5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:40 AM

Myrall.
'Oh, wow... dat is ook nieuw.' zeg ik wat verbaasd.

Calum.
Ik knik en grijns even. 'Jup.' zeg ik trots. Ik lach even en loop dan naar de huiskamer waar ik Rose haar schaaltje aangeef. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 05:46 PM

Rose
"Jij denkt nu zeker ook, met wat voor mensen leef ik" zeg ik lachend en pak het schaaltje met müsli van calum aan. "Thanks" zeg ik en neem een hap.

Michael
Ik schut me hoofd lachend... Waarom is hij me beste vriend? Ik smeer het laatste broodje met kaas en loop de huiskamer in. Ik geef een bord aan myrall en ga naast d'r zitten.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 07:43 PM

Myrall.
'Tja, opzich...' zeg ik. 'Zou ik het zelf nooit van mijn leven op een openbare plek doen.' Ik neem het bord aan van Michael en kijk even naar het broodje. 'Dank je.' Vervolgens neem ik een hapje.

Calum.
Ik ga langs Rose zitten. Ik heb zelf ook een schaaltje met Muesli. Ik glimlach even naar Rose en begin vervolgens te eten.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 08:14 PM

TS - middag

Rose
Ik kijk naar Calum als de deurbel gaat, we hebben bijna nooit iemand aan de deur staan... Als Michael opstaat wacht ik tot hij weer binnen komt.

Michael
Als de deurbel gaat kijk ik naar Calum, ik sta op en doe de deur dan open. Als Luke en Ashton voor de deur staan kijk ik verward. ''Heey!'' zeg ik vrolijk en laat ze binnen. ''Long time no see'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 08:19 PM

Myrall.
Ik kijk Michael na. Da's ook nieuw, dat de deurbel klinkt. Ik hoor twee andere mannelijke stemmen.

Calum.
Ik herken gelijk de stemmen. Luke en Ash. 'Wow, jongens. Da's een tikd geleden.' Ik sta op en geef ze een manhug. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 08:35 PM

Rose
Ik kijk op als ik 2 mannen stemmen hoor. Ik zie 2 jongens die achter Michael aan lopen. Ik voel me een beetje... ongemakkelijk.. Ik kijk naar Myrall en dan naar de blonde jonge voor me, ''Hi, rose'' stel ik me voor. ''Luke'' zeg hij terug en gelijk valt z'n lipring me op.

Michael
IK loop de huiskamer binnen en ga naast Myrall staan. ''Dit is Myrall, me vriendin'' zeg ik trots tegen Ash en Luke en kijk met een trotste glimlach 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 08:51 PM

Myrall.
Ik glimlach klein naar de twee jongens. Deze zijn ook al zo groot...  vooral die.met dat blonde haar. De andere jongen stelr zich voor als Ashton.

Calum.
Ik ga weer langs Rose zitten. 'Jep, dit is Rose. Mijn vriendin.' Ik glimlach trots naar Rose en vervolgens naar Ashton en Luke. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 09:52 PM

Rose
Ik knik als Calum zegt dat ik z'n vriendin ben en geef de andere jonge die zich voorstelt als Ashton ook een hand. Ik voel dat er naar me gekeken word en kijk om, en betrap Luke op het staren naar me.

Michael
''Echt nice dat jullie zijn gekomen, het is echt zo lang geleden dat ik jullie zag.'' zeg ik. ''Hoe is het met jullie? Hebben jullie al een vriendin?'' vraag ik nieuwschierig. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 10:08 PM

Myrall.
Ik pak Michael's hand vast en ga een beetje achter hem staan. Ik vertouw ze niet echt. Logish, na wat ik hier allemaal meegemaakt  heb. Ook al ligt dat wel achter de rug. 'Nee, ben alweer single.' Lacht Luke. Ashton schud ook zijn hoofd. 'Het is al weer een half jaar uit of zo.'

Calum.
'Willen jullie iets te eten?' Ik loop naar de keuken. Niks... kelder; ook niets. 'Oké, we hebben niks meer. En bedankr Michael.' Lach ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 10:13 PM

Rose
Ik weet niet echt wat ik moet doen nu, ik voel me zo ongemakkelijk nu. Ik kijk naar me nagels waar ik aan pulk.

Michael
''We gaan morge toch boodschappen doen'' zeg ik tegen calum en kijk naar Ash en Luke. ''Blijven jullie slapen?'' stel ik voor. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum