O || Her boyfriend (18+)
First Page | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 10 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 04/30/2016 08:50 PMLeila
Ik ben blij en meteen begin ik te glimlachen als Loïc toestemt. We stappen beide uit auto en onderweg naar de voordeur, zoek ik alvast mijn sleutels. Zodra ik de deur geopend heb, stap ik naar binnen. Ik doe het licht aan en stop dan de sleutels weer in mjn tas. Nog steeds wordt er niet zo veel gezegd, maar dat vind ik niet zo'n groot probleem. Ik wil hem net wat te drinken aanbieden en hem zijn jas laten uittrekken, maar doordat hij naar me toekomt, houd ik wijselijk mijn mond. Het is beter om nu niks te zeggen en af te wachten wat Loïc gaat doen. Hij komt wel heel erg dicht en drukt dan hij zijn lippen zacht op die van mij. Ik leg mijn armen over zijn schouders en zoen automatisch met hem mee. Het is fout, heel erg fout, maar ik kan hem niet zomaar van me af duwen. Het voelt prettig aan om Loïc zo dicht bij me te hebben, ook verraad ik Kaat hier heel erg mee.
from Writer4ever on 05/29/2016 12:17 PMLoïc
Langs de ene kant voelt het zalig om hier te staan, te zoenen met Leila. Aan de andere kant voelt het vreselijk om Kaat zo te verraden. Maar Leila is nu eenmaal het meisje waar ik het eerst op gevallen ben. Ik leg mijn armen om haar heupen en zoen rustig verder. Uiteindelijk laat ik haar los. Het is hier me toch net iets te warm om mijn jas aan te houden. Ik trek hem uit. "Waar kan ik mijn jas leggen?" vraag ik en kijk haar glimlachend aan.
from Ellytjevdb on 05/29/2016 05:06 PMLeila
Hij legt zijn armen om mijn heupen waardoor de vlinders in mijn buik alleen maar sneller gaan fladderen. Als hij me na een tijdje loslaat, kijk ik hem enkele seconden verward aan. Al snel herpak ik me en zeg dat hij zijn jas gewoon aan de kapstop mag hangen. "Wil je nog wat drinken?" vraag ik lief. Ik wil hem nu zo goed mogelijk op zijn gemak stellen en zo min mogelijk dingen doen die hem zouden kunnen wegjagen. Ik heb Loïc nu zo dicht bij me, dat wil ik graag ook zo zouden.
from Writer4ever on 05/29/2016 06:49 PMLoïc
Ik hang mijn jas, zoals ze zei, aan de kapstok. Ik kijk haar nadenkend aan. Maar sla dan toch haar aanbod af. "Nee dankje, laat me anders even je huis zien," zeg ik met een glimlach. Aangezien ik hier ook voor de eerste keer ben en ik altijd nieuwsgierig ben naar hoe anderen mensen hun huis eruit ziet.
from Ellytjevdb on 06/26/2016 12:08 PMLeila
Ik knik als hij mijn aanbod afslaat. Op mijn gezicht houd ik een zwakke glimlach, die aangeeft dat ik me een beetje zenuwachtig voel. "Wel, kom maar verder door dan", zeg ik met een uitnodigend gebaar naar de woonkamer. Ik druk de lichtschakelaar aan, aangezien het ondertussen al helemaal donker is buiten. "Dit is eigenlijk allemaal niet zo interessant", zeg ik terwijl ik ook naar de keuken wijs. Ongemakkelijk bijt ik op mijn lip.
from Writer4ever on 07/12/2016 01:54 PMLoïc
Ik merk dat ze haar duidelijk niet op haar gemak voelt. Ik kijk een beetje rond in de woonkamer en in de keuken. Het is inderdaad niet zo heel erg interessant, maar ik denk niet dat dat in andere huizen wel zo zou zijn. "Laat me anders je kamer zien, die is vast wel interessant," zeg ik en bijt kort op mijn lip. Met een kleine glimlach om mijn lippen volg ik haar naar haar kamer toe.
