O || Her boyfriend (18+)

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 03/29/2016 02:04 PM

Met Writer4ever.

Ik : Leila Jordan || 17 || Verlegen || Lief || Sportief ||

Jij : Jongen + begin

Leila_Jordan_47.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 03/31/2016 04:42 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend

from Writer4ever on 03/29/2016 02:19 PM

Loïc Jones || 18 || Vriend van Kaat || Lief || Populair bij meisjes || Goeie student 

Ik trek een oog open als ik de wekker hoor afgaan, zodat ik net genoeg zie om hem af te drukken. Het is nog zo vroeg. Maar het is school, dus ik moet wel opstaan. Ik heb nog 10 minuten om op school te geraken. Dus spring ik snel uit bed, trek een t-shirt met pull erover en een broek aan. In de spiegel leg ik mijn haren goed. In de bovenste schuif van mijn nachtkastje ligt het pak cornflakes. Ik eet er wat van en poets daarna mijn tanden. Uiteindelijk werp ik nog een laatste blik in de spiegel en keur mezelf goed. Snel ga ik naar buiten. De school is zowat een straat verderop dan mijn huis, dus als ik even door wandel ben ik er nog optijd.
Net wanneer ik de poort binnen kom gaat de bel. Snel kijk ik even het schoolplein rond om te kijken of ik Jordan zie, zodat ik niet alleen naar de les moet lopen. Maar hij stelt me teleur. Dus ga ik zelf maar op weg naar Duits. Als ik bij het lokaal ben, zie ik dat Jordan er al zit. "Alleen?" vraagt hij en kijkt rondom me. Waarschijnlijk dacht hij dat ik met Kaat mee was gekomen. Ik knik en ga langs hem zitten. "Was een beetje laat," zeg ik met een glimlach. Jordan begint te lachen. "Schweigen." De stem van mevrouw Verens overheest al het gepraat. Ik ga goed zitten en laat me een beetje onderuit zakken.
 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend

from Ellytjevdb on 03/29/2016 02:40 PM

Leila
Zoals altijd ben ik vroeger wakker dan dat mijn wekker afgaat. Ik zet hem uit en stap dan uit bed om de gordijnen te openen. Het is de laatste tijd erg mooi weer en gelukkig maar, want Kaat geeft vrijdag een feestje en het zou fijn zijn als je dan ook buiten kan zitten. Kaat en ik zijn al jaren beste vriendinnen. We zijn heel verschillend, maar op die manier vullen we elkaar aan. Kaat is zelfzeker, heeft veel lef en kan goed omgaan met jongens. Ik daarentegen ben erg onzeker, heb geen lef en ben net een bange kip als ik met jongens moet praten. Misschien ben ik een beetje jaloers op haar en zeker omdat ze samen is met Loïc. Hij is mijn crush al sinds de lagere school, maar nog nooit heb ik dit tegen hem durven zeggen. Ook Kaat weet hier niet van, want anders zou het wel eens voor problemen kunnen zorgen.
In de badkamer maak ik me klaar om naar school te vertrekken. Ik spuit snel nog wat parfum op en ga dan naar de keuken om te ontbijten. Ondanks ik vroeger wakker was, moet ik nu wel voortmaken om op tijd te komen. Ik stop een boterham in mijn mond, dit terwijl ik een appel in mijn rugzak stop. -Kom eraan!- Stuur ik naar Kaat. Nadat ik mijn fiets heb genomen, stap ik op en fiets ik naar haar thuis. Meestal gaat Kaat wel met de fiets, maar soms spreekt ze af om samen met Loïc naar school te gaan. Ik ben blij dat ik nu nog even niet aan hen twee samen moet denken.
Eenmaal aangekomen op school, zetten we onze fietsen weg en gaan alvast naar binnen. Loïc is nergens te bespeuren en voor even vind ik dat wel fijn. Het eerste uur hebben we Frans, waar ik helemaal niet goed in ben. Beginnen met Frans op een maandag maakt het alleen maar erger.

