5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:49 PM

Myrall.
Ik zucht zachtjes als hij daar weer over begint. 'Ik kreeg flashbacks van de eerste keer en ik raakte een beetje in paniek.' zeg ik zonder hem aan te kijken.

Calum.
'Ja, zeker weten.' als we besteld hebben gaan we ergens zitten. We moeten even wachten. 'Rose, ik ben zo trots op je, weet je... Je komt er wel weer bovenop.' Ik buig over de tafel heen en druk een snelle kus op d'r lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:05 PM

Rose
Ik ga tegenover Calum zitten als we ons eten hebben besteld en glimlach. ''Waarom gaan we niet met zn alle een roadtrip doen'' floep ik er ineens uit.

Michael
''Flashbacks? van.... de eerste keer?'' vraag ik en voel een brok in me keel.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 09:17 PM

Myrall.
'Ja, je weet wel. Toen we voor het eerst, ja... seks hadden.' Het laatste zeg ik zachtjes. Het was geen seks, het was verkrachting. Seks doe je als je het beide wil en van elkaar houd. Verkrachting is totaal iets anders.

Calum.
'Hee, dat is niet zo'n slecht idee! Dat lijkt me best leuk.' Na een tijdje krijgen we ons eten. Ik pak mijn taco en kijk even naar Rose en haar taco.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:35 PM

Rose
Ik glimlach als Calum het een goed idee vind. Als onze taco's op tafel liggen voor ons bedank ik de serveerster en pak de taco van het dienbord af en kijk er even naar... Hoe eet je dit ookalweer?

Michael
''Ik vergeef het mezelf nooit'' zeg ik zachtjes en kijk met tranen in me ogen naar Myrall. Ik was een slecht mens en heb Myrall toen behandeld als een stuk vuilnis.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 09:43 PM

Myrall.
Ik veeg Michaels tranen weg. Hij voelt zich er echt schuldig over. 'Maar die periode is voorbij. Ik moet gewoon een neiuwe start maken en dat achter me laten.' Ik pak Michael's hand vast. 'En ik hou van je en ik vergeef het je.'

Calum.
Als ik Rose zo naar de taco zie kijken maak ik me een beetje druk. Dadelijk gaat ze het weer niet eten en ze is nu zo goed op weg. 'Eet het, alsjeblieft.' smeek ik een beetje waarna ik een grote hap neem. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:46 PM

Rose
''Ik zit te bedenken hoe ik dit moet eten'' lach ik en neem dan een schuine hap. Als de schelp nog niet door midden is gebruiken kijk ik trots naar Calum. ''Me schelp is niet gebroken!'' juich ik als me mond leeg is en neem dan weer een hap.

michael
Ik glimlach kleintjes naar Myrall die me tranen weg veegt en pak ook haar hand vast. ''Ik hou zoveel van je'' zeg ik en leg me hoofd tegen d'r aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 09:52 PM

Myrall.
'Sorry voor dramaqueen shit, ben gewoon gevoelig weet je.' zeg ik na een tijde en ik kijk hem even aan. Gelukkig is alles wel weer weggezakt, maar heb het snijden toch weer niet kunnen laten. Als ik vijf minuten kanger had gewacht had ik het sowieso niet gedaan. Ik wil eigenlijk totaal niet dat Michael het ziet, maar dat zal toch wel weer gebeuren. Maar hij heeft wel weer genoeg schuldgevoel gehad. En ik heb het grotendeels zelf veroorzaakt.

Calum.
Ik glimlach. 'Mijne wel.' zeg ik. Ik trek een sip gezicht. 'You won.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:58 PM

Rose
Ik kijk trots en neem de laatste hap van me taco.. ik heb gewoon een hele taco gegeten... zonder schuldgevoel, tot nu dan.. Ik kijk naar Calum die de taco ook al op heeft. ''Zullen we nog een rondje lopen?'' vraag ik en leun met me rug tegen de rugleuning aan van het bankje waar ik op zit.

Michael
''Je bent geen drama queen, dit is normaal. Dat heeft iedereen.'' zeg ik eerlijk en ga met me hand door d'r haren heen. ''Misschien kan je aan Rose vragen hoe zij erover heen is gekomen'' stel ik voor. ''Want die 2 hebben elke week wel 2 of 3 keer seks'' zeg ik er achteraan en luch in mezelf. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 10:03 PM

Myrall.
'Rose vertelde misschien dat ze eerste keer gewoon deels mee deed en het fijn vond.' Zeg ik waarna ik op mijn lip bijt. Oké, sorry Rose. Misschien mocht ik dat niet zeggen. Ik ga beter tegen Michael aanliggen en sluit mijn ogen.

Calum.
Ik knik. Ik sta op en pak Rose's hand vast waarna we naar buiten lopen. 'Rosie, ik ben echt trots op je. Ik dacht eerst, toen je er zo naar keek, dat je het niet ging opeten.' Ik knijp zacht in haar hand. 'But you did.' Ik kijk wat rond. Het is niet zo heel druk meer.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:08 PM

Rose
''Ik was vergeten hoe je een taco moest eten'' lach ik en loop door de winkel straten.. Maar die winkels zijn dicht aangezien het half 12 is.

Michael
''Ze vond het... fijn?'' vraag ik verbaasd en hoe me armen goed om Myrall's middel. Dit had ik niet verwacht van rose... 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum