ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 07:33 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach en schud mn hoofd '' Gek persoon '' knik ik. Even is het stil en zie hem grijnzen waardoor ik dat ook moet. Als ik zijn kus weer in mijn nek voel bijt ik op mn lip en sluit even mn ogen '' Jason '' grijns ik even en als ik zien lippen voel zoen ik met hem mee en kruip met mn handen onder zn shirt.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 07:38 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Ben ik ook" zeg ik lachend. Als ze ook grijnst en ik mijn naam hoor glimlach ik even. Ik bijt even zacht op haar lip als ik haar hand onder mijn shirt voel en ga met een hand door haar haren. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 08:01 PM

Fayenna
Ik kijk hem aan, het was niet echt kijken maar staren in zijn ogen. Ik voel hij hij mij lip vast heeft en grijns even klein en zoek met mijn lippen de zijne weer op '' Kus me '' mompel ik tegen zijn lippen en voel zijn adem op mijn huid en krijg even kippenvel. Mijn handen bevinden zich nog steeds onder zn shirt en ik voel genietend aan zn lichaam.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 08:04 PM

Jason
Ik grijns even als ik haar zie staren in mijn ogen en zoen haar als ze dat zegt. Ik glimlach even tegen haar lippen als ik haar handen over mijn lichaam voel gaan en ga nog dichter tegen haar aan staan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/10/2018 10:55 PM

Fayenna
Als hij me begint te zoenen, zoen ik met hem mee tot hij glimlacht tegen mijn lippen wanneer ik mijn handen over zn lichaam laat gaan. Ik glimlach breed als ik hem nog dichter tegen me aanvoel en knoop een paak knoopjes van mn shirt los '' Ik denk dat hun ook nog bijles nodig hebben '' knik ik ontschuldig.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 08:04 AM

Jason
Ik lach zacht als ze dat heel ontschuldig zegt en geef haar een kus in haar nek. "Zullen we maar naar jou kamer gaan" vraag ik fluisterend in haar oor waarna ik weer een paar kusjes in haar nek druk. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 11:52 AM

Fayenna
Ik bijt op mn lip als hij weer in mn nek zet en knik snel '' Tenzij jij wilt dat mijn ouders elk moment om de hoek kunnen lopen '' grijns ik en klem mezelf weer om hem heen. '' Jason '' mompel ik genietend. '' Red je het of moet ik lopen? '' vraag ik aan hem en haal even een hand door zn haren heen.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 12:00 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Ik denk niet dat je vader dan heel blij zal zijn" Ik houd haar weer goed vast en zet een stap bij de muur vandaan. Ik grijns even als ik mijn naam hoor en als ze vraagt of ik het red zeg ik grijnzend "Tuurlijk red ik het" Ik loop naar boven naar haar kamer en leg haar op haar rug op haar bed.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 12:10 PM

Fayenna
Ik schud lachend mn hoofd '' Heel blij '' grijns ik en klem me armen om zn nek heen als hij begint te lopen. '' Zo hoef je inderdaad niet naar de sportschool '' grijns ik. Als ik het bed onder me voel trek ik hem grijnzend over me heen en rol ons dan om dat ik boven op hem zit. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 12:34 PM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. "Ik hoef sowieso niet naar de sportschool" zeg ik grijnzend en kijk naar haar als ze op me zit. Ik leg mijn handen op haar heupen en glimlach even. Ik draai ons weer terug om en laat mijn handen onder haar shirt glijden. "Ik ben verslaafd aan jou" fluister ik zacht in haar oor en druk een kus in haar nek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum