5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/01/2016 07:49 PM

Myrall.
Ik me om zodat ik hem kan aankijken. 'Eigenlijk wel.' Zeg ik waarna ik een kuz op zijn lippen druk. Ik ga weer beter tegen hem aanliggen.

Calum.
Ik glimlach naar Sam. Ik vind het niet zo erg om een tijdje voor hem te zorgen, als hij maar blij is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 07:59 PM

Sam
Als Jake met z'n handen over Calum's wangen heen gaat begin ik te lachen. Hij is zo schattig, 

Michael
''Dat is mooi, ik lach ook lekker'' zeg ik en kijk in d'r ogen al ze zich omdraait. Ik trek d'r over me heen en leg me handen op d'r kont en grijns.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/01/2016 08:06 PM

Myrall.
'Keep your hands to yourself, Clifford.' Zeg als ik zijn handen op mijn kont voel liggen. 

Calum.
Ik lach als hij met zijn handjss over mijn wangen heen gaat. Ik pruil mijn lippen kijk scheel naar hem, om hem te laten lachen. 'Papa Calum is lelijk!' Gilt hij uit terwijl hij in het rond springt op het bed, niet te dicht bij de rand natuurlijk. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 09:24 PM

Sam
Ik begin te lachen en ga ook net zoals Jake op Calum zitten maar dan achter hem. Ik begin Jake zachtjes te kietelen en glimlach als hij in de lach schiet.

Michael
''Love you too'' zeg ik en knijp in d'r kont. ''Hoe is het met je?''vraag ik uit nieuwschierigheid. Na de ene keer dat ik d'r ontdekt hebt met het snijden hebben we het er nooit meer over gehad.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/01/2016 10:09 PM

Myrall.
Ik zucht als hij in mijn kont knijpt. 'Nou wel goed denk ik.' Ik glimlach. 'Hoezo?'

Calum.
Hier kan ik eigenlijk wel aan wennen, dit is best wel schattig. Ik kijk even naar Sam die achter Jake zit. Ze is so mooi... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 09:17 PM

Sam
Als hij een beetje begint te spartelen met zn handjes en niet meer kan stoppen van het lachen stop ik en laat hem op adem komen. Ik glimlach naar Calum en kijk dan weer naar Jake.

Michael
''Ik wilde weten hoe het gaat met het snijden, je bent gestopt toch?'' vraag k met een glimlach. Natuurlijk is ze gestopt ik was er zelf bij toen de mesjes werden doorgespoeld. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 09:22 PM

Myrall.
Ik schrik even van de vraag maar dat laat ik niet zien. 'Ja, al lang.' Lieg ik waarna ik een glimlach forceer. 'Ik ben gestopt dankzij jou, Michael.' 

Calum.
Ik leg mijn handen achter mijn hoofd en glimlach naar ze. 'Wie heeft er honger?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 09:26 PM

Sam
''Ik!'' roept Jake als Calum vraagt wie er honger heeft en gaat van het bed af. Ik ga ook van Calum af en loop achter Jake aan.

Michael
Ik kijk d'r aan en zie spanning op d'r gezicht. ''Mag ik het zien?'' vraag ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/02/2016 09:31 PM

Myrall.
Ik kijk hem teleurgesteld aan. 'Je gelooft me niet..'

Calum.
Ik lach zachtjes en achtervolg ze. Ik ga bij Sam staan en omhels haar van achteren als ze al eten aan het maken is. Ik hoor Jake een beetje zeuren. 'Wat is er kleintje?' Vraag ik waarna ik Sam loslaat en even door mijn knieen ga voor Jake. 'Ik ben niet klein, jullie hebben gewoon een toverdrankje op.' Zeurt hij. Ik draai me om naar Sam. 'Wat een fantasie.' Fluister ik naar Sam. 'Ja, nou misschien heb je wel gelijk.' Zeg ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/02/2016 09:40 PM

Sam
Ik smeer een aantal broodjes en kijk naar Jake die weer z'n fantasie heeft gebruikt. ''Zo'n toverdrankje krijg jij later ook'' zeg ik en zet de broodjes op tafel en til Jake op die ik op een stoel zet en ga naast hem zitten. Ik geef hem een broodje chocopasta en pak voor mezelf een broodje ham

Michael
''Nee nee, ik wil gewoon weten hoe het eruit ziet.'' zeg ik en pak d'r pols vast. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum