Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 08:57 PM

Myrall.
'Ik wil gewoon even rust, slapen weet je wel.' zeg ik zo normaal mogelijk. Ik blijf kijken naar het bloed en ik voel nog steeds dat er een aantal tranen over mijn wangen rollen.

Calum.
Ik lach als ze op bed zit, tegen de rand aan. 'Ja, nu kun je niet meer wegkomen.' Ik kruip naar haar toe en grijns even. 'Prepare yourself.' zeg ik lachend. Ik ga het natuurlijk niet echt in haar haar smeren, ze heeft het namelijk net gewassen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 08:46 PM

Myrall.
Ik hoor Calum en Sam soms even. Evenlater hoor ik ook iemand de trap opkomen, dat moet Michael zijn. Hij kan toch niet binnenkomen, de deur zit op slot.

Calum.
Ik pak een grote klodder gel in mijn hand en ren op Sam af. 'It's your tun, babe.' zeg ik met een speelse grijns op mijn gezicht.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/25/2016 08:46 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:58 PM

Myrall.
Ik kijk weer naar het bloed en begin zacht te huilen, niet dat iemand het kan horen. Het zijn meer tranen. Je doet het zelf, Myrall... Je kiest er zelf voor. Je kan ook gewoon wegrotten, dan ben je toch overal vanaf. Dan hebben andere geen last van je en dan hoeft Michael zich niet op te eisen om voor me te zorgen en zo. Hij is nog best jong en moet ook nog genieten.

Calum.
Ik glimlach naar haar. 'Je hebt jezelf ook geholpen door mee te helpen. Je had ook eigenwijs kunnen zijn. Je hebt het grootste deel helemaal zelf gedaan, Sam.' ik pak haar hand vast en loop met haar mee naar onze kamer. Ik pak daar gel en doe snel mijn haar een beetje in model.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:46 PM

Myrall.
Ik laat een kleine glimlach zien als we klaar zijn. 'Ik hoef niks, ik ga even naar boven. Ben zo terug, denk ik.' Zeg ik waarna ik me naar boven haast. Ik kan het niet meer tegenhouden, ik moet het gewoon doen. Ik doe de deur van onze kamer opslot en pak het o-zo-bekende mesje. Ik maak het mezelf steeds moeilijker, maar dit verzacht het gewoon.

Calum.
Ik lach naar haar. 'Sam, je hoeft me echt niet te bedanken. Ik zeg alleen de waarheid.' Ik kleed me aan als ik weer droog ben en droog nog even snel mijn haar iets beter af.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/25/2016 07:46 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:38 PM

Myrall.
Ik kijk over de bank heen, naar de boodschappen die over de grond heen liggen. 'Ik help eerst wel mee met opruimen.' zeg ik waarna ik op sta en naar de tassen loop.

Calum.
Ik glimlach als ze naar haar lichaam kijkt. Ze is heel wat opgeknapt, ze ziet er nu veel gezonder uit. 'Je bent prachtig, Sam.' zeg ik met een kleine glimlach. Ik leg mijn handen op haar onderrug en druk nog een kus op haar hoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:12 PM

Myrall.
Ik knik. Michael is zo beschermend. Ik weet wel dat Calum zo iets nooit zou doen, maar toch, het is lief. Ik kijk naar boven om hem aan te kijken. 'I love you more than anyone.' zeg ik met een kleine glimlach.

Calum.
Ik glimlach naar haar. Ik pak haar hoofd vast tussen mijn handen en druk een kus op haar voorhoofd. Ik kijk even naar d'r kleine handjes die over mijn bovenlichaam heen gaan. Ik voel d'r nagels soms een beetje in mijn buik prikken. Het is geen irritant gevoel, eigenlijk best wel fijn. 'Ik kan er niet tegen om je verdrietig te zien.' Ik kijk haar weer aan en druk een kus op haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 06:53 PM

Myrall.
Er verschijnt een kleine glimlach op mijn lippen. Ik heb nooit het gevoel gehad dat iemand om me gaf, maar Michael geeft me dat gevoel elke dag. 'Het zal niet meer gebeuren, denk ik... twee keer is genoeg.' Ik ga comfortabel tegen hem aanliggen en pak zijn hand vast.

Calum.
Ik leg mijn armen om haar middel heen. Ik smeer ook wat douchegel in haar hals. Ik wil dat dat Luke slijm weg is, op z'n minst. Ik zie dat ze nog steeds een beetje huilt. 'Shh, babe...' kalmeer ik haar. Ik heb me schuldig gevoeld toen ik haar hier tot dwong, maar ik was niet boos op mezelf. Als ik er nu overnadenk ben ik echt een klootzak geweest. En Luke ook, ik had dit niet van hem verwacht. Sam is van mij en dat weet die gozer donders goed. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 06:38 PM

Myrall.
'Z-ze begonnen heel raar te kijken en ons uit eindelijk aan te spreken met babe, ik voelde me al ongemakkelijk maar liet het maar even over me heen gaan.' Ik kijk even naar de keuken. 'Toen liep Sam weg naar de keuken en volgde Luke haar. En voor ik het wist lag Ashton boven op me en ik kon er niet onderuit komen.' Ik veeg een traantje weg. 'Toen nam Luke Sam mee naar de game kamer en was ik dus alleen met Ashton en heeft-ie dit dus gedaan.' zeg ik waarna ik mijn haar nog een stukje aan de kant doe. Het was vreselijk, ik had nooit gedacht dat zo iets me nogmaals zou overkomen. Als ze later waren gekomen, was het misschien wel nog erger geweest. Ik voel me toch schuldig. Nu heb ik hickeys van Ashton...

Calum.
Ik knik en pak haar hand vast waarna we naar boven lopen. Ik kijk even naar d'r hickeys. Ook al staan die van Luke er nu op, ze is nog steeds van mij en van niemand anders. Kut Luke, klootzak... Ik wil eigenlijk met vanalles gaan schelden. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Ik kijk weer even naar Sam. Nu heeft ze een deel van wat ik haar aandeed weer herbeleefd, ze voelt zich vast rot. Heel rot. 'Sam, ik hou van je.' zeg ik met een kleine glimlach. 'Hoe dan ook, het was niet jouw schuld.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Officieel ORPG zoek topic ~ Nemesis

from AestheticRain on 05/24/2016 11:57 PM

HH :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 11:34 PM

Myrall.
Dadelijk denkt hij nog dat het mijn schuld is... Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en kruip goed tegen hem aan. 'Sorry, Michael.' mompel ik. Ook al kon ik er misschien niets aandoen, ik voel me toch schuldig. Alsof ik hem heb bedrogen.

Calum.
'Sammie, het is niet jouw schuld. Niet zo denken. Luke is vroeger al zo geweest maar was er overheen. Maar blijkbaar toch niet. Je kon er niks aan doen, geloof me.' zeg ik. Ik doe een deel van d'r haar aan de kant en kijk naar de paarse vlekjes. Luke is echt flink tekeer gegaan. Ik knijp mijn vuist bij elkaar en hou Sam goed in mijn armen, strak tegen me aangetrokken. Ik ben niet meer van plan om haar los te laten de komende tijd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page