Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/23/2016 07:53 PM

Dikke plottwist > de naam van mijn vrouwlijke personage verander ik naar Sam. (Spreek uit als ''sem'') dit doe ik omdat ik het een makkelijkere naam vind en ik heb die naam altijd al gebruikt voor orpgs en vind sam een veel leukere naam. so yeahh... en nog ff een foto van hoe ze er ongv. uit ziet (De arm sleeve weg laten)
 beautiful-boy-fashion-girl-Favimcom-2766394.jpg 

_______________________________________________________________________________________________
Sam
Ik geef Calum een kus en ga tegen hem aanliggen. Calum ruikt weer lekker fris, altijd na het douchen. Dan spuit hij weer zn lichaam vol met deo en die ruikt zo lekker. Ik leg mn hoofd op zn schoot en lig met me benen uitgestrekt op de bank. 

Michael
Ik loop de woonkamer in en zet Myrall op de grond. Ik kijk naar Ash die in de keuken rommelt en terug komt met een zak chips. ''Oja, die hadden we nog die heb ik verstopt voor Calum'' zeg ik en kijk naar Calum die beledigd kijkt.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from Violet. on 05/23/2016 06:44 PM

Ik twijfel of ik ook mee zou doen.. Vanaf 1 juni begint mijn zomervakantie, dus dan heb ik genoeg tijd om te kunnen schrijven! Ik weet alleen niet of ik interessant genoeg ben haha. Ah, f^ck it! Ik doe gewoon lekker mee haha.

jaaa leuk dat je meedoet

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from Violet. on 05/21/2016 03:36 PM

hh ..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

COMPETITIE HELLOBLOG {nog 3 dagen}

from Violet. on 05/20/2016 03:22 PM

Hi meiden, 

Zoals jullie al weten is Dream gestopt met de HelloBlog, wat wij heel jammer vinden.
Daarom zoeken we een nieuwe deelnemer. Je kan je opgeven door het HelloModel account te mailen met de volgende dingen:

  • Naam:
  • Leeftijd:
  • Waarom jij denkt dat je geschikt bent voor de functie:
  • Wat voor ideeen je hebt voor de blog  

Wij zoeken iemand die:
  • een goede ABN heeft, 
  • redelijk vaak wat post en niet om de 2 maanden een keer, 
  • je motivatie moet hoog zijn (101%),
  • Veel dingen weet te vertellen die mensen intresseren
  • Niet altijd over jezelf of dingen die je meemaakt vertellen, wissel het af door een keer een DIY te plaatsen (Mag van het internet zijn)
  • Iemand die niet te snel opgeeft, en echt volhoud.
Je kan vanaf nu je mail sturen naar het HelloModel account tot 30 mei. De uitslag komt dan zo snel mogelijk. 

Heel veel succes, iedereen heeft kans om te winnen. 

Liefs,
Het Hello Model Team.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/27/2016 10:18 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/17/2016 09:04 PM

Rose
Ik weet niet zo goed hoe ik me moet gedragen bij luke, Ik betrap hem steeds op staren. ''Hoe oud ben je?'' vraagt Luke. ''19'' zeg ik en kijk weer zijn kant op. ''En jij?''

Michael
''Nee'' zeg ik zoals altijd en druk een kus in d'r nek. ''Kom mee naar beneden dit komt later wel.'' zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar beneden. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/17/2016 08:38 PM

Ik doe even een ts naar de avond.

Rose
Ik zit op de bank met me telefoon en wacht tot Calum weer beneden is van het douchen. Ik kijk op naar Luke als hij tege me begint te praten. ''Hoe ken je Calum?'' vraagt hij. Ik lach zachtjes en doe me telefoon uit. ''Dat is een lang verhaal, en een beetje apart. Ik denk dat Calum je dat beter kan vertellen.'' zeg ik en glimlach naar hem.

michael
Ik vloek naar het beeldscherm voor me. Ik haat deze game, vooral als je beginner bent. Ik leg me controler weg als ik het zat word en loop naar Myrall toe die de slaapkamer opruimd. ''Babeeee'' zeg ik verveeld en sla me armen om dr heen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 10:13 PM

Rose
Ik weet niet echt wat ik moet doen nu, ik voel me zo ongemakkelijk nu. Ik kijk naar me nagels waar ik aan pulk.

Michael
''We gaan morge toch boodschappen doen'' zeg ik tegen calum en kijk naar Ash en Luke. ''Blijven jullie slapen?'' stel ik voor. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 09:52 PM

Rose
Ik knik als Calum zegt dat ik z'n vriendin ben en geef de andere jonge die zich voorstelt als Ashton ook een hand. Ik voel dat er naar me gekeken word en kijk om, en betrap Luke op het staren naar me.

Michael
''Echt nice dat jullie zijn gekomen, het is echt zo lang geleden dat ik jullie zag.'' zeg ik. ''Hoe is het met jullie? Hebben jullie al een vriendin?'' vraag ik nieuwschierig. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 08:35 PM

Rose
Ik kijk op als ik 2 mannen stemmen hoor. Ik zie 2 jongens die achter Michael aan lopen. Ik voel me een beetje... ongemakkelijk.. Ik kijk naar Myrall en dan naar de blonde jonge voor me, ''Hi, rose'' stel ik me voor. ''Luke'' zeg hij terug en gelijk valt z'n lipring me op.

Michael
IK loop de huiskamer binnen en ga naast Myrall staan. ''Dit is Myrall, me vriendin'' zeg ik trots tegen Ash en Luke en kijk met een trotste glimlach 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 08:14 PM

TS - middag

Rose
Ik kijk naar Calum als de deurbel gaat, we hebben bijna nooit iemand aan de deur staan... Als Michael opstaat wacht ik tot hij weer binnen komt.

Michael
Als de deurbel gaat kijk ik naar Calum, ik sta op en doe de deur dan open. Als Luke en Ashton voor de deur staan kijk ik verward. ''Heey!'' zeg ik vrolijk en laat ze binnen. ''Long time no see'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page