ORPG//: Aimee

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 05:20 PM

Me: Anya Jones 
girl_3.jpg 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 05:26 PM

Me: Sam Johnsen
download.jpg


Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 05:43 PM

Anya
Een uur later dan ik eigenijk op school zou moeten zijn kom ik aan. Ik wilde wel langer thuis blijven maar helaas had ik een afspraak met de studiebegeleider. Ik moet dit keer wel heen aangezien ik de andere keren afgelopen weken heb gemist. Hij wilde praten over mijn cijfers maar zelf wist ik ook wel dat ik niet een van de beste leerlingen was, dat hoefde hij mij niet nog eens te vertellen. Na mijn inzien als ik zo door zou gaan zou ik school wel halen maar daar denken de andere anders over. Net voor tijd sta ik zuchtend voor zijn deur en laat mijn vuist daar een paar keer op terecht komen tot hij zegt dat ik binnen mag komen. Ik open de deur en neem plaats. '' Laten we beginnen '' zegt hij terwijl hij een map erbij pakt. Daar gaan we.

girl_8.jpg 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 05:52 PM

Sam
Ik stap op mijn fiets en rijd naar school. Ik was al laat, dus eet ik mijn ontbijt onderweg op. Als ik mijn fiets neerzet hoor ik de bel "Shit" zeg ik zacht en ik loop snel naar binnen. Ik hang mijn jas op en loop naar het lokaal waar ik precies op tijd binnenkom.
Ik ga naast mijn beste vriend, Jake, zitten en pak zuchtend mijn boeken uit mijn tas. Ik heb een hekel aan geschiedenis, maar ik haal er geen slechte cijfers voor. Zoals eigenlijk alle vakken. Na het eerste uur loop ik met Jake naar het wiskunde lokaal. Wiskunde is al twintig keer beter dan geschiedenis.

Reply Edited on 10/09/2017 04:42 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 06:00 PM

Anya
Hij opent de map en al mijn cijferlijsten '' Ja ik weet het ook wel dat ik niet een van de beste ben '' zeg ik. Hij opent ze mond voorzichtig '' Je bent de slechste mevrouw Jones, daarom heeft je moeder ons ingeschakelt '' zegt hij en ik trek mn wenkbrauw op. '' Mn moeder? '' zeg ik lachend '' Want die is natuurlijk altijd thuis om te zien wat ik doe '' mompel ik. Verder zegt hij niks. '' We hebben Sam uit je klas aan je gekoppeld, hij helpt jou verder door het schooljaar zodat je je examens kan halen '' Ik zucht bij het horen dat ik een oppas krijg '' Ik heb geen sam in de klas hoor '' zeg ik en hij staat op en wenkt me mee en ik loop achter hem aan. Al gauw sta ik bij de klas '' Hij zit daar '' zegt hij en hij wijst dus naar Sam, weet ik veel hoe iedereen heet. Zo vaak kom ik er ook niet. Zuchtend loop ik er heen en neem plaats. '' Je bent mn oppas voor het komende jaar tot ik goede cijfers haal '' zeg ik en pak mn mobiel erbij. 

girl_7.jpg 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 06:24 PM

Sam:
Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje van de studiebegeleider. Of ik Anya wilde helpen met het halen van haar examens.
Ik heb tot mijn eigen verbazing ja gezegd en nu zit ze naast me. Ik draai me naar haar toe en zeg "Oke, begin dan maar met je telefoon weg te leggen en proberen op te letten in de les." wauw, ik klink echt als een nerd nu. Ik zucht en open mijn boek op de goede pagina. "Heb je zelf een boek bij je of wil je met mij meekijken?" vraag ik aan haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 06:35 PM

Anya
Ik zit nog maar net of Sam zit al te commanderen wat me doet fronsen. '' Jij kan toch aantekeningen maken en die aan mij geven? Dan leer ik dat wel '' zeg ik schouderophalend terwijl ik mijn berichtje afmaak. Ook de leraar ziet het en zegt er wat van, dat was een nadeel om ergens te gaan zitten waar iedereen je ziet. Zuchtend leg ik hem op tafel en trek Sam zijn boek naar mij toe zodat ik een soort van mee kan kijken. Ik sluit het boek even en open hem dan, het was fijn om te weten dat ik in iedergeval bij geschiedenis ben beland. '' Dus dit noemen ze leuk? '' mompel ik '' Het is toch veel interesanter wat er gaat komen '' '' wie boeit er nou wat er allemaal is geweest '' 

girl_9.jpg 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 06:54 PM

Sam
Ik lach zacht als ze dat zegt en ik antwoord "Ik ben het helemaal met je eens." terwijl ik aantekeningen maak van wat de docent zegt. Na een tijdje heb ik twee blaadjes vol geschreven en de docent zegt dat we nu zelf opdrachten moeten maken.
Ik pak mijn schrift en begin alvast. De opdrachten zijn zo makkelijk dat ze saai zijn, zoals het hele vak geschiedenis.
Na een paar minuten ben ik klaar en kijk naar Anya "Ben je klaar?" vraag ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 07:00 PM

Anya
Als sam zegt dat hij het met me eens is kijk ik hem eventjes verbaasd aan, hoe kon hij dan zulke goede cijfers halen als hij het ook niet interesant vond. Ik kijk naar wat hij allemaal opschrijft en zucht vermoeiend, waarom schrijft hij alles op als het ook in het boek staat. Ik staar naar het bord wat afwezig en hoor dat we opdrachten moeten maken. Ik pak een blaadje uit mn tas en een pen en kijk in het boek en in mn ooghoeken op het blaadje van Sam en schrijf met hem mee wat hij opschrijft '' Je gaat snel maar ja ik heb het nu ook '' knik ik.

Alena_Shiskova.jpg 

Reply Edited on 10/01/2017 07:01 PM.

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 07:07 PM

Sam
Ik zucht "Hm, dat dacht ik al." zeg ik en draai met mijn ogen. Ik hoor de bel en stop alles weer in mijn tas. Ik sta op en loop het lokaal uit. Ik loop naar het wiskundelokaal en ga zitten. De docent komt het huiswerk controleren en zoals altijd heb ik het gemaakt.
Het huiswerk voor de volgende les staat op het bord en ik begin alvast zodat ik thuis niks meer hoef te doen.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum