Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 02:48 PM

Fayena
Ik schud m’n hoofd “ oh nee zeker niet, jij begin dus jij bent gemener “ grijns ik en schiet dan in de lach “ ja jij rovers zo van alles uit de kast vandaan “ knik ik lachend. Ik kijk rustig naar wat hij doet, en voel me langzaam achterover vallen en rol lachend m’n ogen “ jij he “ lach ik en blijf lekker liggen. Ik kijk op als hij het boek heeft en pak hem uit z’n hand en gooi hem dan richting de deur “ welk boek? “ grijns ik even. “ ik me aanstellen? Ik zou niet durven “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 02:39 PM

Fayena
Ik glimlach en haal mijn schouders oo “ jij, jij bent de duivel” “ niet ik “ knik ik ontschuldig. Ik kijk verbaasd op APS ik me over het beeld een stukje voel schuiven “ wat doe jij nou? “ lach ik en kijk even hoe ik op z’n schoot zit “ dit had ik nou ook weer niet gedacht “ grinnik ik zacht. “ Ja helaas je komt er nu niet bij dan kunnen we maar geen bijles doen “ zeg ik alsof het heel ernstig is. “ als jij me kieteld dan ga ik dood “ knik ik zielig.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:59 PM

Fayena
Ik schud m’n hoofd “ nee echt niet “ glimlach ik en haal dan mijn schouders op “ nou dan wacht ik nodig rustig af “ zeg ik en haal even een hand door m’n blonde haren heen. “ pak jij eff het boek “ grap ik en blijf rustig op z’n handen zitten. “ niks, lekker blijven zitten op je handen zodat je mij niet kan gaan kietelen “ “ ik moet wat doen om te overleven “ grijns ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:48 PM

Fayena
Ik haal m’n schouders op “ Naja dan helaas, je krijgt je handen ook niet meer terug “ grijns ik. Ik kijk hem even nep geschrokken aan “ wat wil meneer nu dan gaan doen? “ zeg ik tegen hem en lach zachtjes. Als hij hetzelfde doet als ik schiet ik in de lach en schud m’n hoofd “ nee dat werkt ook niet bij mij “ zeg ik lachend en sla m’n armen over elkaar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:39 PM

Fayena
“ nog steeds de tip om het goed te maken “ knik ik lachend “ de rest kom ik wel achter “ grijns ik eventjes. “ js oké dan is het goed, dan heb ik energie om weer te lachen “ glimlach ik klein en geef hem een zetje als hij me uitlacht. “ nee dat ga je niet doen dan lach ik niet meer hoor “ zeg ik en pak snel z’n handen en ga erop zitten “ zo nu kan je ook niks meer “ glimlach ik breed en blijf rustig zitten. “ Niemand mag m’n geheime wapen niet weten “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:26 PM

Fayena
“ ohjawel, ik zie het aan je hoofd meneer “ lach ik “ je bent niet bepaald een open boek ofzo “ knik ik. “ Ja wel ik stop hoor als jij niet stopt met kietelen, daar heb ik dan geen energie meer voor “ knik ik en haal opgelucht adem als hij gestopt is en kom weer even op adem. “ ik ga natuurlijk niet mijn geheime wapen vertellen, dan is het dus niet meer geheim “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 12:30 PM

Fayena
“ ja zo leer ik je toch nog kennen “ knik ik lachend. Als hij vraagt hoezo schud ik mijn hoofd “ nee laat maar l “ jij geheimen, ik geheimen “ grijns ik en schud m’n hoofd “ nee ik lach wel niet meer, stoppen! “ gil ik lachend en probeer z’n handen weg te halen. “ As je niet stopt vervalt het en dan haal ik mijn geheime wapen erbij hoor “ lach ik “ ik krijg gewoon kramp “ jammer ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:42 AM

fayena
Ik knik “ ja je maakt het er zelf van hoor door zo gemeen te doen “ knik ik en op m’n zij zodat ik normaal tegen hem kan praten. Als hij zegt dat hij er gebruik van gaat maken rol ik lachend m’n ogen “ Hm je bent foch nog een beetje als derest “ plaag ik hem. “ Ja zou ja maar je stopte er wel door “ glimlach ik breed en volg zijn hand die door zijn haren gaat.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:33 AM

Fayena
Ik schud lachend m’n hoofd en hou verder maar op, dit kon een lange discussie worden waar ik niet zoveel zin in had aangezien ik die waarschijnlijk toch niet ga winnen. “ Ja je bent de duivel zichzelf “ knik ik lachend. Als hij weer begint te kietelen begin ik weer te gillen en lachen “ nee stop alsjeblieft, ik doe echt alles “ jammer ik. “ he ik zeg het maar een keer “ knik ik. Weer kietelt hij me “ Allerliefste Jason “ roep ik nog een keer lachend en als hij eindelijk stopt haal ik diep adem en een hand door m’n haren heen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:19 AM

Fayena
“ want je vent natuurlijk oh zo grappig “ plaag ik hem en schud weer m’n hoofd “ nee dat heb ik al dus helaas “ knik ik. “ Zie je, je bent gewoon echt gemeen “ knik ik “ ik had gelijk stille wateren diepe gronden, je bent gewoon de duivel “ knik ik grijnzend. Als hij zegt dat hij aan de beurt is worden m’n ogen groot “ nee alsjeblieft niet “ jammer ik en voor ik het weet voel ik zijn handen beginnen met kietelen. “ nee Jason stop “ gil ik lachend “ stop ik doe echt alles voor je allerliefste Jason “ gil ik en probeer z’n handen weg te halen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page