Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 08:19 PM

Myrall.
Ik kijk Michael na. Da's ook nieuw, dat de deurbel klinkt. Ik hoor twee andere mannelijke stemmen.

Calum.
Ik herken gelijk de stemmen. Luke en Ash. 'Wow, jongens. Da's een tikd geleden.' Ik sta op en geef ze een manhug. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 07:43 PM

Myrall.
'Tja, opzich...' zeg ik. 'Zou ik het zelf nooit van mijn leven op een openbare plek doen.' Ik neem het bord aan van Michael en kijk even naar het broodje. 'Dank je.' Vervolgens neem ik een hapje.

Calum.
Ik ga langs Rose zitten. Ik heb zelf ook een schaaltje met Muesli. Ik glimlach even naar Rose en begin vervolgens te eten.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:40 AM

Myrall.
'Oh, wow... dat is ook nieuw.' zeg ik wat verbaasd.

Calum.
Ik knik en grijns even. 'Jup.' zeg ik trots. Ik lach even en loop dan naar de huiskamer waar ik Rose haar schaaltje aangeef. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:25 AM

Myrall.
'Wat is er gebeurt?' vraag ik met een kleine glimlach.

Calum.
'Wil je het echt weten?' vraag ik met een grijns. 'Rose en ik heb 5 maanden een relatie en gisteravond in het park liep het een beetje uit tot meer dan zoenen en zo.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:15 AM

Myrall.
Ik knik. 'Ik heb al een appel trouwens.' zeg ik. Ik kijk naar Rose die ineens langs me zit. 'Ook goedemorgen.' lach ik als ik haar grijns zie.

Calum.
Ik loop ook even naar de keuken en maak een schaal met cornflakes voor d'r. Ik kijk even naar Michael die ook in de keuken staat. 'Goeiemorgen.' lach ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:07 AM

Myrall.
Ik loop evenlater weer naar beneden en pak een appel. Ik heb ook een shirt aangedaan met lange mouwen. Vooral omdat het nu licht is, gister avond kon je die verse snee dus niet zien. Ik ga op de bank zitten en strijk mijn rokje met mijn hand zodat er geen vouwen inzitten.

Calum.
'Morning, babygirl.' Ik sla mijn arm weer goedom haar heen en druk een kus op haar hoofd. 'Heb je honger? Of dorst?' vraag ik. We hebben vandaag, en gister avond na twaalven, dus vandaag, 5 maanden een relatie. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:00 AM

TS - Volgende dag

Myrall.
Ik gaap en vouw mijn hand open. Ik heb dat doekje heel de nacht vast moeten houden omdat ik niet uit Michael's grip kon ontsnappen. Nu is ie heel wat verschoven. Ik haal voorzichtig zijn arm van me af en sta op.

Calum.
Het is half tien. Mooie tijd opzich. Ik denk weer even aan gisteravond en lach even.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/16/2016 12:01 AM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:47 PM

Calum.
Ik bereik tegelijk met Rose mijn hoogtepunt. 'Damn..' mompel ik. Ik druk een kus op haar lippen en doe vervolgens het condoom af en mijn broek af. Ik gooi het condoom weg in de prullenbak. Beter dan in de bosjes. Ik ga weer langs Rose zitten en lach. 'Jep, dat hebben we zeker.' Ik lach nogmaals. 'We're crazy, crazy in love.' Ik trek haar naar me toe. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:39 PM

Calum.
Ik hou me goed stil, ik grijns even tegen Rose's lippen als Rose haarzelf niet zo goed kan beheersen. Ik versnel het ritme nog een beetje en druk nog snel wat kusjes in d'r nek.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:34 PM

Calum.
Ik doe een deel van mijn broek uit en doe vervolgens de condoom om mijn penis. Ik kijk snel om ons heen en ga dan langzaam in haar. Ik plaats mijn armen langs haar lichaam en ga rustig heen en weer.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page