ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 07:38 PM

Anya
Ik glimlach en knik, blij dat het niet vandaag hoefde. Ik kijk hoe hij me bord op ruimt en kijk hem even na en ruim dan de rest van de spullen ook van tafel. Als hij zn armen om me heen slaat glimlach ik klein om zn woorden en zoen zacht met hem mee. '' Je hoeft het niet te zeggen '' knik ik zacht. '' Het is niet erg als je niet of nog niet hetzelfde gevoel heb als ik '' '' Je hebt iemand anders voor mij gehad, je kan er niks aan doen als je niet hetzelfde gevoel terug krijgt '' mompel ik zacht. '' Ik wil je niet dwingen ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/13/2017 07:51 PM

Sam
Ik leg mijn hand onder haar kin zodat ze me aankijkt en ik zeg "Je dwingt me niet. Ik houd van je, echt waar, ik wist het gewoon nog niet zeker. Het feit dat ik iemand anders heb gehad heeft er niks mee te maken. Ik houd van je Anya" ik zoen haar en trek haar dicht tegen me aan.

Reply Edited on 11/26/2017 12:19 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/18/2017 11:05 AM

Anya
Ik kijk hem aan en bijt even op mn lip '' En nu weet je het wel zeker? '' vraag ik zacht aan hem. '' Nouja het kan zijn dat je echt zoveel van haar hield en je dat gevoel bij me zoekt maar niet krijgt, niet op die manier '' knik ik. Ik zoen zacht met hem mee en leg mn armen om hem heen als hij me tegen zich aan trekt.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/18/2017 03:57 PM

Sam
Ik veeg een pluk haar uit haar gezicht en zeg "An, ik weet het echt zeker. Ik houd van jou. Ik wist het niet zeker, omdat ik dit gevoel nooit met iemand anders heb gehad. Jij bent speciaal voor mij, Anya" Ik kijk haar aan en geef een kus op haar voorhoofd. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/28/2017 09:27 PM

Anya
Ik glimlach naar hem bij zijn woorden en knuffel hem eventjes '' Je weet altijd de perfecte woorden te zeggen '' knik ik en druk een kus op zn lippen. '' Je bent echt perfect '' mompel ik en haal even mijn handen door zijn haren heen en staar naar hem. '' Ik ben blij dat ik zo slecht gepresteerd heb op school '' grijns ik '' Anders hadden we denk nooit bij elkaar gekomen '' pruil ik eventjes.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/29/2017 07:19 AM

Sam
Ik glimlach even en als ze zegt dat ik perfect ben, schiet ik in de lach "Ik ben echt niet perfect" zeg ik glimlachend. Ik kus haar en glimlach als ik haar handen door mijn haar heen voel gaan. Ik lach zacht en zeg "Hm, ik ook, maar nu mag je wel weer wat beter presteren" ik til haar op en leg haar weer op de bank neer. Ik ga boven haar hangen en geef een kus in haar nek.

Reply Edited on 11/29/2017 02:03 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 12:04 PM

Anya
Ik glimlach en knik eventjes '' Voor mij ben je wel perfect '' glimlach ik en beantwoord zijn kus. Ik schud mn hoofd '' Maar als ik beter ga presteren heb ik je minder voor mezelf '' mompel ik eventjes '' Dan hoef je in de klas ook niet meer naast me te zitten en dan heb je weer tijd voor je vrienden want dan hoef je ook geen bijles te geven '' pruil ik '' Dan wordt ik straks nog jaloers '' lach ik zachtjes en schiet in de lach als hij me optilt en blijf aan hem hangen als ik de bank onder mijn rug voel. Ik voel zijn lippen in mn nek en sluit eventjes genietend mn ogen. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/04/2017 12:10 PM

Sam
Ik glimlach en geef haar een kus. "Jij bent ook perfect" zeg ik glimlachend. Ik lach zacht en zeg "Wie zegt dat ik dan niet meer naast je ga zitten? Oke, ik zal jou meer aandacht geven dan mijn vrienden. Je hoeft echt niet jaloers te zijn" Ik laat een spoor van kusjes achter in haar nek en zoen haar even. "Ik houd van je" zeg ik zacht en zoen haar weer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 12:40 PM

Anya
Ik schud even lachend mijn hoofd '' Nou nu zit je naast me om me te helpen met mn werk en als ik dat niet meer hoef dan heb ik straks weer een lege plek naast me'' pruil ik even en schud mn hoofd '' Hm nee dat wil ik ook niet, ik zal me proberen in te houden '' knik ik eventjes '' Maar als ik vervelend ben moet je het zeggen hoor '' glimlach ik klein '' Ik kan misschien nog wel jaloers overkomen en ik wil je niet wegjagen '' grijns ik even. Ik begin zacht te lachen als zijn lippen in mn nek kriebelen en zoen zacht met hem mee '' Ik ook van jou '' glimlach ik en trek hem zoenend tegen me aan.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/04/2017 12:53 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "En vanaf nu ga ik naast je zitten omdat ik graag bij je ben" Ik kijk haar aan en zeg "Je hoeft je niet in te houden, ik moet je gewoon genoeg aandacht geven." Ik geef haar een kus en zeg "Ik zal niet wegrennen ofzo" Ik glimlach als ze me tegen zich aantrekt en zoen met haar mee. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89  |  »  |  Last

« Back to forum