Search for posts by Leena6

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 06:05 PM

Ryder

"Waarmee kan ik u vandienst zijn?" vraag ik . De koning begint te wandelen en ik loop snel naast hem mee. "Zoals je al hebt kunnen zien is er veel gaande." De man bleef doorpraten. "we organiseren een feest ter verwelkoming van een paar speciale gasten. Het koningshuis van Spanje. Het is belangrijk dat ze een goed verblijf hebben , de toekomst kan ervanaf hangen." een koning die zo dramatische deed over een ander koningshuis was interessant. "hoezo?" vraag ik , licht nieuwsgierig. "De prins zou een waardige koning zijn om naast mijn dochter te staan." wanneer ik de laatste woorden hoor sta ik er een beetje verstomd bij. koning? naast zijn dochter? Wat een geluk dat ik niets aan het drinken was , anders kwam het er allemaal terug uit. "Ehm, wauw." Ik zie dat de koning er blijkbaar heel gelukkig mee is dus ik probeer zijn blijdschap een beetje over te nemen zodat hij me niet onrespectvol zou vinden. "Maar , wat zou mijn taak dan zijn?" vraag ik uiteindelijk. Hij kijkt me aan en ik zie hoe hij nadenkt. "Je bent mijn persoonlijke wachter dus dat is wat je moet doen jongen." Ik knik en loop met hem verder door de gangen , terug richting de keuken. Door mijn hoofd gingen verschillende gedachten, maar vooral Fay. Ik wist niet hoe het zou verder moeten. Ze was een prinses. Het was zowat haar plicht te trouwen met een prins. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/11/2017 06:02 PM

Ryder

Ik loop nog geen minuut later Fayena tegen het lijf. "Meneer Woods." Ze glimlacht kleintjes."Hey." antwoord ik. Ik schud even mijn hoofd op de vraag of ik naar binnen wou. Ze leek een beetje nerveus. Na een kneepje in mijn hand is ze weer weg. Met mijn ogen volg ik de prinses even door de gang. Dit was raar. Zuchtend haal ik mijn schouders op en loop de andere kant uit. De koning kon geen dagen in zijn bureau blijven. Er zou toch wel iets voor me te doen zijn. Ik loop door de gangen en kom hem uiteindelijk tegen in de zoveelste gang die ik doorliep. "Majesteit." zeg ik. De man kijkt me glimlachend aan. "Woods, de persoon die ik zoek."

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/10/2017 09:01 PM

Ryder

Terwijl ik door de gangen loop kom ik hier en daar mensen tegen die sleuren met kisten vol eten. Genoeg voor bijna een leger. Ik hoor hoe mijn maag begint te grommen. "Honger?" een vrouwelijke stem komt van achter me . Geschrokken draai ik me om en zie de dienstmeid staan. "Wel ook hallo." lach ik. "Hou je er soms van om mensen te laten verschieten?" Ze haalt zacht haar schouders op. "Misschien." grinnikt ze. "Maar moest je het je afvragen, het is voor een komend feest. Orders van de koningin." "Gezellig." mompel ik. "En druk." Ik knik begrijpend. "Moet jij niet werken?" vraagt ze. Ik haal zacht mijn schouders op. "De koning zat in zijn bureau, er stonden al twee wachters." Ze glimlacht. "Oke , maar deze meid moet terug aan het werk dus ik zie je nog wel eens." Ze draait zich om en wil een kamer inlopen als ik toch nog : "Wat is je naam eigenlijk?" "Claire." Ik knik. "Succes met werken Claire." En dan verdwijnt ze in een kamer.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/04/2017 08:11 PM

Ryder

Wanneer ze ineens weggaat trek ik verbaasd een wenkbrauw op. "Het was een grapje!" roep ik nog na maar blijkbaar hoorde ze dat niet. Ik rij nog even door en ga dan het paard afzadelen en op stal zetten. Als ik eenmaal klaar ben loop ik het kasteel binnen. De koning zat in zijn bureau en er stonden al wachten aan zijn deur. Een derde zou overbodig zijn , dacht ik bij mezelf. Ik besloot door het kasteel te lopen. Als een van de lijfwachten moest ik toch de weg kennen. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/04/2017 07:59 PM

Ryder

Ik was al een tijd aan het rijden tot ik doorkrijg dat iemand naar me aan het kijken was. Ik kijk ernaar en glimlach. Het was Fay. "Moet jij geen prinsessendingen doen inplaats van naar een onschuldige jongen te staren?!" roep ik lachend. Ik rij naar haar toe. "Ik weet dat ik te knap ben om weg te kijken maar doe het dan een beetje subtiel." grap ik. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/25/2017 10:35 PM

Ryder

Voor de verandering had ik na een tijd bij de poort staan pauze. Ik geef mijn paar nog een beetje eten en drinken bij maar zie in de verte Fay lopen . ik glimlach kleintjes . Ik wou erheen gaan als de stalbaas me op de schouder tikt. "Woods." zegt hij zuchtend. "Mijn nieuwe stalknecht is ziek. Een van de paarden moet worden gereden, heb je even tijd?" Zuchtend knik ik. Al was ik vrij blij om mijn nieuwe job , de job als stalknecht zal me altijd dierbaar blijven. "Wie?" "Wie denk je." Ik knik begrijpend loop de stallen in. Helemaal tot achteraan waar een grote zwarte hengst stond. Snel zadel ik hem en loop met het grote dier richting een van de weilanden. Ik stijg op en begin te stappen. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/02/2017 10:42 PM

Ryder
Hij was even afgeleid door Fayena , ik glimlach ondertussen naar haar. "Het was een genoegen." Wanneer ze vertrekt kijkt hij me vragend aan. "Ik heb uw dochter begleid naar de markt , mijnheer." verduidelijk ik. Hij knikt even. "Wat wou je nu vragen jongen?" Ik zucht even en zeg uiteindelijk: "ik zou ergens anders willen bewaken dan aan de poort." Alles komt er in een keer uit. Het is even stil maar ik hoor een diep gemompel van de koning komen. "Hmm , ja." mompelt hij. "Ik kon natuurlijk niet verwachten dat iemand zoals jij graag stil aan de poort stond." Het is weer een tijd stil. Ik besluit mijn mond te houden en wacht tot hij weer iets zegt. "Een van de lijfwachten is met pensioen. Meldt je morgen bij mij om acht uur. Geen seconden te laat." Ik knik dankbaar en loop verder. Ik kon een glimlach niet onderdrukken, ik was misschien van de poort verlost.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/02/2017 10:20 PM

Ryder
"Het was me een genoegen ,prinses." zeg ik en ik stap achtter haar het rijtuig uit. Ik ga weer op mijn post staan aan de poort en zucht. Een uur later had ik pauze en loop het kasteel in. Dit was niets voor mij, zo voor de poort staan en hopelijk begreep de koning dat ook. Een wolf kan niet de hele dag stilstaan. Als je van de duivel spreekt. Ik zie de koning net mijn richting uit lopen. "Meneer," zeg ik met een kleine buiging. "Jongen. Wat kan ik voor je doen?" Hij was precies in een goeie bui. "Met alle respect, ik ben u erg dankbaar voor de baan maar aan de poort staan is niets voor mij. Ik ben een man van actie , niet van stilstaan." Ik hoor een gebrom uit zijn mond komen. Ik ging ontslagen worden , ik voel het. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/02/2017 10:01 PM

Ryder

Ik ga naast haar zitten en kijk haar grijnzend aan. "Ik ben erg blij met wat je geregeld hebt." zeg ik . "Maar ik wil gewoon zo graag bij jou zijn." zeg ik en ik druk een kus in haar nek. "Hmm , ja ik zal wel is praten met je pa. Ik bedoel wie kan zijn dochter beter beschermen dan een jonge, énorm knappe, wolf die alle slechterikken kan bijten." ik knipoog naar haar en ga terug tegenover haar zitten als we bijna bij de poort zijn. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/02/2017 09:03 PM

Ryder

Ze geeft een kus op mijn wang waardoor ik glimlach. Eenmaal bij het rijtuig help ik haar erin en ga tegenover haar zitten. Ik hoor de hoeven van de koetspaarden op de weg en voel hoe we in beweging komen. Ik kijk om me heen en zucht. "Gezellig , terug aan de poort staan." mompel ik. "Kan ik niet bij jou blijven?" Aan de poort gebeurde niets , ik was een man van de actie.. niet van stilstaan en niets doen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page