http://www.polyvore.com/back_to_school/set?id=185557124

Leila_Jordan_46.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend

from Writer4ever on 03/29/2016 02:55 PM

Loïc
Ik ben ontzettend blij wanneer de twee eerste lesuren voorbij zijn. Twee uur Duits na elkaar, op een maandagochtend, is echt heel vermoeiend. Zeker omdat mevrouw Venens een strenge leerkracht is. "Kom je mee naar Kaat?" vraag ik aan Jordan. Ik en Kaat zijn ondertussen al een jaar samen en naar mijn gevoel zit het nog steeds goed. Ze is een lief meisje met veel lef, daar hou ik wel van. Al zou het af en toe handiger zijn als ze wat verlegen was. Ik denk dat Jordan haar vriendin, Leila, wel ziet zitten. Want hij wil vaak meegaan en als we bij hen zijn staart hij alleen maar naar haar. Wat ik niet gewoon ben van hem, want normaal heeft hij een grote mond. Over Leila weet ik eigenlijk niet zo veel, ze is heel verlegen en zegt niet zo veel. Missschien is ze niet zo goed met jongens? Ik weet het niet. Jordan knikt gelukkig, anders moest ik nog alleen op zoek naar Kaat. Ik kijk het schoolplein rond en zie haar dan staan. "Daar bij dat bakje zijn ze," zeg ik tegen Jordan en vertrek richting hun. Kaat staat met haar rug naar me toe, dus leg ik mijn twee armen rond haar heupen en glimlach naar Leila. Kaar maakt een klein sprongetje van de schrik en ik begin te lachen. Ze draait zich rond, terwijl ik mijn armen om haar middel laat liggen. "Dag prinses," zeg ik en druk daarna mijn lippen op die van haar. Eventjes hou ik haar vast, maar laat haar lippen uiteindelijk toch los. Als ik langs me kijk zie ik Jordan weer naar Leila staren. Ik geef hem een zacht stootje met m'n elleboog en glimlach naar hem.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend

from Ellytjevdb on 03/29/2016 03:17 PM

Leila
Na een uur Frans en een uur Wiskunde hebben we pauze. Een kwartiertje van rust voordat we nog eens twee uur lang op een stoel moeten zitten. Kaat en ik zijn meteen naar buiten gegaan en hebben een bankje uitgekozen. Ze gaat ervanuit dat Loïc ons wel vindt. Meestal komt Jordan met hem mee. Het is een lieve jongen en zeker niet lelijk, maar hij zit me vaak aan te staren heb ik het gevoel. Dit geeft me zowel een fijn als een ongemakkelijk gevoel. Ik heb gelijk want even later komen de jongens op ons af. Kaat staat met haar rug naar hem toe en heeft niet door dat Loïc haar elk moment gaat laten schrikken. Wat ongemakkelijk glimlach ik naar hem, maar wend mijn blik af zodra ze elkaar een kus geven. Na het jaar dat ze samenzijn, kan ik nog steeds niet goed tegen hun klef gedoe. Het blijft lastig om de jongen van mijn dromen zo te zien met mijn beste vriendin. Ik kijk dus maar naar mijn mobiel die op mijn schoot ligt. Op zo'n moment wil ik net zo zijn als Kaat, want haar mobiel maakt elke 5 minuten wel een geluid van haar berichtmelding. Mijn mobiel ligt maar doelloos op mijn benen aangezien ik amper smsjes stuur. "Euh Kaat, ik ga mijn boeken alvast halen. Ik zie je zo wel bij biologie", zeg ik waarna ik mijn rugzak neem en mijn mobiel wegstop. Ik sta op en wandel naar binnen, waar ik opgelucht kan ademhalen.

