ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 09:14 PM

Fay
Ik glimlach naar hem en zodra we rijden pak ik zijn handen even vast. '' Het spijt me dat ik niet wat beters voor je heb kunnen regelen, het was dit of ja je weet het zelf wel '' knik ik. '' Hoe graag ik hetzelfde wil, hier heb ik verder geen inspraak over '' zucht ik zachtjes '' Misschien kan je het hem zelf vragen? '' stel ik voor en knijp zacht in zn handen en glimlach klein.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/02/2017 10:01 PM

Ryder

Ik ga naast haar zitten en kijk haar grijnzend aan. "Ik ben erg blij met wat je geregeld hebt." zeg ik . "Maar ik wil gewoon zo graag bij jou zijn." zeg ik en ik druk een kus in haar nek. "Hmm , ja ik zal wel is praten met je pa. Ik bedoel wie kan zijn dochter beter beschermen dan een jonge, énorm knappe, wolf die alle slechterikken kan bijten." ik knipoog naar haar en ga terug tegenover haar zitten als we bijna bij de poort zijn. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:06 PM

Fay
'' Gelukkig maar '' glimlach ik als hij toch wel blij is met wat ik heb geregeld voor hem. '' You can try '' grinnik ik en glimlach klein als ik zn lippen weer in mn nek voel '' Dat kieteld '' lach ik zacht. Ik schiet in de lach '' hm ja als je het zo brengt laat hij je zeker niet meer in de buurt '' grinnik ik en pruil naar hem als hij weer tegenover me gaat zitten. Als het rijtuig stopt stap ik zuchtend uit het rijtuig en geef mn spullen aan een van de maids. '' Bedankt meneer Woods voor deze fijne rit '' knik ik naar hem en begin te lopen naar mijn vertrekken.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/02/2017 10:20 PM

Ryder
"Het was me een genoegen ,prinses." zeg ik en ik stap achtter haar het rijtuig uit. Ik ga weer op mijn post staan aan de poort en zucht. Een uur later had ik pauze en loop het kasteel in. Dit was niets voor mij, zo voor de poort staan en hopelijk begreep de koning dat ook. Een wolf kan niet de hele dag stilstaan. Als je van de duivel spreekt. Ik zie de koning net mijn richting uit lopen. "Meneer," zeg ik met een kleine buiging. "Jongen. Wat kan ik voor je doen?" Hij was precies in een goeie bui. "Met alle respect, ik ben u erg dankbaar voor de baan maar aan de poort staan is niets voor mij. Ik ben een man van actie , niet van stilstaan." Ik hoor een gebrom uit zijn mond komen. Ik ging ontslagen worden , ik voel het. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:33 PM

Fay
Ik laat mijn jurk in de kast hangen en ga zelf even voor het raam staan waar ik ver weg net Ryder zie en glimlach klein. Het zag er inderdaad niet heel spectaculair uit. Als Ryder weg gaat besluit ik zelf ook naar beneden te gaan om naar de keuken te gaan. Als ik mn vader zie glimlach ik en zie Ryder ook staan. '' Pap '' roep ik en zwaai even. '' Meneer Woods, ik wil u nogmaals bedanken voor een veilige middag '' zeg ik overdreven en duik dan de keuken in, misschien werkte het maar hij zou toch zijn eigen charmes verder moeten gebruiken. Ik pak wat groente en begin te helpen met snijden voor de grote soeppan voor de werknemers zometeen. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/02/2017 10:42 PM

Ryder
Hij was even afgeleid door Fayena , ik glimlach ondertussen naar haar. "Het was een genoegen." Wanneer ze vertrekt kijkt hij me vragend aan. "Ik heb uw dochter begleid naar de markt , mijnheer." verduidelijk ik. Hij knikt even. "Wat wou je nu vragen jongen?" Ik zucht even en zeg uiteindelijk: "ik zou ergens anders willen bewaken dan aan de poort." Alles komt er in een keer uit. Het is even stil maar ik hoor een diep gemompel van de koning komen. "Hmm , ja." mompelt hij. "Ik kon natuurlijk niet verwachten dat iemand zoals jij graag stil aan de poort stond." Het is weer een tijd stil. Ik besluit mijn mond te houden en wacht tot hij weer iets zegt. "Een van de lijfwachten is met pensioen. Meldt je morgen bij mij om acht uur. Geen seconden te laat." Ik knik dankbaar en loop verder. Ik kon een glimlach niet onderdrukken, ik was misschien van de poort verlost.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/02/2017 10:49 PM

Fay
Ik breng wat brood naar de grote eetzaal waar iedereen voor zich zelf kan opscheppen en open dan de deuren waar al veel mensen stonden te wachten om te gaan eten. Ik laat ze binnen en zelf ga ik door naar buiten toe met een boek. Ik ren eventjes door de tuinen heen en laat me in het gras vallen en open het boek waar ik probeer uit te lezen. Het ging nog niet helemaal flexibel en zonder fouten maar het was te doen zolang ik er geen haast achter zette.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/25/2017 10:35 PM

Ryder

Voor de verandering had ik na een tijd bij de poort staan pauze. Ik geef mijn paar nog een beetje eten en drinken bij maar zie in de verte Fay lopen . ik glimlach kleintjes . Ik wou erheen gaan als de stalbaas me op de schouder tikt. "Woods." zegt hij zuchtend. "Mijn nieuwe stalknecht is ziek. Een van de paarden moet worden gereden, heb je even tijd?" Zuchtend knik ik. Al was ik vrij blij om mijn nieuwe job , de job als stalknecht zal me altijd dierbaar blijven. "Wie?" "Wie denk je." Ik knik begrijpend loop de stallen in. Helemaal tot achteraan waar een grote zwarte hengst stond. Snel zadel ik hem en loop met het grote dier richting een van de weilanden. Ik stijg op en begin te stappen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/26/2017 10:15 AM

Fay
Ver weg hoor ik de naam van Ryder en kijk lichtelijk op van het boek en zie inderdaad Ryder staan met een van de werknemers bij de stal, wat was er nu dan? Vraag ik mezelf af en en volg ze een beetje. Niet veel later zie ik Ryder met het paard de weilanden inlopen. Hij had nu wel een soort afwisseling. Ik loop een beetje naar de rand van de tuinen en zo kan ik Ryder zien rijden op het paard en kijk glimlachend toe.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/04/2017 07:59 PM

Ryder

Ik was al een tijd aan het rijden tot ik doorkrijg dat iemand naar me aan het kijken was. Ik kijk ernaar en glimlach. Het was Fay. "Moet jij geen prinsessendingen doen inplaats van naar een onschuldige jongen te staren?!" roep ik lachend. Ik rij naar haar toe. "Ik weet dat ik te knap ben om weg te kijken maar doe het dan een beetje subtiel." grap ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum