Search for posts by Writer4ever
First Page | « | 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 25 | » | Last
Search found 248 matches:
Re: Mijn vakantie
from Writer4ever on 07/25/2016 04:33 PMKlinkt leuk!
Hahah hopelijk geraakte alle kleren nog in de koffer om terug naar huis te gaan ;)
Ik ga helemaal op het einde van de vakantie (ik vertrek 22 augustus) naar Gran Canaria en ik kan echt niet wachten! Al hoop ik ook nog wat andere dingen te doen in de vakantie want tot nu toe ziet het er een beetje saai uit tot mijn vakantie
Heb jij nog andere leuke dingen gepland?
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Writer4ever on 07/25/2016 04:26 PMLoïc
Ik ben zo hard in het moment dat ik niet echt nadenk over hoe ver Leila wil gaan, ik ga ervan uit dat ze wel zou zeggen als ze het te ver vindt gaan. Wanneer ze mijn lippen weer loslaat en ze met haar nagels over mijn borstkas glijd bijt ik kort op mijn lip. Vervolgens open ik de rits van haar jurk die aan de achterkant zit. Ik zet een stap achteruit zodat ze ruimte genoeg heeft om haar jurkje uit de trekken. Als ze dat gedaan heeft bekijk ik haar lichaam kort, maar niet te opvallend. Ik ga weer korter naar haar toe en druk een kus in haar hals. Met mijn handen verken ik haar lichaam, ik ga van haar heupen langs haar zij omhoog en laat mijn handen vervolgens naar rug gaan. Daar speel ik een beetje met haar bh bandje en maak dat uiteindelijk los. Opnieuw neem ik een mini pas achteruit zodat ze haar bh volledig kan uitdoen.
from Writer4ever on 07/18/2016 01:24 PMLoïc
Ik zoen haar met alle kracht die ik in me heb. Waarschijnlijk komt het heel hebberig over, maar nu ik eindelijk de kans heb om met haar te zoenen moet ik er ook volledig voor gaan. Terwijl ik haar verder zoen begeleid ik haar naar haar bed en dan stop ik heel even met zoenen zodat ik mijn shirt kan uitdoen. Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan en dan begin ik haar weer te zoenen. Mijn handen gaan heen en weer over haar rug en ik weet niet goed of ik ze ergens neer moet leggen en waar ik dat dan moet doen. Want om eerlijk te zijn, ik had hier zo vaak over gedroomd maar nu het zo ver is ben ik nest wel zenuwachtig.
from Writer4ever on 07/16/2016 10:48 PMLoïc
Ik sla mijn ogen neer als ze dat zegt. Ze is inderdaad niet zo een type, maar anders dan tegen mensen hun verwachtingen ben ik ook niet het type dat alles vrij geeft. Zeker niet wanneer het over liefde gaat. Ze tovert een glimlach om mijn lippen als ze dat zegt. "We moeten maar eens genieten van dit moment," fluister ik bijna net zo zacht als zij dat net deed. Ik leg nu beide handen om haar nek heen en druk mijn lippen zachtjes op die van haar. Ik begin haar rustig te zoenen en glijd met handen langs haar rug naar haar heupen toe.
from Writer4ever on 07/16/2016 10:17 PMLoïc
Ik blijf dicht bij haar staan en het duurt even voordat de vraag die ze net stelde tegoei tot me is doorgedrongen. "Weet ik niet, te zenuwachtig ofzo," zeg ik en probeer mijn zachte stem aan te houden. Mijn hand verplaats naar iets verder naar achteren. Ik druk een kus half op haar lippen, half op haar wang. "Waarom heb jij míj niet eerder een teken gegeven?" Ik leun een beetje achterover zodat ik haar gezicht kan zien.
from Writer4ever on 07/14/2016 06:57 PMLoïc
Ik kijk een beetje rond in haar kamer. Deze is niet zo heel erg groot, maar ook niet veel kleinder dan die van mij. Hij is heel erg leuk ingericht met kleine decoraties. En vooral veel netter dan mijn kamer. Ik draai me in een ruk om naar Leila als ze wat zegt. Ik glimlach klein en trek een wenkbrauw op. Er rolt een korte lach over mijn lippen als ze meteen erna zegt dat ze dat niet had moeten zeggen. Ik zet een stap dichter naar haar toe. Met mijn hand glijd ik van haar pols naar haar schouder en laat deze daar liggen. "Maakt niet uit, je wilt ook niet weten hoe vaak ik gedroomd heb over hier staan." Ik probeer mijn stem laag en zacht te laten klinken. Dan ga ik verder met mijn hand naar haar nek en vervolgens ga ik met mijn duim over haar kaaklijn heen. Gevolgd door een kus op haar andere wang.
Nieuwe ORPG's
from Writer4ever on 07/12/2016 09:34 PMHey lieverds,
Ook ik heb gedaan met mijn examens, mijn kamp is voorbij en ik ga pas eind augustus op vakantie. Dat wil zeggen dat ik dus weel alle tijd heb voor ORPG's. Ik heb er voorlopig 2 lopende, maar ik zou er ontzettend graag meer hebben!
Interesse? Reageer dan zeker eventjes of stuur een berichtje 😊
from Writer4ever on 07/12/2016 01:54 PMLoïc
Ik merk dat ze haar duidelijk niet op haar gemak voelt. Ik kijk een beetje rond in de woonkamer en in de keuken. Het is inderdaad niet zo heel erg interessant, maar ik denk niet dat dat in andere huizen wel zo zou zijn. "Laat me anders je kamer zien, die is vast wel interessant," zeg ik en bijt kort op mijn lip. Met een kleine glimlach om mijn lippen volg ik haar naar haar kamer toe.
Re: Examens
from Writer4ever on 06/17/2016 07:08 PM@TattooedHeart.
Jij ook succes!
@Charmare
Dankjewel 😊