Leila_Jordan_45.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend

from Writer4ever on 03/29/2016 03:41 PM

Loïc
Ik kijk vreemd naar Leila wanneer ze zegt dat ze haar boeken alvast gaat halen. Dit doet ze wel vaker, flauwe excuses zoeken en daarna weglopen. "Doen we soms wat mis?" vraag ik verward aan Kaat. Ze schudt haar hoofd. "Leila voelt zich gewoon niet altijd even lekker als er andere mensen bij zijn." Ik heb nog steeds een frons in mijn voorhoofd. "Ga erachter aan," zeg ik tegen Jordan en knipoog. "Nee jo, ik vind haar helemaal niet zo leuk als jij denkt." Zijn reactie komt uit het niets. Ik hef mijn schouders op en lach het weg. Dan gaat de bel alweer. De pauzes zouden echt langer moeten duren. Ik druk mijn lippen op die van Kaat en geef haar een lange zoen. Op de achtegrond hoor ik Jordan mompelen: "Kom nou, we moeten door." Uiteindelijk maak ik me los van Kaats lippen en wandel samen met Jordan naar Wiskunde. "Vind je Leila echt niet leuk?" vraag ik, nog steeds verward door zijn reactie net. Hij heft zijn schouders op. "Vond. Maar ze is te afstandelijk. En trouwens, ik zit al een tijdje achter Kylie aan." Ik trek grote ogen. "Die van scheikunde?" Jordan knikt en ik begin te lachen. Kylie is inderdaad een typisch meisje voor Jordan. Grote borsten, dikke kont, dikke lippen en een groot ego. Op zo een meisjes zou ik nooit kunnen vallen. Voor mij moeten ze zijn zoals Kaat. Gewoon, niet te speciaal en niet alle rondingen in het kwadraat. Ik zet me ergens achteraan in het lokaal langs Jordan. Ik ben niet zo goed in wiskunde, dus ben ik wel verplicht om goed op te letten. Nog neet voordat de les begint stuur ik een sms'je naar Kaat: -Vanmiddag aan de ronde tafel het kortst bij de rode muur?- Het is namelijk handiger om af te spreken waar we gaan zitten zodat ik haar niet steeds moet gaan zoeken.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend

from Ellytjevdb on 03/29/2016 04:04 PM

Leila
Ik wandel naar mijn kluisje en blijf daar even treuzelen met het wisselen van mijn boeken. Zodra ik de juiste genomen heb, wandel ik naar het biologie lokaal. Er is nog niet anders, dus kan ik even voor me uit staren en dromen zonder dat er andere leerlingen met storen. Ik heb beloofd aan Kaat om haar te helpen met haar verjaardagsfeest van deze vrijdag, maar er moet nog veel gebeuren. Straks tijdens de pauze moeten we het er maar even over hebben. Ik ben nu al benieuwd wat Loïc zou aantrekken. Ik lik over mijn lippen en kijk op zodra er enkele klasgenoten komen en ook Kaat komt aangewandeld. We zitten nog maar net op onze plaatsen als Kaat een bericht krijgt van Loïc. "Vanmiddag aan de ronde tafel, het kortst bij de rode muur", deelt ze me mee. "We gingen toch praten over je feestje?" vraag ik voorzichtig. "Hij mag alles toch horen? Alleen mijn jurk moet nog geheim blijven, daar wil ik hem mee verrassen", zegt ze opgewekt. "Je weet nog niet eens welke jurk je gaat dragen", merk ik lachend op. "Daarom gaan we woensdagmiddag shoppen. Ook jij moet een mooie jurk hebben trouwens", zegt ze met een knipoog. "Oké dan", zeg ik waarna ik een zuch slaak.
De twee lesuren gingen voorbij als een trein, aangezien ik de hele tijd scenario's zat te bedenken voor het feest. Kaat speelde er geen rol in, nee alleen ik en Loïc. Ik vind het erg, echt waar, maar ik moet soms ook aan mezelf en aan mijn eigen gevoelens denken. Ik ga hem natuurlijk ook uitnodigen op mijn eigen verjaardagsfeest, maar dat zal waarschijnlijk veel kleinschaliger zijn dan dat van Kaat. Ik kan hem niet 'niet' uitnodigen, zodat Kaat alleen maar rare dingen gaat denken. Tot nu toe heb ik mezelf kunnen inhouden in haar buurt, maar ik weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden.

Leila_Jordan_44.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend

from Writer4ever on 03/29/2016 04:26 PM

Loïc
Het uur wiskunde gaat heel traag voobij. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er niet veel van snap en het precies allemaal chinees is. Eindelijk gaat de bel. Nu nog een uur Frans en dan is het eindelijk middag. 
Gelukkig gaat het uur Frans veel sneller voorbij, niet dat ik daar veel van snap maar die leerkracht is denk ik gewoon iets interessanter. "Au revoir tous le monde," zegt de leerkracht. Ik sta op en stop mijn boeken in mijn tas. "Ik ga zodadelijk even kennis maken met Kylie, dus ga maar alleen naar Kaat." Jordan zegt het zo dat ik al kan vermoeden wat hij van plan is. Ik knik en loop naar de kantine. Zoals afgesproken ga ik aan de ronde tafel zitten, het kortst bij de rode muur. Ik neem mijn boterhammen en wacht op Kaat en Leila. Gelukkig duurt het niet al te lang voordat ze er zijn, want het is een beetje gênant om alleen aan een tafel te zitten. Ik glimlach naar ze en druk een korte kus op Kaats lippen. "We moeten wel wat bespreken voor mijn feestje, als je dat niet erg vind," zegt ze terwijl ze lief naar me kijkt. "Tuurlijk niet, ik hoor graag wat er allemaal gaat komen. En wat je gaat aandoen," zeg ik en knipoog. Ik weet dat ze me niet wil vertellen wat ze gaat aandoen, maar ik kan maar proberen. Ik ben van plan om gewoon een wit hemd te dragen met een zwarte jeans. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar wat Leila gaat dragen. Hopelijk ziet ze er niet al te mooi uit, want dan ga ik nog moeite moeten doen om niet aan haar te bezwijken. Ik zelf even lachen om mijn gedachten en volg dan verder het gesprek tussen Kaat en Leila.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend

from Ellytjevdb on 03/29/2016 05:02 PM

Leila
Nadat Kaat nog even wat heeft uitgelegd aan een vriendin, wandelen we naar de kantine. Loïc zit al op ons, of eerder Kaat te wachten. Gelukkig is Jordan er niet bij deze keer. Ik haal het broodje uit mijn tas en glimlach naar Loïc. "Kaats outfit is volledig geheim tot het moment van haar feestje zelf", waarschuw ik hem met een lachje. "Net als die van Leila", vult Kaat mij aan. Kaat en ik kijken even naar elkaar en knipogen. Ik wil niet te veel opvallen op haar feest, maar ze heeft zelf al gezegd dat ze wat leuks heeft zien hangen in de stad dat mij leuk zou staan. Kaat gaat vaker naar feestjes dan ik en weet dan ook precies wat ze moet aantrekken. Korte jurkjes of rokjes, croptops, veel te diepe uitsnijdingen en ga zo maar door vindt ze fijn voor een feestje. Ik daarentegen houd het liever simpel. "Heb je al ballonnen gekocht?" vraag ik aan Kaat, waarna ik een hap neem van mijn broodje. "Mijn moeder heeft er meegebracht van de winkel, maar ik wil woensdag ook nog witte kopen. Mijn vader ging zorgen voor zo'n helium ding", zegt ze. "En bekers, die mogen we ook niet vergeten. Mijn moeder laat ons nooit haar glazen gebruiken", lacht ze. Ik moet zacht grinniken. Kaats moeder is een geweldige vrouw, maar ze is wat overbezorgd. Dat zou kapot kunnen gaan? Zet het dan maar in de kast. Ik neem nog een hap en daarna een slok water. Voorzichtig kijk ik even naar Loïc, niet te opvallend.

Leila_Jordan_43.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend

from Writer4ever on 03/29/2016 05:43 PM

Loïc
Ik glimlach zwakjes als ik blijkbaar nog geen van beide outfits mag weten. Stilzwijgend luister ik naar wat ze allemaal aan het regelen zijn. Ballonnen? Bekertjes? Waarom maken meisjes hun altijd zoveel zorgen voor feestjes. Toen ik, twee maand geleden, mijn 18 jarige feest gaf, liet ik mam alles voo me regelen. Mijn feest was gewoon simpel, zonder ballonnen en zonder al die extra spulletjes. Terwijl zij verder druk bespreken, eet ik verder. Ik kijk even naar Leila, die aandachtig naar Kaat haar uitleg aan het luisteren is. Tot net iets meer dan een jaar geleden vond ik haar best leuk. Mijn eerste contact met Kaat was toen eigenlijk bedoeld om Leila beter te leren kennen, maar toen gebeurde het.. Kaat zoende me en eigenlijk vond ik haar ook best wel leuk. Wanneer ik ontdek dat Leila ook naar mij kijkt, glimlach ik klein en wendt mijn blik af. Plots denk ik aan iets. "Kaat, voor ik het vergeet moet ik dit nog even zeggen: Ik moet morgen en overmorgen op stage in het restaurant om de hoek." Eigenlijk had ik haar dit al eerder moeten zeggen, maar ik denk er nu eigenlijk pas aan.  

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last

« Back to forum