5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:12 PM

Myrall.
Ik knik. Michael is zo beschermend. Ik weet wel dat Calum zo iets nooit zou doen, maar toch, het is lief. Ik kijk naar boven om hem aan te kijken. 'I love you more than anyone.' zeg ik met een kleine glimlach.

Calum.
Ik glimlach naar haar. Ik pak haar hoofd vast tussen mijn handen en druk een kus op haar voorhoofd. Ik kijk even naar d'r kleine handjes die over mijn bovenlichaam heen gaan. Ik voel d'r nagels soms een beetje in mijn buik prikken. Het is geen irritant gevoel, eigenlijk best wel fijn. 'Ik kan er niet tegen om je verdrietig te zien.' Ik kijk haar weer aan en druk een kus op haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 07:19 PM

Sam
Ik glimlach als hij een kus op me voorhoofd drukt en spoel mezelf af. Ik kijk naar beneden naar me lichaam en zie dat me borsten weer wat groter zijn en je me ribben niet duidelijk meer zit. Ik zie er zoveel beter uit nu, denk ik in mezelf.

Michael
''Same'' zeg ik en ga rechtop zitten en trek Myrall met me mee. ''Heb je trek? De boodschappen liggen nog bij de deur'' zeg ik en kijk d'r aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:38 PM

Myrall.
Ik kijk over de bank heen, naar de boodschappen die over de grond heen liggen. 'Ik help eerst wel mee met opruimen.' zeg ik waarna ik op sta en naar de tassen loop.

Calum.
Ik glimlach als ze naar haar lichaam kijkt. Ze is heel wat opgeknapt, ze ziet er nu veel gezonder uit. 'Je bent prachtig, Sam.' zeg ik met een kleine glimlach. Ik leg mijn handen op haar onderrug en druk nog een kus op haar hoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 07:42 PM

Sam
''Dankje'' zeg ik en kijk hem aan. ''Voor alles.'' Als we beide klaar zijn met douchen doe ik de kraan uit en pak 2 handoeken waarvan ik er 1 aan Calum geef. Ik sla de handdoek over m'n lichaam en stap de douche cabine uit.

Michael
Ik knik en loop achter Myrall aan en pak ook een tas met wat boodschappen die er buiten liggen. Ik loop er mee naar de keuken en ruim snel alles op 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:46 PM

Myrall.
Ik laat een kleine glimlach zien als we klaar zijn. 'Ik hoef niks, ik ga even naar boven. Ben zo terug, denk ik.' Zeg ik waarna ik me naar boven haast. Ik kan het niet meer tegenhouden, ik moet het gewoon doen. Ik doe de deur van onze kamer opslot en pak het o-zo-bekende mesje. Ik maak het mezelf steeds moeilijker, maar dit verzacht het gewoon.

Calum.
Ik lach naar haar. 'Sam, je hoeft me echt niet te bedanken. Ik zeg alleen de waarheid.' Ik kleed me aan als ik weer droog ben en droog nog even snel mijn haar iets beter af.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/25/2016 07:46 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 07:50 PM

Sam
''Ja, maar als jij er niet was.. Was ik er nu niet meer.'' zeg ik en doe de schone kleren aan die hier liggen; Een zwarte slimfit jean met een basic wit shirtje. Ik droog me haar in de handdoek en laat het ongekamt.

Michael
Ik kijk een beetje verward naar Myrall die naar boven rent. Ik begin met het maken van het avond eten wat lasagne word. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 07:58 PM

Myrall.
Ik kijk weer naar het bloed en begin zacht te huilen, niet dat iemand het kan horen. Het zijn meer tranen. Je doet het zelf, Myrall... Je kiest er zelf voor. Je kan ook gewoon wegrotten, dan ben je toch overal vanaf. Dan hebben andere geen last van je en dan hoeft Michael zich niet op te eisen om voor me te zorgen en zo. Hij is nog best jong en moet ook nog genieten.

Calum.
Ik glimlach naar haar. 'Je hebt jezelf ook geholpen door mee te helpen. Je had ook eigenwijs kunnen zijn. Je hebt het grootste deel helemaal zelf gedaan, Sam.' ik pak haar hand vast en loop met haar mee naar onze kamer. Ik pak daar gel en doe snel mijn haar een beetje in model.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 08:13 PM

Sam
Ik glimlach en loop met Calum mee naar de slaapkamer. Ik kijk naar hem als hij z'n haar doet. Ik hou zoveel van hem.

Michael
Ik doe de lasagne in de oven en loop naar boven om te kijken wat Myrall aan het doen is. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 08:46 PM

Myrall.
Ik hoor Calum en Sam soms even. Evenlater hoor ik ook iemand de trap opkomen, dat moet Michael zijn. Hij kan toch niet binnenkomen, de deur zit op slot.

Calum.
Ik pak een grote klodder gel in mijn hand en ren op Sam af. 'It's your tun, babe.' zeg ik met een speelse grijns op mijn gezicht.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/25/2016 08:46 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 08:51 PM

Sam
Als Calum met een klodder gel komt aanrennen worden me ogen groot. ''Nee, nee!'' zeg ik snel en spring op het bed weg van Calum.

Michael
Ik wil de kamer deur open doen maar die zit op slot. ''Myrall?'' zeg ik en probeer de deur open te krijgen. ''Waarom is de deur opslot?'' vraag ik en wacht op gehoor. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum