Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: Examens

from Writer4ever on 06/15/2016 06:20 PM

@Supermodelkaty
Dankjewel!

@Definitie
Haha, niet zo slim ;) Maar alles komt goed
Jij ook nog veel succes!

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Examens

from Writer4ever on 06/15/2016 01:01 PM

Jups. Ik haat ze zo hard! Ik ben vorige week vrijdag begonnen en heb volgende week donderdad pas weer gedaan. Wat wil zeggen dat ik vandaag dus nog niet in de helft zit.. Ik ben echt langzaam aan het sterven, maar ik probeer mezelf moed in te spreken zodat ik goed punten heb en een leuke vakantie kan hebben.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: Maandmodel juni!

from Writer4ever on 06/08/2016 07:06 PM

Gefeliciteerd!

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: UITSLAG helloblog!

from Writer4ever on 06/03/2016 07:43 PM

Proficiat!!

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Writer4ever on 05/29/2016 08:07 PM

Zou wel willen komen, maar mijn ouders zijn vrij streng dus denk niet dat het zou mogen en mag sowieso mijn facebook nergens doorgeven enzo 😒 Maar zou sowieso wel een vriendin willen meenemen hihi, maar gaat waarschijnlijk toch niet mogen...

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 05/29/2016 06:49 PM

Loïc
Ik hang mijn jas, zoals ze zei, aan de kapstok. Ik kijk haar nadenkend aan. Maar sla dan toch haar aanbod af. "Nee dankje, laat me anders even je huis zien," zeg ik met een glimlach. Aangezien ik hier ook voor de eerste keer ben en ik altijd nieuwsgierig ben naar hoe anderen mensen hun huis eruit ziet.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 05/29/2016 12:17 PM

Loïc
Langs de ene kant voelt het zalig om hier te staan, te zoenen met Leila. Aan de andere kant voelt het vreselijk om Kaat zo te verraden. Maar Leila is nu eenmaal het meisje waar ik het eerst op gevallen ben. Ik leg mijn armen om haar heupen en zoen rustig verder. Uiteindelijk laat ik haar los. Het is hier me toch net iets te warm om mijn jas aan te houden. Ik trek hem uit. "Waar kan ik mijn jas leggen?" vraag ik en kijk haar glimlachend aan.  

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/30/2016 08:31 PM

Loïc
Er verschijnt een kleine glimlach om mijn lippen als ze zegt dat ze niet thuis zijn. En dat ze dan is zelf voorstelt om nog even mee binnen te gaan, maakt het des te leuker. Ik knik. "Graag," zeg ik en open de autodeur. Ik blijf op een kleine afstand terwijl ze de deur van het slot afhaalt en ga voorzichtig naar binnen heen. Het huis is niet zo heel erg groot, maar het zoet er enorm gezellig uit. Ik sluit de deur achter me. Heel de tijd hebben we nog niets gezegd, maar ik denk dat we allebei voelen wat er gaat gebeuren. En op dit moment vind ik er niks mis mee, al weet ik nu al dat ik hierdoor in de problemen ga komen. Toch doe ik het. Ik stap voorzichtig naar haar toe en druk mijn lippen zacht op die van haar.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/28/2016 08:14 PM

Loïc
Ik blijf haar strak aankijken terwijl ik wacht op antwoord. Als ze vraagt of ik haar naar huis wil brengen, knik ik. Ik wil me net draaien om het contact aan te zetten als ik plots haar lippen op die van mij voel. Zonder hoeven na te denken geef ik een kus terug. Als we elkaar hebben losgelaten kijk ik naar de stoel. "Waar woon je?" vraag ik als ik plots besef dat ik eigenlijk niet eens weet waar ze woont. Ik draai het contact aan en zet de weg in naar haar huis. De hele rit is het stil, maar het is geen ongemakkelijke stilte. Het is eerder dat soort stilte waarvan je weet dat je aan ongeveer hetzelfde aan het denken bent. Blijkbaar woont ze helemaal niet zo ver van Kaat vandaan. Ik rijd de oprit op en zet de auto stil. "Zijn je ouders thuis?" vraag ik en kijk haar aan. Stiekem hoop ik dat dat niet zo is. Maar anderzijds ook weer wel, want dat zou ons behoeden van fouten dingen te doen.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/27/2016 09:27 PM

Loïc
Aandachtig luister ik naar alles wat ze zegt en zelfs ik voel tranen in mijn ogen opkomen. Ik dacht dat dit soort scenario's alleen in films bestond, maar blijkbaar niet dus. Ik wend mijn blik af en kijk naar beneden. Moet ik nu ook gaan zeggen hoe het eigenlijk zit? Ik buig langzaam voorover en druk een heel zachte kus op haar mondhoek. Daarna trek ik meteen terug en kijk haar aan. "Ik uh.." Ik haal diep adem en probeer mijn stem zo normaal mogelijk te laten klinken. "Ik moet je ook iets vertellen. En ik begrijp je volledig als je me nu een verschrikkelijke sukkel gaat vinden, wat dat ben ik nu eenmaal ook gewoon. Ik was ook verliefd op jou. Maar jij was erg verlegen en dus zag ik geen andere keus dan via Kaat in contact met jou te komen. Maar Kaat was gewoon zo lief, dat ik verliefd op haar ben geworden. Ik vond het verschrikkelijk om bij jou te zijn en mijn liefde niet te kunnen uitten. Ik dacht dat ik wel over jou heen zou komen, want ik had iemand anders waar ik van hield. Maar dat was helemaal niet zo. Ik voel nu gewoon nog steeds iets voor je." Ik zeg het allemaal terwijl mijn blik van haar ogen tussen de stoel wisselt. Maar als ik klaar ben, ben ik verplicht om haar aan te kijken. Ik wil weten hoe ze reageert.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page