from Ellytjevdb on 07/14/2016 06:37 PMLeila
Loïc kijkt rond, alsof hij alles goed in zich opneemt en keurt. Hoe vaak heb ik wel niet gedroomd om hem door die deur te zien stappen? Ik ben de tel al kwijtgeraak. Nu het eindelijk gebeurt, sta ik als aan de grond genageld naar hem te kijken. Ik knik als hij voorstelt om naar mijn kamer te gaan. Die is niet zo interessant, maar ik voel me er beter op mijn gemak en ik kan tenminste wat vertellen. Ik open de deur naar mijn kamer en stap naar binnen. Gelukkig ligt alles er netjes bij, behalve de boeken en papieren van school die op mijn bureau verspreid liggen. Loïc naar binnen zien komen is als een droom die uitkomt en voor ik het weet rolt er een opmerking over mijn lippen. "Je weet niet hoe lang ik hier al over droom", zeg ik zacht. Vrijwel meteen sla ik mijn handen voor mijn mond. "Sorry, dat was echt stom van me", verontschuldig ik me.
from Writer4ever on 07/14/2016 06:57 PMLoïc
Ik kijk een beetje rond in haar kamer. Deze is niet zo heel erg groot, maar ook niet veel kleinder dan die van mij. Hij is heel erg leuk ingericht met kleine decoraties. En vooral veel netter dan mijn kamer. Ik draai me in een ruk om naar Leila als ze wat zegt. Ik glimlach klein en trek een wenkbrauw op. Er rolt een korte lach over mijn lippen als ze meteen erna zegt dat ze dat niet had moeten zeggen. Ik zet een stap dichter naar haar toe. Met mijn hand glijd ik van haar pols naar haar schouder en laat deze daar liggen. "Maakt niet uit, je wilt ook niet weten hoe vaak ik gedroomd heb over hier staan." Ik probeer mijn stem laag en zacht te laten klinken. Dan ga ik verder met mijn hand naar haar nek en vervolgens ga ik met mijn duim over haar kaaklijn heen. Gevolgd door een kus op haar andere wang.
from Ellytjevdb on 07/16/2016 09:23 PMLeila
Het maakt me lichtjes zenuwachtig als hij niet zegt wat hij van mijn kamer vindt. Na mijn opmerking voel ik me een verschrikkelijke idioot. Hoe kan ik nu zoiets zeggen? Ik heb nog niet genoeg blunders in zijn buurt gemaakt... Hij heeft zich met een ruk naar me toegedraaid, zacht gelachen en is dichter naar me toegekomen. Het zijn allemaal dingen die me ongemakkelijk laten voelen. Zijn stem klinkt laag en zacht, wat me weer op mijn gemak laat voelen, al zeker wanneer de woorden die hij net gezegd heeft tot me doorgedrongen zijn. Ik leg mijn hand op de zijne en probeer hem strak aan te kijken. "Waarom heb je me nooit eerder een teken gegeven?" vraag ik zacht. Ik ben bang om luid te praten, om op die manier de magie tussen ons uit te blazen en hem weg te stoten. Ik moet dit voorzichtig aanpakken, zorgen dat ik niks verkeerds zeg of doe, alles om hem dicht bij mij te houden.
from Writer4ever on 07/16/2016 10:17 PMLoïc
Ik blijf dicht bij haar staan en het duurt even voordat de vraag die ze net stelde tegoei tot me is doorgedrongen. "Weet ik niet, te zenuwachtig ofzo," zeg ik en probeer mijn zachte stem aan te houden. Mijn hand verplaats naar iets verder naar achteren. Ik druk een kus half op haar lippen, half op haar wang. "Waarom heb jij míj niet eerder een teken gegeven?" Ik leun een beetje achterover zodat ik haar gezicht kan zien.