Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/18/2017 11:03 AM

Fayena
Ik trek even een wenkbrauw op wanneer hij begint te lachen. Ik luister naar wat hij allemaal zegt en deels heeft hij ook wel gelijk in maar waarom zou ik die aan hem geven, hij kon niet zomaar alles over mij gaan beslissen. '' Weet je wat jij moet gaan worden, psycholoog '' zeg ik oogrollend. Ik pak met tegenzin een schrift voor me neus en het boek open ik op de juiste bladzijde nadat ik weer rond heb gekeken waar we zijn. Ik kijk even naar wat er in staat en zucht eventjes, dit was echt niet leuk.   

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/14/2017 11:44 PM

Fayena
Ik denk even na met wat hij zegt, hij had wel gelijk. Als ik mn best deed was ik hier wel sneller weg maar aan de andere kant is het gewoon hier zo saai dat ik mijn best niet wil doen. Uitslapen en naar feestjes gaan door de weeks was natuurlijk ook gewoon veel leuker dan hier de hele dag opgesloten zitten. Ik schud mijn hoofd als hij weer wat zegt '' Als het me wat had gedaan had ik er wat tegen gedaan natuurlijk '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/14/2017 12:44 PM

Fayena
'' Je weet het niet, hij is nooit eerder hier op gekomen '' zeg ik en rol even met mn ogen. '' Alles wat ik hier leer heb ik toch niet nodig, dit is gewoon onzin en tjd verdrijf wat we hier op school krijgen '' knik ik en vouw mn armen over elkaar heen en staar naar buiten toe. '' Het boeit me echt niet wat andere mensen over mij denken hoor, als hun me zo noemen moeten zij weten ''  mompel ik en begin wat in mn schrift te krabbelen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 07:38 PM

Anya
Ik glimlach en knik, blij dat het niet vandaag hoefde. Ik kijk hoe hij me bord op ruimt en kijk hem even na en ruim dan de rest van de spullen ook van tafel. Als hij zn armen om me heen slaat glimlach ik klein om zn woorden en zoen zacht met hem mee. '' Je hoeft het niet te zeggen '' knik ik zacht. '' Het is niet erg als je niet of nog niet hetzelfde gevoel heb als ik '' '' Je hebt iemand anders voor mij gehad, je kan er niks aan doen als je niet hetzelfde gevoel terug krijgt '' mompel ik zacht. '' Ik wil je niet dwingen ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:58 PM

Fayena
'' Nou hij heeft zat andere leerlingen waar hij zich druk voer maakt en als ik gewoon mn examens haal, wat is zijn probleem dan '' zeg ik en pak mn boeken weer uit mn tas. '' Dan ben je de enige hoor '' lach ik en pak mn pen waar ik mee begin te spelen. '' Hm ik ben er nooit, mijn cijfers zijn echt niet hoger dan maximum een zes '' ''' Oh ik ben blond, ze verzinnen alles hoor '' knik ik '' Ik hoor alles wat ze zeggen '' grijns ik even. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:56 PM

Anya
Ik blijf rustig eten en neem af en toe een slokje van mn drinken. '' Hebben we nog veel huiswerk? Denk je dat ik zo nog even naar boven kan? '' vraag ik aan hem en schep nog een beetje op maar al gauw daarna zit ik vol en drink mn glas leeg en wacht rustig op hem.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:42 PM

Fayena
Ik haal mijn schouders op '' Van mij hoeft het niet hoor, ik denk dat hij wel bij draait '' '' Hij vergeet me wel weer '' knik ik en blijf rustig lopen. '' Had je kunnen doen, waarom zou je me anders helpen? Het is niet dat jou cijfers er van opknappen. Niet dat ik denk in iedergeval '' '' Maarja wie ben ik om dat te denken, iedereen vind me toch hersenloos '' zeg ik schouder ophalend. Ik laat mn tas op tafel leggen en ga zitten en kijk naast me hoe Jason naast me komt zitten. Ik pak kauwgom en kijk hem dan aan '' Wil je ook? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:39 PM

Anya
Ik kijk op als hij stopt en me aan zit te kijken, ik slik eventjes. Misschien was dit niet handig om te zeggen. Ik glimlach klein naar hem en sta snel op. In mn ooghoeken zie ik het eten staan, gered. '' Kom het eten wordt koud '' glimlach ik klein. Ik schenk voor ons drinken in en ga aan tafel zitten. Ik schep voor hem op en ook voor mezelf en neem dan een hap. '' Ik zou toch dat het lekker zou zijn '' grijns ik en eet rustig verder.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/13/2017 05:51 PM

Fayena
De les duurt lang en wat ik heb gedaan is niet meer dan wat gekrabbel in mijn schrift. Als gauw gaat de bel en ik haal opgelucht adem en pak dan ook mijn spullen in. Als ik iemand naast me zie staan kijk ik op en zie Jason. Als hij vraagt of we niet naast elkaar moeten zitten  haal ik mijn schouders op. '' Wil je dat dan? '' grijns ik even en sta ook op. '' Ik wist niet dat je me echt ging helpen '' zeg ik een beetje verontwaard en loop dan achter de menigte aan het lokaal uit naar de volgende les toe. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 05:49 PM

Anya
Ik glimlach even en kijk hem aan en sluit dan genietend mijn ogen als ik zijn lippen in mn nek voel.  '' Ik hou echt van je '' mompelt er kreunent over mijn lippen en trek hem tegen me aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page