Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:35 PM

Rose
Ik glimlach als Calum het een goed idee vind. Als onze taco's op tafel liggen voor ons bedank ik de serveerster en pak de taco van het dienbord af en kijk er even naar... Hoe eet je dit ookalweer?

Michael
''Ik vergeef het mezelf nooit'' zeg ik zachtjes en kijk met tranen in me ogen naar Myrall. Ik was een slecht mens en heb Myrall toen behandeld als een stuk vuilnis.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:05 PM

Rose
Ik ga tegenover Calum zitten als we ons eten hebben besteld en glimlach. ''Waarom gaan we niet met zn alle een roadtrip doen'' floep ik er ineens uit.

Michael
''Flashbacks? van.... de eerste keer?'' vraag ik en voel een brok in me keel.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

TDS pagina > VERNIEUWD.

from Violet. on 05/15/2016 09:03 PM

Hi meiden!

We hebben een nieuw systeem bedacht voor de TDS pagina. We maken een extra pagina onder de TDS pagina met de reactie's systeem. Daar kan jij je DIY's plaatsen en elke maand kiezen wij er 1 uit die op de TDS pagina komt. Zo komen er steeds nieuwe dingen bij, en iedereen kan een DIY neer zetten. 

Nu nog het leuke van alles: JULLIE STEMMEN WELKE OP DE TDS PAGINA KOMT!

via de poll (En als je niet kan stemmen via de pol, zet je het bij de reactie balk van de TDS pagina) kan je stemmen welke jij de leukste vind.

Wij, het Hello Model Team zijn hier erg enthousiast over. Hopelijk jullie ook!

Liefs,
Het Hello Model Team  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Geef je hier op voor de TDS pagina!

from Violet. on 05/15/2016 06:51 PM

Ik zou wel mee willen doen! Maar ik gun het Abrikoosje ook wel! Maar als je ee leuke DIY ofzo iets weet, mag je het toch wel zeggen??

Het zal dan misschien wel leuker zijn om de DIY naar de gene te sturen die het uitschrijft enzo, zodat die gene werk heeft enzo

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Geef je hier op voor de TDS pagina!

from Violet. on 05/15/2016 06:49 PM

Hmm.. dat is wat minder als we alles naar jullie moeten sturen.. Laat maar zitten, maak toch geen kans.

Tuurlijk wel! iedereen maakt kans.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 11:44 PM

Rose
ik hou Calum's hand goed vast en loop Taco Bell binnen met hem. Ik snuif de geur op van taco's en kijk naar Calum. ''Het ruikt hier zo lekker''

Michael
''I love you too, baby girl'' zeg ik en neem d'r mee in de lig positie. ''Wil je me vertellen wat er was?'' vraag ik rustig een voorzichtig en haal het haar uit dr gezicht. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 11:33 PM

Rose
''Jaa, taco bell'' zeg ik en kijk om me heen of ik taco bel kan vinden. Ondertussen word ik ook afgeleid door de mensen die langs me lopen.

Michael
Ik sla me armen om Myrall heen en druk een kus op dr hoofd. ''Het is al goed baby girl.'' zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar de bank en zet dr op me schoot. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 11:19 PM

Rose
ik loop dicht tegen calum aan en kijk vooruit. ''Nee, vind het wel lekekr zo dat windje'' zeg ik en kijk naar de lichten verderop van de winkelstraat.

Michael
Ik kijk op als ik een figuur zie staan in de deur opening en zie Myrall daar staan. ''Babe'' zeg ik zachtjes en loop naar d'r toe. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 10:59 PM

Rose
''Halen ofc'' zeg ik en doe me schoenen snel aan. Ik ben nog nooit zo hyper geweest voor eten, al helemaal niet na alles wat er is gebeurd. Ik loop de deur uit samen met Calum en voel de koude wind al door me haren heen.

Michael
Ik hoor Rose en Calum over taco's praten en glimlach. Ik pak een dekentje die ik om me lichaam heen sla en kijk levenloos naar de tv. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 09:54 PM

Rose
''Yaaas, ik heb wil eten'' zeg ik en spring van het bed af. ''ik heb zin in Mac'' zeg ik als we de kamer uit lopen en blijf in de hal staan. ''Of Taco bell, nee toch maar taco's'' zeg ik en kijk naar Calum die lacht.

Michael
Ik ga op de bank zitten en besluit nog even tv te kijken, nu gelijk slapen kan ik toch niet. Ik veeg met me hand palmen over me wangen om wat tranen weg te vegen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page