Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:15 PM

Fayenna
'' Jason '' lach ik zacht als ik voel dat hij wat heeft gedaan in mn nek en bijt even op mn lip '' Dat kan je niet te veel doen hoor '' grinnik ik zacht. Ik kijk hoe hij zn shirt uit doet en lik even over mijn lippen heen en voel al gauw zijn lippen weer op de mijne en zoen met hem mee en streel zn nek.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 12:58 PM

Fayenna
Ik knik '' Daar zeg ik geen nee tegen '' grijns ik naar hem. Ik glimlach breed naar hem en laat hem zijn gang gaan. Ik kom lichtelijk overeind zodat hij het shirt makkelijk uit kan trekken en laat mezelf dan weer op mn rug vallen op bed. Ik leg mijn handen op de zijne en glimlach genietend en kijk naar hem. Als ik zijn lippen voel zoen ik zacht met hem mee.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 12:48 PM

Fayenna
Ik grijns even '' Als je zo met mij vaker loopt dan niet nee '' plaag ik hem en kijk hem eventjes aan. Niet veel later voel ik ons weer omdraaien en moet zacht lachen. '' Someone is bossy today '' grijns ik naar hem en sluit genietend mijn ogen als zijn handen onder mijn shirt verdwijnen '' Gelukkig maar '' grijns ik en sluit weer genietend mijn ogen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 12:10 PM

Fayenna
Ik schud lachend mn hoofd '' Heel blij '' grijns ik en klem me armen om zn nek heen als hij begint te lopen. '' Zo hoef je inderdaad niet naar de sportschool '' grijns ik. Als ik het bed onder me voel trek ik hem grijnzend over me heen en rol ons dan om dat ik boven op hem zit. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 11:52 AM

Fayenna
Ik bijt op mn lip als hij weer in mn nek zet en knik snel '' Tenzij jij wilt dat mijn ouders elk moment om de hoek kunnen lopen '' grijns ik en klem mezelf weer om hem heen. '' Jason '' mompel ik genietend. '' Red je het of moet ik lopen? '' vraag ik aan hem en haal even een hand door zn haren heen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/10/2018 10:55 PM

Fayenna
Als hij me begint te zoenen, zoen ik met hem mee tot hij glimlacht tegen mijn lippen wanneer ik mijn handen over zn lichaam laat gaan. Ik glimlach breed als ik hem nog dichter tegen me aanvoel en knoop een paak knoopjes van mn shirt los '' Ik denk dat hun ook nog bijles nodig hebben '' knik ik ontschuldig.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 08:01 PM

Fayenna
Ik kijk hem aan, het was niet echt kijken maar staren in zijn ogen. Ik voel hij hij mij lip vast heeft en grijns even klein en zoek met mijn lippen de zijne weer op '' Kus me '' mompel ik tegen zijn lippen en voel zijn adem op mijn huid en krijg even kippenvel. Mijn handen bevinden zich nog steeds onder zn shirt en ik voel genietend aan zn lichaam.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 07:33 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach en schud mn hoofd '' Gek persoon '' knik ik. Even is het stil en zie hem grijnzen waardoor ik dat ook moet. Als ik zijn kus weer in mijn nek voel bijt ik op mn lip en sluit even mn ogen '' Jason '' grijns ik even en als ik zien lippen voel zoen ik met hem mee en kruip met mn handen onder zn shirt.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 07:20 PM

Fayenna
'' He wat, zijn er niet twee? '' plaag ik hem en rol eventjes met mn ogen aangezien ik dit eerder heb gezegd en hij mij voor de gek hield. '' Jason '' mompel ik glimlachend als hij weer in mijn nek zit en wijs naar de muur achter me '' Mn ouders zitten gewoon in de woonkamer he '' grijns ik en streel zn nek.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 07:01 PM

Fayenna
Ik lach zacht '' Ben ik even blij dat, dat zo is '' grijns ik en beantwoord vrolijk zijn kus nadat hij zegt dat hij me vast houdt '' je hebt een schat '' lach ik en doe de deur met mn voet achter hem dicht. Ik schiet even in de lach '' Ik ben er ook nog, hij pakt je niet zomaar '' grijns ik en druk een kus terug naar hem. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page