Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:32 PM

Sam
Ik krijg rillingen over me hele lichaam heen als hij me ''dwingt''. ''Calum stop!'' zeg ik en duw hem weer van me af. Ik sta op van de bank en kijk Calum boos aan. ''Dwing me niet''

Michael
''I care about you!'' zeg ik boos en op d'r armen vast en doe dr mauw snel omhoog. ''Ik wist het'' zeg ik boos en kijk d'r aan. ''Je had het belooft!'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:20 PM

Sam
''Calum, ik ben fucking moe'' zeg ik en duw hem van me af en ga recht op zitten.

Michael
''Myrall laat me je polsen zien! Je hebt het toch niet meer gedaan waarom doe je dan moeilijk!" zeg ik wat harder dan normaal en kijk boos. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Waarschuwingen en Time-Out's.

from Violet. on 06/02/2016 10:18 PM

Mag ik vragen waarom er laatst een TO gegeven werd? Ik vind het wel een begrijpelijke beslissing trouwens, zolang het enkel op momenten wordt gegeven waarop het nodig is is dat volledig normaal c:

We hadden een reactie verwijderd, omdat het geen leuke reactie was aangezien de sfeer goed was. 
Daarover ging ze veder op het forum. Uit eindelijk heeft ze me berichtjes gestuurd met teksten zoals ''Doe niet kinderachtig'' etc. Ik heb volwassen gereageerd en dr alles uitgelegd. En toen begon ze op het forum rond te vragen of er vaker berichten worden verwijderd want ze vond dat alleen haar berichten worden verwijderd en zei dat we dr niet mogen etc.

Toen heb ik met het team besloten dat ze moest afkoelen en ze een aantal waarschuwingen heeft genegeerd.
D'r time-out was van 3uur.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 10:06 PM

ts 1 week later (sponsbo voice)
---
Sam
Ik heb net Jake in bed gestopt voor een middag dutje. Hij was erg moe. Als ik eindelijk op de bank zit ga ik liggen en sluit me ogen. Als ik handen voel doe ik me ogen open en zie Calum die boven me gaat hangen. ''Calum, nu niet'' zeg ik

Michael
''Myrall ik vraag het nu voor de laatste keer, mag ik je polsen zien. Ik voel dat je iets verbergd  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 09:40 PM

Sam
Ik smeer een aantal broodjes en kijk naar Jake die weer z'n fantasie heeft gebruikt. ''Zo'n toverdrankje krijg jij later ook'' zeg ik en zet de broodjes op tafel en til Jake op die ik op een stoel zet en ga naast hem zitten. Ik geef hem een broodje chocopasta en pak voor mezelf een broodje ham

Michael
''Nee nee, ik wil gewoon weten hoe het eruit ziet.'' zeg ik en pak d'r pols vast. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Waarschuwingen en Time-Out's.

from Violet. on 06/02/2016 09:35 PM

Hoi meiden

Zoals de meeste van jullie weten heeft er laatst iemand voor het eerst een Time-Out gehad hier op HelloModel. 
En daar zit ik toch nog mee, en bij deze post wil ik jullie ook wat duidelijk maken aangezien sommige van jullie vergeten dat dit een forum site is, waar regels zijn. En als je die regels nou eenmaal overtreed zijn vervolgen voor dat zoals een waarschuwing of time out.

De waarschuwingen gaan alsvolgt: 

  • Als je ongepaste info op het forum plaats krijg je een mailtje binnen van het account ''HelloModel''. Dit betekend dat je inhoud is verwijderd en je al 1 waarschuwing op je naam hebt staan. 
  • Als je 3 waarschuwingen hebt op je naam krijg je een time-out van 3 dagen. Dit betekend dat je helemaal niet meer kan inloggen 3 dagen. 
  • Niet alleen ongepaste info op het forum maar ook via de chat of de mail kan je een waarschuwing krijgen. We willen dat hier een goede sfeer blijft.  
Ik wil ook even duidelijk maken dat wij geen time-outs geven voor de lol. Het kan ook zomaar zijn dat je gelijk een time out heb. Maar voordat we die geven sturen we je een mail met de reden en voor hoelang. Dat kan een avond duren, dat kan 3 uur duren etc. 

Ook geven wij geen time-outs als wij je zogenaamd ''niet mogen''. Dat is dikke bullshit. We bespreken met z'n alle als we een time-out weggeven en doen het pas als iedereen het er mee eens is in het team.

Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn stel die gerust hier op het forum.

Liefs,
Het Hello Model Team. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 09:26 PM

Sam
''Ik!'' roept Jake als Calum vraagt wie er honger heeft en gaat van het bed af. Ik ga ook van Calum af en loop achter Jake aan.

Michael
Ik kijk d'r aan en zie spanning op d'r gezicht. ''Mag ik het zien?'' vraag ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 09:17 PM

Sam
Als hij een beetje begint te spartelen met zn handjes en niet meer kan stoppen van het lachen stop ik en laat hem op adem komen. Ik glimlach naar Calum en kijk dan weer naar Jake.

Michael
''Ik wilde weten hoe het gaat met het snijden, je bent gestopt toch?'' vraag k met een glimlach. Natuurlijk is ze gestopt ik was er zelf bij toen de mesjes werden doorgespoeld. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 09:24 PM

Sam
Ik begin te lachen en ga ook net zoals Jake op Calum zitten maar dan achter hem. Ik begin Jake zachtjes te kietelen en glimlach als hij in de lach schiet.

Michael
''Love you too'' zeg ik en knijp in d'r kont. ''Hoe is het met je?''vraag ik uit nieuwschierigheid. Na de ene keer dat ik d'r ontdekt hebt met het snijden hebben we het er nooit meer over gehad.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 07:59 PM

Sam
Als Jake met z'n handen over Calum's wangen heen gaat begin ik te lachen. Hij is zo schattig, 

Michael
''Dat is mooi, ik lach ook lekker'' zeg ik en kijk in d'r ogen al ze zich omdraait. Ik trek d'r over me heen en leg me handen op d'r kont en grijns.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page