ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:42 AM

fayena
Ik knik “ ja je maakt het er zelf van hoor door zo gemeen te doen “ knik ik en op m’n zij zodat ik normaal tegen hem kan praten. Als hij zegt dat hij er gebruik van gaat maken rol ik lachend m’n ogen “ Hm je bent foch nog een beetje als derest “ plaag ik hem. “ Ja zou ja maar je stopte er wel door “ glimlach ik breed en volg zijn hand die door zijn haren gaat.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:48 AM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Zo ben ik nou eenmaal" zeg ik lachend. Ik volg haar bewegingen als ze op haar zij gaat liggen en glimlach even. Ik lach zacht en vraag "Hoezo als de rest? Welke rest?" Ik lach zacht en zeg grijzend "Hm, die glimlach is iets te breed" waarna ik haar weer grijnzend kietel.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 12:30 PM

Fayena
“ ja zo leer ik je toch nog kennen “ knik ik lachend. Als hij vraagt hoezo schud ik mijn hoofd “ nee laat maar l “ jij geheimen, ik geheimen “ grijns ik en schud m’n hoofd “ nee ik lach wel niet meer, stoppen! “ gil ik lachend en probeer z’n handen weg te halen. “ As je niet stopt vervalt het en dan haal ik mijn geheime wapen erbij hoor “ lach ik “ ik krijg gewoon kramp “ jammer ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 12:33 PM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Ik heb helemaal geen geheimen!" zeg ik ook al heb ik die wel. Ik lach zacht en zeg "Niet stoppen met lachen, dat staat je goed" Ik haal mijn handen weg als ze dat probeert en ga weer naast haar liggen. Ik draai mijn hoofd naar haar toe en vraag "En wat is je geheime wapen?"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:26 PM

Fayena
“ ohjawel, ik zie het aan je hoofd meneer “ lach ik “ je bent niet bepaald een open boek ofzo “ knik ik. “ Ja wel ik stop hoor als jij niet stopt met kietelen, daar heb ik dan geen energie meer voor “ knik ik en haal opgelucht adem als hij gestopt is en kom weer even op adem. “ ik ga natuurlijk niet mijn geheime wapen vertellen, dan is het dus niet meer geheim “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 01:29 PM

Jason
Ik schud lachend mijn hoofd "Oke, vraag maar wat je wilt weten dan" zeg ik glimlachend en kijk haar aan. Ik schud hard mijn hoofd en zeg "Nee niet doen, ik ben al gestopt" Ik lach zacht als ze op adem moet komen en kijk naar haar. "Maar ik wil weten wat dat geheime wapen is, dus dan zal ik je weer moeten kietelen, tenzij jij het me nu vertelt" zeg ik grijnzend en leg mijn handen al in haar zij.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:39 PM

Fayena
“ nog steeds de tip om het goed te maken “ knik ik lachend “ de rest kom ik wel achter “ grijns ik eventjes. “ js oké dan is het goed, dan heb ik energie om weer te lachen “ glimlach ik klein en geef hem een zetje als hij me uitlacht. “ nee dat ga je niet doen dan lach ik niet meer hoor “ zeg ik en pak snel z’n handen en ga erop zitten “ zo nu kan je ook niks meer “ glimlach ik breed en blijf rustig zitten. “ Niemand mag m’n geheime wapen niet weten “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 01:42 PM

Jason
Ik lach zacht "Ik geef op alles antwoord behalve dat" zeg ik lachend en schud mijn hoofd. Ik glimlach en kijk haar aan. Ik schiet in de lach als ze mijn handen pakt en grijns even als ze erop gaat zitten. "Ik zou nu van alles kunnen doen" zeg ik grijnzend en kijk haar aan. "Alsjebliiiieeeeft?" vraag ik met puppy ogen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:48 PM

Fayena
Ik haal m’n schouders op “ Naja dan helaas, je krijgt je handen ook niet meer terug “ grijns ik. Ik kijk hem even nep geschrokken aan “ wat wil meneer nu dan gaan doen? “ zeg ik tegen hem en lach zachtjes. Als hij hetzelfde doet als ik schiet ik in de lach en schud m’n hoofd “ nee dat werkt ook niet bij mij “ zeg ik lachend en sla m’n armen over elkaar.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 01:51 PM

Jason
Ik lach zacht en pruil even "Alsjeblieft?" vraag ik weer. Ik lach zacht als ze nep geschrokken kijkt en zeg grijnzend "Nou, daar komt mevrouw dan vanzelf achter" Ik lach zacht als ze in de lach schiet en pruil weer "Dat is nou jammer" zeg ik zielig. "Wat wil mevrouw eigenlijk gaan doen met mijn handen?" vraag ik lachend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum