5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 08:24 PM

Myrall.
Ik begon bijna weer met huilen. Ik kan er niet tegen om Michael zo te horen. Maar als ik iets zei zou hij me waarschijnlijk knuffelen en zou die zien dat ik het weer heb gedaan. En ik heb hem gezegt het niet meer te doen. Als hij de kamer uit is dep ik het goed af en ga ik op de rand van het bed zitten. Ik leg het doekje op het nachtkastje neer en zucht even. Het is gestopt met bloeden. Zo'n groot sneetje was het ook niet. Het is bijna pikkedonker in de kamer. De maan schijnt door het raam heen, dat is het enigste licht. Ik twijfel om naar Michael te gaan, misschien wil hij nu wel slapen.

Calum.
'Nu nog?' Nu dringt het tot me door. 'Rose, let's get some food!' Ik ben al lang blij dat ze honger heeft. 'Je wilt toch wel eten nu?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 09:54 PM

Rose
''Yaaas, ik heb wil eten'' zeg ik en spring van het bed af. ''ik heb zin in Mac'' zeg ik als we de kamer uit lopen en blijf in de hal staan. ''Of Taco bell, nee toch maar taco's'' zeg ik en kijk naar Calum die lacht.

Michael
Ik ga op de bank zitten en besluit nog even tv te kijken, nu gelijk slapen kan ik toch niet. Ik veeg met me hand palmen over me wangen om wat tranen weg te vegen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 10:33 PM

Myrall.
Ik kijk weer even naar mijn pols. Ik ben zwak en dom. Ik piep over alles, de kleinste dingen. Nu doe ik Michael weer pijn. Hoe kan ik met mezelf leven? Ik hoor Rose's stem in de hal. Taco's? Nu nog? Ik laat me achterover zakken en kijk even naar het plafond. 

Calum.
'Wat jij wilt, halen of bestellen via de telefoon?' vraag ik aan haar. Ik heb iegenlijk wel zin om te lopen nu, gewoon samen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 10:59 PM

Rose
''Halen ofc'' zeg ik en doe me schoenen snel aan. Ik ben nog nooit zo hyper geweest voor eten, al helemaal niet na alles wat er is gebeurd. Ik loop de deur uit samen met Calum en voel de koude wind al door me haren heen.

Michael
Ik hoor Rose en Calum over taco's praten en glimlach. Ik pak een dekentje die ik om me lichaam heen sla en kijk levenloos naar de tv. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:10 PM

Myrall.
Misschien moet ik toch even gaan kijken. Ik loop de deur uit en kijk vanaf de overloop naar beneden. Ik loop verder naar beneden en vervolgens naar de woonkamer waar de televisie aan staat. Ik weet niet of Michael boos is, of verdrietig... Wat ben ik ook stom geweest om zo'n drama te maken.

Calum.
Ik sla mijn arm om Rose heen en zo lopen we richting de stad. Het huis staat niet heel ver van de stad af, gelukkig. Ik kijk even naar Rose. 'Heb je het koud?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 11:19 PM

Rose
ik loop dicht tegen calum aan en kijk vooruit. ''Nee, vind het wel lekekr zo dat windje'' zeg ik en kijk naar de lichten verderop van de winkelstraat.

Michael
Ik kijk op als ik een figuur zie staan in de deur opening en zie Myrall daar staan. ''Babe'' zeg ik zachtjes en loop naar d'r toe. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:26 PM

Myrall.
Ik bijt zacht op mijn lip. Ik wilde eigenlijk alweer om draaien, maar Michael heeft me dus al opgemerkt. Hij heeft gehuild, zijn ogen zijn een beetje rood. 'Sorry, Michael.' zeg ik zacht waarna ik zacht begin te snikken. 'Het spijt me.'

Calum.
Ik glimlach. 'Oké, dan is het goed.' Ik wrijf over haar arm heen. Gelukkig heeft ze een warme trui aan. Na een tijdje zijn we in de stad. 'Taco's toch?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 11:33 PM

Rose
''Jaa, taco bell'' zeg ik en kijk om me heen of ik taco bel kan vinden. Ondertussen word ik ook afgeleid door de mensen die langs me lopen.

Michael
Ik sla me armen om Myrall heen en druk een kus op dr hoofd. ''Het is al goed baby girl.'' zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar de bank en zet dr op me schoot. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/14/2016 11:40 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd in zijn nek en sla mijn armen om hem heen. Ik ben ook zo stom. Michael is lief en hij wil me niks aandoen tegen mijn wil. Dat die flashbacks terug kwamen is niet zijn schuld. 'I love you, Michael.' zeg ik zachtjes tegen zijn hals aan.

Calum.
Ik kijk om me heen. 'Het is daar tegen over die friettent.' zeg ik als ik Taco Bell zie. Ik pak Rose's hand vast aangezien het best druk is, en donker. We lopen naar binnen en bestellen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 11:44 PM

Rose
ik hou Calum's hand goed vast en loop Taco Bell binnen met hem. Ik snuif de geur op van taco's en kijk naar Calum. ''Het ruikt hier zo lekker''

Michael
''I love you too, baby girl'' zeg ik en neem d'r mee in de lig positie. ''Wil je me vertellen wat er was?'' vraag ik rustig een voorzichtig en haal het haar uit dr gezicht. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum