5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:10 PM

Myrall.
Ik luister een beetje naar Michael's ademhaling, het kalmeert me. Ik voel Michael's arm om mijn middel heen liggen en pak zijn hand vast. Iets wat ik automatisch doe... 'Ik voel me wel oké nu.' zeg ik eerlijk. 

Calum.
Ik druk een kus terug. 'Vast wel.' Ik wil eigenlijk morgen wel iets leuks met Sam gaan doen zodat ze dit ook weer even kan vergeten. Ze was er net vanaf, anorexia en zo... moet Luke het weer verpesten door er een probleem bij te gooien. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:19 PM

TS volgende ochtend ahe
---
Sam
Ik loop de lege huiskamer in.. Het is pas half 8 en iedereen ligt nog te slapen. Ik doe me telefoon aan en zie dat ik een gemiste oproep heb van me moeder, 10 gemiste oproepen. Ik schrik en bel gelijk terug wachtend tot iemand opneemt. Als me moeder opneemt hoor ik al gelijk gehuil aan de andere kant van de lijn. "Mam? Mam, wat is er?" Vraag ik gelijk en kijk naar buiten. Als ze verteld dat papa is overleden aan een hartstilstand in de nacht schrik ik, dit kan niet waar zijn. Ik vertel me moeder dat ik gelijk naar huis kom en hang op en ren naar boven. Als Calum al wakker op bed ligt negeer ik hem en pak een grote tas waar ik wat kleren en benodigdheden in dump.

Michael
Ik ben al wakker, maar heb me ogen nog dicht. Myrall slaapt nog lekker en ik wil d'r niet wakker maken. Ik heb wel al voetstappen gehoord in huis dus Sam en Calum zijn al wakker.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:23 PM

Myrall.
Ik word wakker en geef een klein kneepje in Michael's hand om te kijken of hij ook wakker is. Stel dat hij nu slaapt en ik in zijn oor ga schreeuwen, da's niet zo'n goed idee...

Calum.
Ik kijk raar naar Sam die zonder wat te zeggen gehaast haar tas inpakt met. 'Uh... Sam waar denk je heen te gaan?' Ik msrk nu pas de geschokte blik op haar gezicht. 'Gaat het? Wat is er?' Vraag ik voorzichtig als ik naar haar toe loop. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:26 PM

Sam
Ik kijk geschokt naar Calum met tranen in me ogen. "Ik moet naar huis" zeg ik en doe snel een broek aan die ik gister aanhad en hou Calums shirt aan. "Ik moet zo snel mogelijk thuis zijn"

Michael
Als myrall zachtjes in me hand knijpt glimlach ik "goodmorning prinses, jij bent vroeg op" zeg ik en druk een kus op d'r hoofd.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:30 PM

Myrall.
'Ja... dat gebeurt wel eens.' Ik draai me naar hem toe en druk een kusje op zijn lippen.

Calum.
Ik pak haar hoofd vast tussen mjjn handen. 'Oké, ik breng je. Haal rustig adem.' Zeg ik als ik merk dat ze nogal moeite daar mee heeft. Ik heb geen idee wat er aan dr hand is, maar daar kom ik wel achter. Ik hoop maar dat het niet te ernstig is.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:36 PM

Sam
"Ik vertel je het in de auto" zeg ik en loop snel naar beneden met de tas en pak me telefoon en oplader. "Cal schiet ik!" Roep ik en loop het huis uit en stap in de auto en wacht tot Calum er is.

Michael
Als ik geren hoor door het huis zucht ik. Hoe kunnen ze zo hyper zijn in de ochtend. "Kom is hier" zeg ik en trek d'r boven op me en kijk naar d'r. "Prachtig" zeg ik blij

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:40 PM

Myrall.
Ik hoor Sam nogal omgeduldig naar Calum roepen. Da's ook nieuw. Ik bloos, ookal hoor ik hem dat vaak genoeg zeggen. Aan zo iets zul je nooit wenne eigenlijk. Want die gevoelend hou je.

Calum. 
Ik stap in en start de auto als San er ook in zit. Ik weet totaal niet wat er gaande is, maar Sam wil zo snel mogelijk naar huis. 'Gaat alles goed?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 11:44 PM

Sam
Als we de weg oprijden begin ik te huilen. Hij kan en mag niet dood zijn. Niet mijn vader. Ik kijk naar Calum die bezorgd naar me kijkt. "Ik kreeg een telefoontje van me moeder. Ze heeft me vannacht 10 keer geprobeerd te bellen." Zeg ik huilend en kijk voor me uit. "Me vader is overleden vannacht aan een hart aanval" zeg ik en probeer me in te houden.

Michael
Ik strijk een pluk haar achter d'r oor en druk een kus op d'r neus. "Je bent zo perfect" zeg ik en glimlach breed. "How did i get so lucky?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:50 PM

Myrall.
'Stoohoop.' Zeur ik terwijl ik mijn hoofd in zijn nek verberg. 

Calum.
Als ze begint de huilen wil ik haar het liefst in mijn armen houden. Maar ik zit midden op de weg. Mijn mond valt open. 'Het spijt me, Sam.' Leef ik met haar mee. Ik pak even snel haar hand en druk er een kus op. 'Dat is vreselijk...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 01:21 PM

Sam
Ik snik en staar voor me uit. ''Hij kan niet dood zijn, niet mijn vader.'' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar de auto's op de snelweg en laat de tranen over m'n wangen rollen.

Michael
''Héy, niet zo verlegen'' zeg ik als ze d'r gezicht in m'n nek verstop. Ik ga rechtop zitten en neem Myrall met me mee. ''Laten we kijken wat er beneden gebeurd'' zeg ik en sta op. Ik til Myrall op en loop de trap af naar beneden, maar daar treffen we geen Sam en Calum aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum