Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 01:21 PM

Sam
Ik snik en staar voor me uit. ''Hij kan niet dood zijn, niet mijn vader.'' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar de auto's op de snelweg en laat de tranen over m'n wangen rollen.

Michael
''Héy, niet zo verlegen'' zeg ik als ze d'r gezicht in m'n nek verstop. Ik ga rechtop zitten en neem Myrall met me mee. ''Laten we kijken wat er beneden gebeurd'' zeg ik en sta op. Ik til Myrall op en loop de trap af naar beneden, maar daar treffen we geen Sam en Calum aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Violet. on 05/27/2016 09:56 PM

Door de groepschat kunnen we kijken wie er vlak bij elkaar wonen zodat je kan samenreizen en dan proberen we een plek te zoeken die een beetje in het midden licht van alles zodat niet iemand een uur hoeft te reizen en de andere 15 minuten

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:44 PM

Sam
Als we de weg oprijden begin ik te huilen. Hij kan en mag niet dood zijn. Niet mijn vader. Ik kijk naar Calum die bezorgd naar me kijkt. "Ik kreeg een telefoontje van me moeder. Ze heeft me vannacht 10 keer geprobeerd te bellen." Zeg ik huilend en kijk voor me uit. "Me vader is overleden vannacht aan een hart aanval" zeg ik en probeer me in te houden.

Michael
Ik strijk een pluk haar achter d'r oor en druk een kus op d'r neus. "Je bent zo perfect" zeg ik en glimlach breed. "How did i get so lucky?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:36 PM

Sam
"Ik vertel je het in de auto" zeg ik en loop snel naar beneden met de tas en pak me telefoon en oplader. "Cal schiet ik!" Roep ik en loop het huis uit en stap in de auto en wacht tot Calum er is.

Michael
Als ik geren hoor door het huis zucht ik. Hoe kunnen ze zo hyper zijn in de ochtend. "Kom is hier" zeg ik en trek d'r boven op me en kijk naar d'r. "Prachtig" zeg ik blij

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:26 PM

Sam
Ik kijk geschokt naar Calum met tranen in me ogen. "Ik moet naar huis" zeg ik en doe snel een broek aan die ik gister aanhad en hou Calums shirt aan. "Ik moet zo snel mogelijk thuis zijn"

Michael
Als myrall zachtjes in me hand knijpt glimlach ik "goodmorning prinses, jij bent vroeg op" zeg ik en druk een kus op d'r hoofd.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:19 PM

TS volgende ochtend ahe
---
Sam
Ik loop de lege huiskamer in.. Het is pas half 8 en iedereen ligt nog te slapen. Ik doe me telefoon aan en zie dat ik een gemiste oproep heb van me moeder, 10 gemiste oproepen. Ik schrik en bel gelijk terug wachtend tot iemand opneemt. Als me moeder opneemt hoor ik al gelijk gehuil aan de andere kant van de lijn. "Mam? Mam, wat is er?" Vraag ik gelijk en kijk naar buiten. Als ze verteld dat papa is overleden aan een hartstilstand in de nacht schrik ik, dit kan niet waar zijn. Ik vertel me moeder dat ik gelijk naar huis kom en hang op en ren naar boven. Als Calum al wakker op bed ligt negeer ik hem en pak een grote tas waar ik wat kleren en benodigdheden in dump.

Michael
Ik ben al wakker, maar heb me ogen nog dicht. Myrall slaapt nog lekker en ik wil d'r niet wakker maken. Ik heb wel al voetstappen gehoord in huis dus Sam en Calum zijn al wakker.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 10:56 PM

Sam
Na het eten zijn we allemaal naar bed gegaan.. Het was een nare dag vandaag. Ik zucht en trek een van Calums shirts aan en kruip naast hem in bed. "Hopelijk is morge een wat betere dag da vandaag" zucht ik en druk een kus op z'n wang, wat ik elke avond doe als we in bed liggen.

Michael
Ik lig lepeltje lepeltje met myrall, en natuurlijk ben ik de grote lepel. Ik leg me arm om d'r middel en druk een kus op d'r achterhoofd. "Hoe voel je je?" Vraag ik.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 10:48 PM

Sam
Ik maak ook gelijk voor Michael en Myrall wat boterhammen en doe die op 1 bord wat ik op tafel neer zet met nog 4 andere bordjes erbij. "Geeft niet Mike, heb al wat boterhammen gemaakt" zeg ik en ga tegenover Calum zitten.

Michael
"Stom dit" zeg ik en ga naast Sam zitten. "Myrall kom ook eten!" Roep ik naar boven en pak alvast een boterham met splinterdunneham

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 10:38 PM

Sam
"Ik eet wel een paar boterhammen als avond eten wil je ook?" Zeg ik en gooi se lasagne weg. Ik doe de oven uit en laat het open staan zodat het kan afkoelen en pak het brood en beleg uit de kast en koelkast.

Michael
"Nou oke.." Zeg ik. "Kom je mee avond eten, er staat lasagne in de ove.... Fuck" zeg ik en ren naar beneden. Fuck fuck fuck fuck ik was het helemaal vergeten. Ik loop snel de keuken in en kijk naar de oven. "Te laat..."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 10:30 PM

Sam
"Calum zit je aan de drugs?" Vraag ik en kijk hem aan. Hij zegt soms zulke aparte dingen.. Ik ruik een verbrande geur en kijk verbaasd. "Ik ruik brand" zeg ik en sta op van het bed. Ik loop snel naar beneden en doe de oven open waar een nu verbrande lasagne in zit. Snel doe ik de oven uit en kijk baar Calum die er ook aan komt. "Michael weer.."

Michael
Ik zucht en kijk naar d'r als ze toch de deur open doet. "Babe als je wilt slapen kan je de deur open laten" zeg ik en loop de kamer in kijkend of ze wat heeft gedaan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page