cal" zeg ik en loop met hem naar beneden.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum