5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:47 PM

Calum.
Ik bereik tegelijk met Rose mijn hoogtepunt. 'Damn..' mompel ik. Ik druk een kus op haar lippen en doe vervolgens het condoom af en mijn broek af. Ik gooi het condoom weg in de prullenbak. Beter dan in de bosjes. Ik ga weer langs Rose zitten en lach. 'Jep, dat hebben we zeker.' Ik lach nogmaals. 'We're crazy, crazy in love.' Ik trek haar naar me toe. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:53 PM

Rose
''Zullen we snel weg gaan, voordat iemand ons echt heeft gezien en nu de politie belt'' zeg ik lachend en sta op. Als Calum ook opstaat pak ik z'n hand en begin te rennen naar huis.

--
Doe jij ts naar volgende dag

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/15/2016 11:53 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:00 AM

TS - Volgende dag

Myrall.
Ik gaap en vouw mijn hand open. Ik heb dat doekje heel de nacht vast moeten houden omdat ik niet uit Michael's grip kon ontsnappen. Nu is ie heel wat verschoven. Ik haal voorzichtig zijn arm van me af en sta op.

Calum.
Het is half tien. Mooie tijd opzich. Ik denk weer even aan gisteravond en lach even.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/16/2016 12:01 AM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 12:03 AM

Rose
Ik word rustig wakker in doe dan me ogen open. Ik lig met me rug naar Calum toe dus draai me om. Als Calum ook wakker is glimlach ik naar hem. ''Goodmorning handsome'' zeg ik en maak me klein. Ik ben nog steeds een beetje moe... na gister avond.

Michael
Ik word wakker in een leeg bed en sta dan op. Ik doe een jogging broek aan en loop naar beneden en Myrall. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:07 AM

Myrall.
Ik loop evenlater weer naar beneden en pak een appel. Ik heb ook een shirt aangedaan met lange mouwen. Vooral omdat het nu licht is, gister avond kon je die verse snee dus niet zien. Ik ga op de bank zitten en strijk mijn rokje met mijn hand zodat er geen vouwen inzitten.

Calum.
'Morning, babygirl.' Ik sla mijn arm weer goedom haar heen en druk een kus op haar hoofd. 'Heb je honger? Of dorst?' vraag ik. We hebben vandaag, en gister avond na twaalven, dus vandaag, 5 maanden een relatie. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 12:11 AM

Rose
''Ik heb honger'' zeg ik lachend en ga rechtop zitten. Ik kijk naar wat ik aan heb, alleen een onderbroek... Ik pak een t shirt en een korte pyjama broekje en trek dat aan. Ik kijk naar Calum die ook al uit bed is en loop naar beneden waar Michael en Myrall al zijn. Ik ga naast Myrall zitten en grijns naar d'r..

Michael
''Goodmorning babe, wil je een broodje?'' vraag ik als ik dr beneden zie en druk een kus op d'r voorhoofd. Als ze knikt loop ik de keuken binnen 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:15 AM

Myrall.
Ik knik. 'Ik heb al een appel trouwens.' zeg ik. Ik kijk naar Rose die ineens langs me zit. 'Ook goedemorgen.' lach ik als ik haar grijns zie.

Calum.
Ik loop ook even naar de keuken en maak een schaal met cornflakes voor d'r. Ik kijk even naar Michael die ook in de keuken staat. 'Goeiemorgen.' lach ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 12:22 AM

Rose
''Je raad nooit wat er gister is gebeurd'' zeg ik tegen Myrall en me grijns word groter.

Michael
''Goeiemorge'' zeg ik en kijk een beetje verbaasd. ''Waarom zo vrolijk?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 12:25 AM

Myrall.
'Wat is er gebeurt?' vraag ik met een kleine glimlach.

Calum.
'Wil je het echt weten?' vraag ik met een grijns. 'Rose en ik heb 5 maanden een relatie en gisteravond in het park liep het een beetje uit tot meer dan zoenen en zo.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/16/2016 12:38 AM

Rose
''Ik heb seks gehad met Calum in het park vanacht, en nu is me bucket list korter'' zeg ik en lach.

Michael
''Oh god, Calum'' zeg ik en begin te lachen. ''Serieus? seks? in het park?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum