Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 09:43 PM

Myrall.
Ik veeg Michaels tranen weg. Hij voelt zich er echt schuldig over. 'Maar die periode is voorbij. Ik moet gewoon een neiuwe start maken en dat achter me laten.' Ik pak Michael's hand vast. 'En ik hou van je en ik vergeef het je.'

Calum.
Als ik Rose zo naar de taco zie kijken maak ik me een beetje druk. Dadelijk gaat ze het weer niet eten en ze is nu zo goed op weg. 'Eet het, alsjeblieft.' smeek ik een beetje waarna ik een grote hap neem. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 09:17 PM

Myrall.
'Ja, je weet wel. Toen we voor het eerst, ja... seks hadden.' Het laatste zeg ik zachtjes. Het was geen seks, het was verkrachting. Seks doe je als je het beide wil en van elkaar houd. Verkrachting is totaal iets anders.

Calum.
'Hee, dat is niet zo'n slecht idee! Dat lijkt me best leuk.' Na een tijdje krijgen we ons eten. Ik pak mijn taco en kijk even naar Rose en haar taco.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:49 PM

Myrall.
Ik zucht zachtjes als hij daar weer over begint. 'Ik kreeg flashbacks van de eerste keer en ik raakte een beetje in paniek.' zeg ik zonder hem aan te kijken.

Calum.
'Ja, zeker weten.' als we besteld hebben gaan we ergens zitten. We moeten even wachten. 'Rose, ik ben zo trots op je, weet je... Je komt er wel weer bovenop.' Ik buig over de tafel heen en druk een snelle kus op d'r lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:40 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd in zijn nek en sla mijn armen om hem heen. Ik ben ook zo stom. Michael is lief en hij wil me niks aandoen tegen mijn wil. Dat die flashbacks terug kwamen is niet zijn schuld. 'I love you, Michael.' zeg ik zachtjes tegen zijn hals aan.

Calum.
Ik kijk om me heen. 'Het is daar tegen over die friettent.' zeg ik als ik Taco Bell zie. Ik pak Rose's hand vast aangezien het best druk is, en donker. We lopen naar binnen en bestellen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:26 PM

Myrall.
Ik bijt zacht op mijn lip. Ik wilde eigenlijk alweer om draaien, maar Michael heeft me dus al opgemerkt. Hij heeft gehuild, zijn ogen zijn een beetje rood. 'Sorry, Michael.' zeg ik zacht waarna ik zacht begin te snikken. 'Het spijt me.'

Calum.
Ik glimlach. 'Oké, dan is het goed.' Ik wrijf over haar arm heen. Gelukkig heeft ze een warme trui aan. Na een tijdje zijn we in de stad. 'Taco's toch?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:10 PM

Myrall.
Misschien moet ik toch even gaan kijken. Ik loop de deur uit en kijk vanaf de overloop naar beneden. Ik loop verder naar beneden en vervolgens naar de woonkamer waar de televisie aan staat. Ik weet niet of Michael boos is, of verdrietig... Wat ben ik ook stom geweest om zo'n drama te maken.

Calum.
Ik sla mijn arm om Rose heen en zo lopen we richting de stad. Het huis staat niet heel ver van de stad af, gelukkig. Ik kijk even naar Rose. 'Heb je het koud?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 10:33 PM

Myrall.
Ik kijk weer even naar mijn pols. Ik ben zwak en dom. Ik piep over alles, de kleinste dingen. Nu doe ik Michael weer pijn. Hoe kan ik met mezelf leven? Ik hoor Rose's stem in de hal. Taco's? Nu nog? Ik laat me achterover zakken en kijk even naar het plafond. 

Calum.
'Wat jij wilt, halen of bestellen via de telefoon?' vraag ik aan haar. Ik heb iegenlijk wel zin om te lopen nu, gewoon samen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 08:24 PM

Myrall.
Ik begon bijna weer met huilen. Ik kan er niet tegen om Michael zo te horen. Maar als ik iets zei zou hij me waarschijnlijk knuffelen en zou die zien dat ik het weer heb gedaan. En ik heb hem gezegt het niet meer te doen. Als hij de kamer uit is dep ik het goed af en ga ik op de rand van het bed zitten. Ik leg het doekje op het nachtkastje neer en zucht even. Het is gestopt met bloeden. Zo'n groot sneetje was het ook niet. Het is bijna pikkedonker in de kamer. De maan schijnt door het raam heen, dat is het enigste licht. Ik twijfel om naar Michael te gaan, misschien wil hij nu wel slapen.

Calum.
'Nu nog?' Nu dringt het tot me door. 'Rose, let's get some food!' Ik ben al lang blij dat ze honger heeft. 'Je wilt toch wel eten nu?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Ik moet jullie wat bekenen.

from AestheticRain on 05/14/2016 07:57 PM

Welcome back! :))

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 07:51 PM

Myrall.
Ik hoor iemand de trap op komen en ruim snel alles op. Ik pak een schoon doekje en ga in bed liggen met de dekens over me heen. Ik dep het voorzichtig af. Als ik de deur open hoor gaan blijf ik even stil liggen.

Calum.
'Nou en, we kunnen ook heel de nacht op blijven. Tenzij je moe wordt, dan krijg je alle rust die je wilt.' Ik glimlach naar d'r en ga weer even rechtop zitten. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page