O || Her boyfriend (18+)

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 04/24/2016 03:33 PM

Leila
Ik neem afscheid van Kaats moeder met een knuffel. Ze zegt dat ze me morgen wel wat soep zal komen brengen, maar ik breng haar van dat idee af. Soep kan geen hart genezen. Van de kapstop neem ik mijn jasje en uit de kast neem ik mijn handtas die ik had meegenomen. Kaat zal niet merken dat ik weg ben en Loïc ook niet, dus waarom zou ik hen gedag gaan zeggen. Ik trek de deur open en wandel de oprit af naar het voetpad. Ik hoor mijn naam als ik buiten op de stoep sta. Verward draai ik me om en zie dat Loïc naar buiten komt gerend. Ik haal diep adem en probeer mijn tranen binnen te houden. Als antwoord knik ik klein, omdat ik niet wil dat hij mijn stem hoort overslaan als ik iets zeg. Zodra hij me een knuffel geeft en vraagt of het gaat, kan ik mijn tranen niet langer bedwingen. "Ja, het gaat helemaal top met me", zeg ik ironisch. "Moet jij niet stiekem met Kaat liggen knuffelen", werp ik naar hem toe. Dit is niet alleen uit verdriet, maar plots borrelt er ook woede bij me op. Woede omdat ik nooit de kans heb gegrepen om Loïc voor me te winnen, dat ik Kaat met hem heb laten gaan.

Leila_Jordan_23.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/27/2016 07:53 PM

Loïc
Ik zucht wanneer ze ironisch zegt dat alles helemaal top met haar gaat. Ik wil niet dat ze om mij zit te huilen. Wanneer ze dat over mij en Kaat zegt laat ik haar weer los. Ik duw met mijn vinger onder haar kin, haar hoofd omhoog zodat ik goed in haar ogen kan kijken. "Waarom zou ik dat doen als er nog heel wat te praten valt met jou?" Ik haal mijn vinger onder haar kin vandaan. "Kom mee naar mijn auto, buiten is het te koud." Zeg ik en loop haar voor naar mijn auto toe. Ik ben blij als ik zie dat ze volgt. Ik stap in aan de bestuurderskant. Het voelt vreemd om zo met Leila om te gaan. Normaal praatte ik amper met haarzelf en was het niet meer dan af en toe eens een woord wisselen. Zonder iets te zeggen kijk ik haar, in de hoop dat ze gewoon haar hart gaat luchten, en alles vertelt wat haar dwars zit. Als ze dat niet doet, wordt het meteen veel moeilijker.

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/27/2016 08:57 PM

Leila
Ik voel de lucht langs mijn nek vegen wanneer hij zucht. Hij laat me los en duwt met een vinger mijn kin omhoog. Op deze manier kijk ik hem recht aan. Ik houd mijn adem in wanneer hij praat, bang om hem weg te jagen. Hij haalt zijn vinger weg en wandelt naar zijn auto. Gehoorzaam loop ik mee, alsof ik een hondje ben. Hij stapt in langs de bestuurderskant en enkele seconden later zit ik naast hem in de auto. Hier zitten we dan, in Loïcs auto. Ik heb geen idee van wat ik moet zeggen. Niet dat ik veel kan zeggen, want mijn keel lijkt net dichtgeknepen te worden. Nog nooit heb ik me zo ongemakkelijk gevoeld bij hem en dat zegt heel wat. Ik raap al mijn moed bij elkaar om uiteindelijk toch iets te durven zeggen. "Wat wil je dat ik zeg?" vraag ik zacht. Er zit een krak in mijn stem, alsof hij gebroken is. Mijn ogen richt ik op mijn handen om op die manier mijn tranen te verbergen.

Leila_Jordan_22.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/27/2016 09:10 PM

Loïc
Een tijd lang zitten we gewoon naar elkaar en net op het moment dat ik denk dat ze niets meer gaat zeggen komt er toch wat uit. Ik kijk haar nog langer aan voordat ik antwoord geef. "Gewoon," begin ik op een zachte toon in de hoop dat ze daar wat rustiger van wordt, "alles wat je dwarszit. Lucht je hart, ik ben hier voor je," zeg ik. Even twijfel ik, maar dan leg ik toch mijn hand op haar schouder en wrijf met mijn duim zachtjes heen en weer. Ik vind het niet leuk om haar zo te zien. Normaal is ze altijd vrolijk,dat merk ik, ookal zegt ze niet veel tegen me. Ik vind het ook altijd zo jammer dat ze zich zo weinig mengt in gesprekken tussen mij en Kaat, want dat is zowat de enoge manier hoe ik haar echt kan spreken als Kaat er bij is. Die is namelijk heel jaloers. Ik blijf haar aankijken en wacht geduldig op antwoord.

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/27/2016 09:19 PM

Leila
Ik kijk naar zijn hand op mijn schouder, veeg een traan weg en zet me dan wat schuiner. Op deze manier kan ik hem recht aankijken als ik mijn verhaal doe. Loïc weet inmiddels bijna alles, dus kan ik hem maar beter op een goede manier vertellen wat er gaande is. "Ik ben verliefd op je", begin ik zacht. Door zijn zachte stem ben ik inmiddels wat gekalmeerd, dus kan ik rustig mijn zegje doen. "Je wilt niet weten hoe lang ik daar al mee loop", zeg ik waarbij ik kort mijn blik afwend. "Toen jij en Kaat plots een koppel werden, heb ik me er proberen overzetten. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Je bent knap, lief, zorgzaam, beschermend, behulpzaam, grappig... Wat wilt een meisje nog meer? Natuurlijkt maakt een verlegen kamerplant als ik geen kans tegenover een sociale schoonheid zoals Kaat. Ik kon dan ook niks anders doen dan toekijken hoe gelukkig jullie waren. Mijn beste vriendin en de liefde van mijn leven", vertel ik hem. Nog nooit heb ik zo veel tegen hem gezegd in één keer. Misschien komt het wel door de drank dat ik me iets opener opstel tegenover hem.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/27/2016 09:27 PM

Loïc
Aandachtig luister ik naar alles wat ze zegt en zelfs ik voel tranen in mijn ogen opkomen. Ik dacht dat dit soort scenario's alleen in films bestond, maar blijkbaar niet dus. Ik wend mijn blik af en kijk naar beneden. Moet ik nu ook gaan zeggen hoe het eigenlijk zit? Ik buig langzaam voorover en druk een heel zachte kus op haar mondhoek. Daarna trek ik meteen terug en kijk haar aan. "Ik uh.." Ik haal diep adem en probeer mijn stem zo normaal mogelijk te laten klinken. "Ik moet je ook iets vertellen. En ik begrijp je volledig als je me nu een verschrikkelijke sukkel gaat vinden, wat dat ben ik nu eenmaal ook gewoon. Ik was ook verliefd op jou. Maar jij was erg verlegen en dus zag ik geen andere keus dan via Kaat in contact met jou te komen. Maar Kaat was gewoon zo lief, dat ik verliefd op haar ben geworden. Ik vond het verschrikkelijk om bij jou te zijn en mijn liefde niet te kunnen uitten. Ik dacht dat ik wel over jou heen zou komen, want ik had iemand anders waar ik van hield. Maar dat was helemaal niet zo. Ik voel nu gewoon nog steeds iets voor je." Ik zeg het allemaal terwijl mijn blik van haar ogen tussen de stoel wisselt. Maar als ik klaar ben, ben ik verplicht om haar aan te kijken. Ik wil weten hoe ze reageert.

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/27/2016 09:51 PM

Leila
Ik zie hoe Loïc dichter komt en blijf als versteend zitten. Wanneer ik zijn lippen op mijn mondhoek voel, sluit ik mijn ogen. Dit is niet echt, het kan gewoon niet echt zijn. Mijn ogen schieten weer open als hij begin te praten. Gaat hij nu ook zijn kant van het verhaal vertellen? Ik wil geen dramatisch liefdesverhaal horen over hem en Kaat. Het liefst zou ik nu willen uitstappen, maar door de maier waarop hij me aankijkt, blijf ik toch nog zitten. Zijn eerste zin voorspelt niet veel goeds. Ik kan Loïc dan wel een sukkel noemen, uiteindelijk heb ik het allemaal aan mezelf te danken. Na zijn uitleg, moet ik moeite doen om mijn mond dicht te houden en hem niet vol verbazing aan te staren. Ergens doet het me wel goed dat hij ook gevoelens heeft (gehad), maar toch voelt het niet zo heel erg prettig. Is dit niet iets typisch wat in films voorkomt? Het kan toch niet dat dit ook echt gebeurd? "Loïc", mompel ik met tranen in mijn ogen. Ik veeg abrupt een ontsnapte traan weg. "I-ik... Wat kan ik hierop zeggen?" vraag ik hoofdschuddend. Mijn blik gaat naar alle kanten, zolang ik de zijne maar ontwijk. Na enkele seconden durf ik hem dan toch aan te kijken. "Zou je me naar huis kunnen brengen? Ik kan Kaat nu echt niet onder ogen komen", zeg ik zacht. "Zeker niet na dit", zeg ik waarna ik mijn lippen vol op die van Loïc duw.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/28/2016 08:14 PM

Loïc
Ik blijf haar strak aankijken terwijl ik wacht op antwoord. Als ze vraagt of ik haar naar huis wil brengen, knik ik. Ik wil me net draaien om het contact aan te zetten als ik plots haar lippen op die van mij voel. Zonder hoeven na te denken geef ik een kus terug. Als we elkaar hebben losgelaten kijk ik naar de stoel. "Waar woon je?" vraag ik als ik plots besef dat ik eigenlijk niet eens weet waar ze woont. Ik draai het contact aan en zet de weg in naar haar huis. De hele rit is het stil, maar het is geen ongemakkelijke stilte. Het is eerder dat soort stilte waarvan je weet dat je aan ongeveer hetzelfde aan het denken bent. Blijkbaar woont ze helemaal niet zo ver van Kaat vandaan. Ik rijd de oprit op en zet de auto stil. "Zijn je ouders thuis?" vraag ik en kijk haar aan. Stiekem hoop ik dat dat niet zo is. Maar anderzijds ook weer wel, want dat zou ons behoeden van fouten dingen te doen.

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 04/29/2016 10:01 PM

Leila
Hij geeft me een kus terug, wat mijn zelfvetrouwen een kleine boost geeft. Hij duwt me niet meteen weg en uit de stilte van de rit besluit ik dat we allebei aan hetzelfde denken. Wat is er zojuist gebeurd? Het zou niet gebeurd mogen zijn, maar daar is het nu te laat voor. Ik snap dat hij Kaat niet wilt kwetsen en dat wil ik ook niet, maar dit is goed voor mijn eigen gevoel en voor heel even moet ik aan mezelf denken in plaats van aan haar. Loïc rijdt de oprit op en zet zijn auto stil. Zijn vraag haalt me weer naar de realiteit. Onbewust moet ik even nadenken, puur omdat mijn gedacht helemaal op een andere wereld zaten en ik er niet meer aan heb gedacht. "Nee, die zijn weg voor hun werk", zeg ik zacht terwijl ik hem aankijk. Ik weet op dit moment niet of dat iets positief of negatief is. "Wil je anders nog even binnenkomen?" vraag ik voorzichtig. Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen.

Leila_Jordan_20.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/30/2016 08:31 PM

Loïc
Er verschijnt een kleine glimlach om mijn lippen als ze zegt dat ze niet thuis zijn. En dat ze dan is zelf voorstelt om nog even mee binnen te gaan, maakt het des te leuker. Ik knik. "Graag," zeg ik en open de autodeur. Ik blijf op een kleine afstand terwijl ze de deur van het slot afhaalt en ga voorzichtig naar binnen heen. Het huis is niet zo heel erg groot, maar het zoet er enorm gezellig uit. Ik sluit de deur achter me. Heel de tijd hebben we nog niets gezegd, maar ik denk dat we allebei voelen wat er gaat gebeuren. En op dit moment vind ik er niks mis mee, al weet ik nu al dat ik hierdoor in de problemen ga komen. Toch doe ik het. Ik stap voorzichtig naar haar toe en druk mijn lippen zacht op die van haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  10  |  »  |  Last

« Back to forum